Gå til innhold

Liker ikke menn som kler seg i

NullHull

Anbefalte innlegg

Satt og lurte på hvordan damene her inne hadde reagert om en mann hadde startet en lignende tråd med hva han ikke liker kvinner går i. Tror det kunne blitt mye rabalder av det gitt' date=' men en føler seg kanskje bedre selv om en rakker ned på andre. :roll:[/quote']

Av og til sier du mye fornuftig, Fella. :wink:

Jeg er så enig, så enig.

Da skulle det nok blitt lurveleven her ja, om gutta kom med sin mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plages? :klø: Som i miste nattesøvn e.l.? Hvem?

Hvem har sagt at menn ikke burde gå i ditt og datt??

Denne tråden heter "Liker ikke menn som kler seg i" og ikke "Menn skal ikke kle seg i". Hadde jeg ment at alle skulle gå i akkurat det jeg foretrekker hadde jeg heller stilt meg opp på gata og sagt det til dem, ansikt til ansikt, i stedet for å sitte inne og jassa om emnet på et forum. Halloo? Hvor er ironien, humoren? Dette er ikke ment som skyts mot selve MANNEN, men bare noen generelle tanker jeg satt med etter å ha sett en fyr i en frakk på toget samme morgen. Så kom jeg til å tenke på andre ting jeg bare ikke synes er særlig stilig på en mann.

Her finner du liker/liker ikke tråder i alle grupper. Gøy å høre hva andre synes bare. Synd du ser ut til å ta dette temaet litt for alvorlig.

Blir jeg dødsforelska i en fyr kan jeg love deg at om han kommer i kortermet skjorte ser jeg gjennom fingrene. Det er tross alt han inni som er viktig.

Men igjen: stiller han frakk derimot... :ler: <----humoristisk ment!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Da skulle det nok blitt lurveleven her ja' date=' om gutta kom med sin mening.[/quote']

Meninger takler jeg godt, uansette om de kommer fra menn eller kvinner.

Men det er når det går fra "det synes jeg" til "slik er det" påstander om hva som er pent/bra osv, at jeg får nok..

Innse deres egen subjektivitet folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden! Vi er inne på "Skråblikk og generaliseringer". Svært så hårsåre folk var her, da... Trodde dette var stedet der man kunne sette ting på spissen, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Mener dere seriøst at vi kan diskutere størrelsen på utstyret til gutta/grilldressmammaer/fordommer mot alt og alle/skrivefeiler, men meninger om klær...det er galt det!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange menn ikke innser sportshorts'ens besøkelsestid. Tasser rundt i adidasshort uansett hvor de skal hen. For ikke å glemme adidas slipperser. Fint og flott på stranda og i hagen, men ikke overalt. Den cityshortsen dere påstår er så stygg, er det f.eks sånn beige shorts i vanlig tøy? Isåfall synes jeg slike er et mye bedre valg.. Ikke med svarte dressokker og dressko som tilbehør da.. :ler: Og ikke for små heller.

Kortermede skjorter er greit nok, men ikke alle av dem.

Hva synes dere om sånne høyvanns-shortser som gutter går med da? Sånne som rekker litt nedenfor kneet, evt. ned til ankelen? Det må da være varmt også, jeg tenker alltid om ting nå blir så mye bedre om de får luftet anklene sine :ler: evt at de har skikkelig fæle ben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frigg

Jeg fatter ikke, at noen mannfolk fremdeles bruker tennissokker i svarte sko! Grøss og gru!

Den enenste plassen tennissokker passer, er i :tennissko!, når man er på en tennisbane! og spiller tennis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bryllupet til venninnen min hadde en av gjestene en skikkelig smoking, med magebelte og sløyfe...og hvite tennissokker med striper , joggesko og rød skjorte!!

Det var ikke pent det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om sånne gjestekurver man putter på toalettet til gjestene under bryllupet, med sysaker og ekstra strømpebukse og parfyme og bind og tamponger osv. På herredoen kanskje man skal legge igjen 10 par med svarte tynnsokker bare for å helgardere seg.. evt. gi noen en oppgave om å tvangsskifte på noen hvis de prøver seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om sånne gjestekurver man putter på toalettet til gjestene under bryllupet' date=' med sysaker og ekstra strømpebukse og parfyme og bind og tamponger osv. På herredoen kanskje man skal legge igjen 10 par med svarte tynnsokker bare for å helgardere seg.. evt. gi noen en oppgave om å tvangsskifte på noen hvis de prøver seg :ler:[/quote'] :ler: Ikke dumt, ikke dumt!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balenciaga

For lange eller vide bukser, tennissokker, slippers, vester, flanellsskjorter, bare singlet, sko med hæl, "fritidsjakker", joggedress utenfor hus og hage, ufikst undertøy.

Hvis noen vil diskutere hva kvinner ikke bør ha på seg er det helt greit. Jeg har mange par spisse støveletter noe mange ser grusomt ut, og det må de da få mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra sånne "helsesandaler" eller hva det heter på gutter. Det ser forferdelig ut i mine øyne. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Megastreite, ultrakonservative, rådyre merkeklær. (Armani ol.)

Mesteparten av det dere nevner er jo harry, men jeg har egentlig litt sansen for harry folk, jeg. Synes det er tøft at folk beholder sin personlige stil selv om harrybegrepet har infiltrert moteverdenen i... tja, 10 år snart?

Alle vet jo hva harry er i dag, så å være harry i stilen er vel blitt et bevisst valg etterhvert. (I motsetning til da begrepet først ble introdusert, da betegnet det jo folk som ikke hadde snøring på hva som var moderne, og jeg tror ganske mange skiftet stil ganske raskt).

Hvis klærne matcher personligheten, synes jeg ikke det er noe i veien for å være litt harry. Menn som går i sånne klær jeg ikke liker, derimot, får jeg automatisk litt fordommer mot. Ser på dem som ganske wanna- be og litt umodne, kanskje. Har mer sansen for stilen til han som grunnla IKEA (hva-var-det-nå-han-het-igjen), han dasser fortsatt rundt med slitte bukser med klær i :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Vi gutta komenterer stort sett alt om jenter....klær, kropp, humør osv.....og jenter komentere jenter også.....tror dere sjekker ut andre jenter på gymmet, i dusjen osv.....

Vi må alle tåle en tråd som dette, uskyldig og kanskje litt morsom. Det er vel snart ikke lov å diskutere moter heller...... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen til en venninne av meg hadde på seg grønn t-shirt, rød bermudashorts, hvite tennissokker og svarte LAKKSKO :o en dag vi skulle til byen. Det var ikke pent. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen til en venninne av meg hadde på seg grønn t-shirt' date=' rød bermudashorts, hvite tennissokker og svarte LAKKSKO :o en dag vi skulle til byen. Det var ikke pent. :hoho:[/quote']

Å kjære!!! La meg gjette: til smoking bruker han joggesko, ikke sant? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Verste jeg ser på gutter er korte bukser.Eller høyvannsbusker om du vil. Dratt opp sånn at hele stellet vises . blærk...

Joggesko i alle anledninger og boblejakker med henene godt stappet nedi lommene på bukse...fyttirakkern.

Men Ullfrakker..sånne stilige vet dere. Ikke type badekåee, men rette og til ca knehøyde! Stilig.

Også synes jeg det er pent med kort ermede skjorter om sommeren. Til en pen short og kule sandaler! Sånn som pappa har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Leste om sånne gjestekurver man putter på toalettet til gjestene under bryllupet' date=' med sysaker og ekstra strømpebukse og parfyme og bind og tamponger osv. På herredoen kanskje man skal legge igjen 10 par med svarte tynnsokker bare for å helgardere seg.. evt. gi noen en oppgave om å tvangsskifte på noen hvis de prøver seg :ler:[/quote']

Her i hovedstadsregionen føler jeg vel at vi etter may kamp har klart å legge av oss denne forferdelige uvanen.

Det finnes vel enkelte kult-pregede miljøer hvor de hvite tennissokkene fortsatt prkatiseres, men jevnt over er dette et tilbakelagt stadium.

Spørsmålet er vel heller hvordan det er i nordligere og mer grisgrendte strøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...