AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Jeg har periodevis det siste året hatt en kløe i underlivet, og de siste dagene har jeg hatt en sviende kløe der. På mandag var det sånn at jeg måtte avbryte samleie fordi det gjorde vondt. Etterpå kikket jeg i speilet, og da er det svært rosarødt og helt nederst ved åpningen (men utenfor) er det mørkt. Altså, et mørkere område med noen mørkeblåsvarte prikker. Sjekket igjen dagen etterpå for å se om det ikke bare var på grunn av litt hard sex, men det er det da altså ikke. Har fortsatt den sviende følelsen. Er det noen som har hatt dette før? Eller kan tenke seg hva det er? Jeg skal til gynekolog, men bekymrer meg for hva det kan være frem til jeg skal dit.. Har tenkt på mulige kjønnssykdommer, men vet ikke nok om hvordan de ulike eventuelt ser ut. Anonym poster: 552c6257d7b80b39e2aeaf4c305d9592
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Det kan være sopp. Men muligheten for klamydia og andre tilstander er til stede. Hadde nok oppsøkt lege/gyn. Men skader ikke å prøve å behandle med Canesten eventuelt, for å se om det hjelper. Anonym poster: 9cdfb1f65d43403d8cc30c551dd0296e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå