AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Hei! Har fått halsinfeksjon og går derfor på penicillin. Har nesten ikke immunforsvar (grunnet en sykdom), så jeg blir da selvsagt mye dårligere enn folk med immunforsvar. Føler meg veldig sliten, slapp og trøtt til tross for at jeg har sovet nok, og har så vondt i halsen at jeg nesten ikke spiser. Men nå begynner vi jo å ha tentamen, og jeg tror ikke det er oppsamlingtentamen på VGS. Har vært borte fra tentamen før mens jeg har gått på VGS, men da var jeg innlagt på sykehus og fikk ikke ta tentamen igjen senere. Men nå er det ganske viktig at jeg får tatt den (en i morgen og en neste uke) så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Anonym poster: bd73176a5b49681ebb79fd35fe16c62c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Du får ringe skolen, snakke med lærern din. Rart at det skal være så vanskelig å få utsatt det da. Da jeg gikk på vgs var det alltid en eller to som var syke på tentamen. Disse fikk ta det igjen senere. Anonym poster: 531aecd88722a4b1a571c76a1d7e8cf5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå