Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2004 #1 Del Skrevet 31. mars 2004 Kjemiske reaksjoner av ypperste kvalitet! Har en fyr på jobben her (mange fyrer her da), som er veldig hyggelig og blid, og ganske morsom, men han er opptatt og han er ikke egentlig interessant for meg som kjæresteemne uansett. Jeg ville ikke sett to ganger på ham om jeg traff ham ute. Her i forrige uke opplevde jeg noe innmari snålt i forbindelse med ham. Vi var på kjøkkenet samtidig, jeg ordner nemlig lunsj for de andre ansatte her. Han hjalp meg litt og vi tullet og lo litt, som vi pleier - og plutselig må ha han ha sent ut store mengder feromoner tror jeg for jeg fikk så lyst på'n! Der stod jeg midt i brød og pålegg og ble dritkåt på fyren - helt uten forvarsel! WOW! Måtte bare fortelle det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #2 Del Skrevet 31. mars 2004 Sorry Mysan jeg slipper bare ut store mengder feromoner helt ufrivillig... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 Hehe - fortsett med det du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 Sånn har jeg det også av og til. Merkelige greier det der :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2004 #5 Del Skrevet 31. mars 2004 Ja, jeg synes det var innmari rart. Jeg har jo hatt det sånn med gubben, den gang jeg hadde gubbe, men det var jo fordi kroppen min visste hva han stod for og kunne levere. Dette er bare merkelig for det har ingen sammenheng med noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #6 Del Skrevet 31. mars 2004 Hmmm! Ser ut til at våren er kommet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 31. mars 2004 #7 Del Skrevet 31. mars 2004 Hmmm! Ser ut til at våren er kommet.... :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå