Gå til innhold

Beste TV-øyeblikk


Gjest Maria_Marihøne

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Hva er det beste, verste, morsomste, tristeste, mest romantiske(osv) du har sett på TV?

Noen av mine beste TV-øyeblikk:

Fra Big Bang Theory: Da Penny får klem av Sheldon etter at hun gir han en serviett fra en eller annen berømt person(husker dessverre ikke hvem det var).

Fra Friends: Morsomste episoden var da Mike og Ross skulle bli bedre kjent og har ingenting å prate om. Ler meg skakk da Mike hiver seg over Ross for å ta telefonen :P

Fra Buffy: Den episoden hvor de lurer Buffy til å tro at hun er innlagt på mentalsykehus. Får helt noia av den.

Fra Sex and the City: Når Mr. Big finner Carrie i Paris.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det beste, verste, morsomste, tristeste, mest romantiske(osv) du har sett på TV?

Noen av mine beste TV-øyeblikk:

Fra Big Bang Theory: Da Penny får klem av Sheldon etter at hun gir han en serviett fra en eller annen berømt person(husker dessverre ikke hvem det var).

Leonard Nimoy.. husker første gang jeg så den scenen, klarte ikke å slutte å le, tårene rant og magen var støl lenge etterpå...

Må tenke litt over mine favorittøyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Første jeg tenker på er da Kurt Nilsen vant World Idol. Magisk øyeblikk :)

Ja, det var stort! Husker også trynet til Kelly Clarkson da hun innså at hun ikke vant. Priceless :ler:

Fra American Idol: da Adam Lambert sang "mad world" og fikk stående applaus fra Simon Cowell.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne scenen fra How I Met Your Mother får meg til å le hver eneste gang

Anonym poster: 1ce4663627b24a338f390c65b9d4a72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Ellen DeGeneres sin karakter "Ellen" kommer ut som lesbisk i 1997:

Dette var en stor happening i USA, men også i andre deler av verden. Ikke fullt så flott for DeGeneres, som mistet serien og karrieren i flere år. Homofili var ikke så voldsomt greit på den tida, for 16 år siden.

- OL 2010, åpningsseremonien med k.d.lang som synger Hallelujah. Magisk.

- VM finalen i håndball 1999.

- VM på ski i Oslo 2011, så og si samtlige øvelser.

- 11/9 2001. De første sendingene med bilder fra New York.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex And the city:

1. Da Aidan slo opp med Carrie på en post-it lappe.

2. Cardboard-baby! Gaven fra Trey til Charlotte.

3. Da Carrie fortalte Aidan at hun var utro.

4. Da Big kjørte med Limosinen til hytta hvor Carrie og Adian var. Slåsskampen i gjørma.

How I met your mother:

1. 2min date med Ted og hudlegen. (Husker ikke navnet, men de flyttet sammen og skulle gifte seg).

2. Barney frir til Robin. :)

The OC.

1. Når Anna drar. Seth står igjen på flyplassen.

2. Når Seth forteller Summer at han ikke elsker henne lengre.

3. Siste episode i sesong 1. Da Ryan forlater Cohen familien og flytter hjem.

Anonym poster: fdbbe9c2f4bf187d04b2bf9e6a07fa3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Sex And the city:

1. Da Aidan slo opp med Carrie på en post-it lappe.

2. Cardboard-baby! Gaven fra Trey til Charlotte.

3. Da Carrie fortalte Aidan at hun var utro.

4. Da Big kjørte med Limosinen til hytta hvor Carrie og Adian var. Slåsskampen i gjørma.

.

Anonym poster: fdbbe9c2f4bf187d04b2bf9e6a07fa3d

Det var ikke Aiden, det var Berger :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å nevne noen:

Six Feet Under - Ikke noe spesielt øyeblikk, bare hele serien generelt.

Da kongen begynte å gråte mens han holdt talen sin på den 22. juli-minnekonserten ca. en måned etter angrepene (hvis jeg husker riktig).

Husker under 60-års jubileet til dronning Elizabeth i fjor så gikk det mange dokumentarer men jeg husker spesielt en hvor man snakket om Dianas begravelse, prins William hadde visstnok vært usikker på om han ville gå bak morens kiste når den ble trillet gjennom London og da skal prins Phillip ha sagt noe sånt som: "Hvis du bestemmer deg for å gå så skal jeg gå sammen med deg." Jeg vet ikke om dette teller som et bra TV-øyeblikk men jeg syntes historien var så fin at jeg fikk litt gåsehud.

Åpningen + avslutningen til London-OL 2012.

Ellers så syntes jeg Top Gear står for mye gull, når de lager egne campingvogner, kjører motorsykkel i Vietnam, osv.

Endret av Calypso
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, sterkeste øyeblikk:

Det meste som gikk i forbindelse med 22. juli. Taler, etc.

I tv-serie: Greys Anatomy, da vi fikk vite at det var George som lå hardt skadet på sykehuset uten at noen hadde skjønt at det var ham - før Meredith innså det. Vet ikke, det var bare gripende og ekkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomte øyeblikk;

Friends, S09E06 - The one with the male nanny.

Monica har fortalt Chandler at en fyr på jobben hennes er verdens morsomte! Og da prøver Chandler seg på massevis av dårlige vitser for å motbevise henne. Monica, Ross og Phoebe står og ler så falskt som det går an! Også lager Ross en sånn lyd som jeg selv alltid lager når jeg er fri for luft når jeg ler :fnise: Jeg holdt på å tisse på meg! Hahahhahaa :fnise:

Arrested Development, S02E04 Good Grief!

George Bluth er erklært død, og familien har en vake for han. Gob Bluth ser sin sjanse til å vise tryllekunstene sine, og ... ahahhaa, bare se!!!!! Samtidig så har Buster løyet for moren sin og sagt han har vært i militæret, og fikk låne en "uniform" av broren sin (Gob), som har vært stripper! HAHAHA, jeg døøør!!!!!! :fnise::laugh: :laugh:

Tristeste øyeblikk

One Tree Hill, S09E11 Danny Boy

Herreguud!! Dan ligger i sykesenga og forteller om alt han gjort galt, og på en eller annen syk måte tilgir man han!? Med barnebarna omkranset så tar livet slutt for han. Herreguuud, tårer!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonard Nimoy.. husker første gang jeg så den scenen, klarte ikke å slutte å le, tårene rant og magen var støl lenge etterpå...

Må tenke litt over mine favorittøyeblikk.

Det beste Sheldon øyeblikket. Hans kjærlighet overnfor Leonard Nimoy er større enn noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjeipen til Guro Dugstad da hun røk ut av idol i 2003!

Priceless.

Må virkelig prøve å finne igjen dette klippet på nett!:P

:fnise::ler::icon_lol:

Anonym poster: d003efd22bbb70ab58d38920aac3a4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeipen til Guro Dugstad da hun røk ut av idol i 2003!

Priceless.

Må virkelig prøve å finne igjen dette klippet på nett! :P

:fnise::ler::icon_lol:

Anonym poster: d003efd22bbb70ab58d38920aac3a4a6

Haha, snakk om å ikke klare å skjule skuffelsen... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen idol-sjangeren er dette et fantastisk alternativ til Guro Dugstad. (I mangel på klipp av Guro finnes dette aboslutt på film!)

(vet ikke hvordan man legger inn linken slik at klippet kommer i selve innlegget)

Anonym poster: d003efd22bbb70ab58d38920aac3a4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det beste, verste, morsomste, tristeste, mest romantiske(osv) du har sett på TV?

Fra Big Bang Theory: Da Penny får klem av Sheldon etter at hun gir han en serviett fra en eller annen berømt person(husker dessverre ikke hvem det var).

Skriver under på denne :) Kan legge til et par andre:

VM i Holmenkollen 2011: Petters stafettavslutning, Johaug som kastet seg rundt halsen på kongen

Gilmore Girls: Friday night dinner med episk krangel i en av de siste sesongene.

Og ja, Gilmore Girls er en noget feminin guilty pleasure :P

VM 2006: Hodestøtet til Zidane med påfølgende utvisning og Italiaseier

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerdete som jeg er må det være siste episoden med Amy og Rory i Doctor who, når Amy innser at Rory ikke lar seg redde og blir med han. Da snakker vi "Do not blink, do not cry, do NOT cry... Fall on flor, cry a LOT".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutningen på The Tudors, når kong Henry står og ser opp på bildet av seg selv, gjorde veldig inntrykk på meg.

Og sesongavslutningen på Girls som kom nå nylig, når Adam løper for harde livet for å "redde" Hannah som har fått et sammenbrudd.

For ikke å snakke om første episode av Walking Dead, når Rick våkner opp på sykehuset! Frysninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

1. Fra The O.C, siste scene i siste episode i sesong 1: Ryan forlater familien Choen, kjører forbi Marissa, Seth som seiler fra california rett inn i solnedgangen, Marissa drikker vodka rett fra flaska... selvfølgelig med verdens tristete sang Halleluja i bakgrunnen... Ahhh..

2. Truls Svendsen med Single ladies-dansen

3. Friends, når Rachel finner ut at Ross ikke hadde lest brevet hun skrev til han og hun slår opp. Han begynner å hulkgråte, tar seg sammen og sier "fine by me!!". Hysterisk morsomt!!!! Den må faktisk sees:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...