Gå til innhold

Beste TV-øyeblikk


Gjest Maria_Marihøne

Anbefalte innlegg

For ikke å snakke om første episode av Walking Dead, når Rick våkner opp på sykehuset! Frysninger!

Ooh, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

How i met your mother:

Når faren til Marshall dør. De kranglet før han døde og han er lei seg for at han aldri fikk sagt hadet. Så ser han faren hadde lagt igjen beskjed på telefonsvarern hans dagen før, men det viser seg å bare være lommeringing. Marshall blir enda mere lei seg helt til han hører faren snakke i røret "hallo? hei marshall! Oi jeg må ha lommringt, love you son!"

Anonym poster: fdbbe9c2f4bf187d04b2bf9e6a07fa3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Big Bang Theory: Når Sheldon svømmer rundt i den "ballbingen" og hopper opp med jevne mellomrom for å rope BAZINGA. Datt faktisk av stolen første gang jeg så den scenen! Haha, herregud så bra.

Revenge: Når hunden Sammy rekker å komme hjem til Emily før han dør, så han får dødd med begge eierne sine tilstede, uten at Jack engang vet at det er Amanda som sitter der. Tror jeg gren i en time etterpå.

How I met your mother: Når Marshall innser at faren er død, og blikket til Lily. </3

Friends: Når Rachel får se den filmen fra high school, der Ross kledde seg opp for å være med henne på ball, og hun ender opp med å gå rett og kysse han. Og når hun dropper Paris for å være med han. Og jeg liker ikke engang Ross, haha.

Ellers sitter minnene fra de første 9/11-sendingene veldig sterkt, til tross for at jeg bare var 10 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg liker ikke engang Ross, haha.

Egentlig ikke jeg heller men han hadde sine øyeblikk da, hehe:

EDIT: Ser at YouTube ikke vil vise videoen her men det er bare å følge linken da så får man i det minste sett den på YT de som gidder.. =P

Endret av Calypso
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne scenen fra Game of Thrones:

Litt off topic (beklager alle sammen) men er Game of Thrones virkelig så bra som alle sier? Har hatt første sesong liggende i stua i en evighet nå men jeg har ikke turt å se den enda fordi jeg er så redd for å bli skuffet når "alle" har sagt at serien er kjempebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er fra gårsdagens episode av Bones, så setter den i spoiler:

Når Bones frir til Booth

Og tilsvarende fra forrige ukes NCIS:

Når DeNozzo skal til å si det vi alle har ventet på så lenge mens han holder David i hånden

(Ikke norske episoder, men på amerikansk skjema)

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic (beklager alle sammen) men er Game of Thrones virkelig så bra som alle sier? Har hatt første sesong liggende i stua i en evighet nå men jeg har ikke turt å se den enda fordi jeg er så redd for å bli skuffet når "alle" har sagt at serien er kjempebra.

Kommer helt an på hvilken type tv-serier man liker mener jeg. Game of Thrones kan virke litt tung, langdryg og pratete for mange som ikke liker den slags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tristeste:

Frustrerte fruer når Mike dør og siste episode når Susan drar og alle de døde står å vinker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abcdefgh

Beste/Morsomste : Norge - Brasil 1998 ! Husker hele settingen i detalj selvom det snart 15 år siden.

Tristeste: Nyhetssendingene fra Asia i romjulen 2004 , og kvelden 22. juli når jeg kom til hotellet og skrudde på CNN.

Ramsy Suleiman som sier " E DET NOKKE KNULLING?" før han går inn i BB huset i 2001 dukker også opp i hodet , men velger å ikke analysere det videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvilken type tv-serier man liker mener jeg. Game of Thrones kan virke litt tung, langdryg og pratete for mange som ikke liker den slags.

Ja ok, av det jeg har lest med tanke på sjanger og slikt så virker det som den vil passe meg perfekt så jeg får bare se en episode eller to snart.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kommer inn på Big Brother, når Trond (?) tilbake i 2001 reiser seg opp og sier "kjære venner, ingen av dere er mine venner", eller noe sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: da Liverpool vant Champions League-finalen i 2005. For et magisk øyeblikk.

Og det mer triste:

Det meste rundt 22. juli og dagene etter, spesielt da politiet offentliggjorde midt på natta at 80 personer var antatt drept. Og ikke minst; nrk leste opp navnet på en bekjent blant de døde. Jeg brøt regelrett sammen foran en haug med fremmede mennesker.

Anonym poster: 3b55625aaf7b0cc2f8531ad57a7f76ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man kommer inn på Big Brother, når Trond (?) tilbake i 2001 reiser seg opp og sier "kjære venner, ingen av dere er mine venner", eller noe sånt.

Haha, tror jeg var 13 når det der gikk men jeg husker akkurat det øyeblikket ganske godt, det var så innmari høytidelig og ut av det blå... =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big Bang Theory: Da Howard prøver å kysse Penny

:fnise:

Anonym poster: 763c35773270c0fcbcb3b989c4539c5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ca 20 min ut i denne videoen :fnise:

Og nå kommer jeg meg ikke til sengs, fordi jeg må se hele...

Hahaha, den grininga til Ramsy når hu Rebekka gikk ut... good times.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Mad Men, som forresten er favoritten: da Peggy gir Pete et langt blikk, og Pete smiler og ser tilbake på henne helt til hun går inn i heisen. :-(

Snufs.

http://www.youtube.com/watch?v=E-g4m2OCkrk

Hvordan får jeg til å legge ut youtube-snutten her?

Endret av Valiumsjunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Litt off topic (beklager alle sammen) men er Game of Thrones virkelig så bra som alle sier? Har hatt første sesong liggende i stua i en evighet nå men jeg har ikke turt å se den enda fordi jeg er så redd for å bli skuffet når "alle" har sagt at serien er kjempebra.

GoT er kjempebra, men har dette gigantiske universet du må sette deg inn i for å forstå hvem alle karakterne er. Det setter jeg stor pris på, misliker dårlig kamuflert "introduksjon" for oss seere, som om vi er retards!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke Ramsy som prøvde å ta med seg en vibrator inn i huset? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...