camie Skrevet 31. mars 2004 #1 Del Skrevet 31. mars 2004 Jippi!!! Jeg har ordnet med sy-dame som skal sy bolero til brudekjolen min!! Er såååå glad, måtte bare dele nyheten med dere! Enda en ting å krysse av på listen. Hun er ikke så aller verst på pris heller. Gleeeeder meg til å møte henne etter påske. Det ordner seg for snille jenter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 31. mars 2004 #2 Del Skrevet 31. mars 2004 så gøy! det er deilig med alt som er "i boks".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 Da må du jo ha fått deg litt ekstra tid så du kan puste litt innimellom..... ta vare på helsa og sånn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 Hyggelig å høre at ting faller på plass :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mars 2004 #5 Del Skrevet 31. mars 2004 Så gøy! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 31. mars 2004 #6 Del Skrevet 31. mars 2004 Så deilig, godt med alt som er unnagjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 31. mars 2004 #7 Del Skrevet 31. mars 2004 Kjempe, hva må du betale for noe sånt om ejg kan spørre om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 31. mars 2004 Kjempe' date=' hva må du betale for noe sånt om ejg kan spørre om det?[/quote'] har ikke fått noen fastsatt pris på det enda i og med at hun er bortreist, men hun sa en plass mellom 500 og 1000 kroner inkludert stoff og syinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 31. mars 2004 #9 Del Skrevet 31. mars 2004 Det var ikke dyrt. Noe å tenke på gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 31. mars 2004 Legger ut linken til boleroen jeg vil ha. Slik ser den ut Men jeg skal ikke ha tre-kvart ermer, men lange. Tror det blir kjempebra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mars 2004 #11 Del Skrevet 31. mars 2004 Den var jo nydelig! Og den kommer sikkert til å se minst like flott ut med lange ermer. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå