Gjest Blubberella Skrevet 17. april 2013 #81 Skrevet 17. april 2013 Nå er det jo slett ikke alle damer som kler seg utfordrende i kortkort skjørt og dyp utringning heller. Jeg pynter meg gjerne i ganske korte skjørt fordi jeg liker å gå i skjørt og synes korte skjørt er penere enn lange. Men jeg har som oftest strømpebukse under og støvletter. Det er favorittantrekket mitt og jeg går ofte kledd sånn både i edru og mer beruset tilstand. Faktisk går jeg ofte i skjørt og støvletter på jobb. Riktignok ikke trusekantkort skjørt men sikkert kort nok til at noen der ute mener jeg kler meg feil og ber om å bli overfalt.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #82 Skrevet 17. april 2013 Selvfølgelig tar vi vare på dere kvinner og beskytter dere om noe skulle skje. Nevnte det der lenger oppe i tråden. Det du skriver støtter jeg fullt ut. Det er nok slik det er. Det er helt supert for de fleste av oss om dere kler dere i kort skjørt på byen. Men det er noen potensielle voldtekstforbrytere (edit: voldtektsforbrytere) på byen hver helg. Er det ikke da lurere å ha på seg bukse og ha med selvforsvarsspray? Jeg bare spør. Dere går ikke kledd i den stilen når dere er edru og kan ta bedre vare på dere selv. Hva ønsker dere å oppnå med å gå i et (altfor) kort skjørt? Anonym poster: 01e58463d72e213edfddf0ca092d6211 Burka neste. Anonym poster: 90e476e32414981a931296a3ab4330d2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #83 Skrevet 17. april 2013 Jeg var på et utested en gang hvor en fyr tydeligvis mente han hadde rett på både det ene og det andre fra min og de andre jentene sin side. Ble så lei til slutt at jeg tok tak i nakken hans og holdt ham mot veggen mens jeg forklarte med teskje hva som lå i ordet 'respekt'. Og nei, ikke respekt for jenter, men for mennesker generelt. Jeg oppfordrer ikke til å fysisk ta tak i noen, men når alt kommer til alt er det bedre å ta skikkelig tak én gang fremfor å snakke for døve ører hundre ganger. Tror nok det var stoltheten som ble mest såra, jeg er tross alt 160 på sokkelesten og ikke synlig muskuløs... Fikk applaus. Reagerte litt på delen om å ta så voldsomt hensyn når man går bak ei jente om kvelden. Jeg skjønner hva man vil frem til ved å si det, men det blir litt i drøyeste laget å kreve at jenter har et helt fortau for seg selv bare fordi enkelte menn er jævler. Man kan selvsagt prøve litt ekstra å vise at man ikke er truende i en situasjon hvor alle er skyldige til det motsatte er bevist, men altså... For all del, jeg ser problemstillingen, men det er fryktelig leit at det er slik det har blitt. Synes også han kunne ha byttet ut 'jenter' og 'damer' med 'mennesker'. Dyr og verden generelt også, for den saks skyld. Man skal ikke behandle jenter på ett vis fordi de er jenter - det strider meg høyst i mot! Man skal behandle folk med respekt, og må man ta tak i noen, gjør man det, uansett om de er jente eller gutt! For det er ikke akkurat ukjent at jenter ikke alltid er engler laget av sukkertøy, de heller. Personlig går jeg aldri ut uten kniv, og jeg skygger unna de verste strøkene så fremt det er mulig. Går heller ikke med miniskjørt og dype utringninger, men det er vel heller en personlig preferanse. Har dog vært i nokså skumle situasjoner, men har kommet meg helskinnet gjennom det ved å vise at jeg er dem oppmerksom og ikke underlegen på noen måte. Om noen plystrer på meg eller hvisker slebrige kommentarer, spør jeg dem høyt og tydelig hva faen det skulle forestille. Fikk faktisk en kommentar en gang om at jeg måtte regne med slikt når jeg gikk i trang dongribukse... Ah, idioter. Anonym poster: f4dc1949f6a4e7fc8ab0ef976a4d4af0 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #84 Skrevet 17. april 2013 Nå er det jo slett ikke alle damer som kler seg utfordrende i kortkort skjørt og dyp utringning heller. Jeg pynter meg gjerne i ganske korte skjørt fordi jeg liker å gå i skjørt og synes korte skjørt er penere enn lange. Men jeg har som oftest strømpebukse under og støvletter. Det er favorittantrekket mitt og jeg går ofte kledd sånn både i edru og mer beruset tilstand. Faktisk går jeg ofte i skjørt og støvletter på jobb. Riktignok ikke trusekantkort skjørt men sikkert kort nok til at noen der ute mener jeg kler meg feil og ber om å bli overfalt. Var jeg din kollega ville jeg ha hatt lyst på deg og spist deg opp i tankene. For meg går du kledt slik du ønsker og det er greit for meg og de fleste. Men så har vi den potensielle voldtektsmannen styrt av noe helt annet enn hjernen. Det er han du bør ha litt i tankene. Regner med du tar dine forholdsregler, og i det minste bærer en selvforsvarsspray. Burka neste. Anonym poster: 90e476e32414981a931296a3ab4330d2 Kort Burka. Anonym poster: 01e58463d72e213edfddf0ca092d6211
Charlie. Skrevet 17. april 2013 #85 Skrevet 17. april 2013 Kort Burka. Anonym poster: 01e58463d72e213edfddf0ca092d6211 3
Gjest Blubberella Skrevet 17. april 2013 #86 Skrevet 17. april 2013 Var jeg din kollega ville jeg ha hatt lyst på deg og spist deg opp i tankene. For meg går du kledt slik du ønsker og det er greit for meg og de fleste. Men så har vi den potensielle voldtektsmannen styrt av noe helt annet enn hjernen. Det er han du bør ha litt i tankene. Regner med du tar dine forholdsregler, og i det minste bærer en selvforsvarsspray. Anonym poster: 01e58463d72e213edfddf0ca092d6211 Så du har lyst på alle damer i kort skjørt og støvletter? Har oppførsel og resterende utseende ingenting å si? Jeg bærer ikke selvforsvarsspray nei, men jeg pleier heller ikke rave rundt dritings alene. Dessuten er jeg høy og kraftig så jeg ser ikke akkurat lita og hjelpesløs ut. Tror ikke jeg er førstevalget dersom en fyr er ute på voldtektstokt.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #87 Skrevet 17. april 2013 Så du har lyst på alle damer i kort skjørt og støvletter? Har oppførsel og resterende utseende ingenting å si? Jeg bærer ikke selvforsvarsspray nei, men jeg pleier heller ikke rave rundt dritings alene. Dessuten er jeg høy og kraftig så jeg ser ikke akkurat lita og hjelpesløs ut. Tror ikke jeg er førstevalget dersom en fyr er ute på voldtektstokt. Nei, jeg var bare den alltid kåte mannlige kollegaen din. Meg privat er kresen. For meg betyr personlighet mye, sammen med smilet, øynene, hendene, håret og en sunn kropp. Ei med slank media-fin kropp er ikke sexy om hun har dårlig oppførsel. Anonym poster: 01e58463d72e213edfddf0ca092d6211
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå