Gå til innhold

[Ara skal bli mamma, igjen!]

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, ser den :P Også er det bra på være litt alene!

Ja, nattskrekk kan sammenlignes med å gå i søvne. Man ser våken ut, men sover egentlig. Skikkelig ekkelt å se på.

Det varer bare noen få minutter også sover han videre.

Det er flere måneder siden sist, men jeg ser sammenhengen med at det er blitt forandringer i søvnrutinene hans og det er faktisk ikke mer som skal til for å trigge nattskrekken. Overtrøtthet og tv-titting rett før legging er heller ikke bra. Man skal helst roe helt ned. Det burde man jo uansett da, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh, nå har jeg titusen tanker i hodet samtidig :fnise: Masse som skjer framover nå! Snart 17.mai, snart bursdagsfeiring for L og snart navnefest for A! Jeg har klær og utstyr i boks men ikke har vi kjøpt gave til L og A. Og hva kjøper man forresten til 2åringen?! Vi tenkte på tråtraktor fra Felleskjøpet, men dæven dundre så dyrt!! :daane:

A skal få gyngestol og penger på konto til Navnefesten sin, slik som L fikk. Ting må bare kjøpes ;)

Også må jeg planlegge og få tak i mat og kaker.

Til bursdagen til L blir det kun familieselskap, tror ikke han har glede av barneselskap enda .. Eller? Tenkte uansett å grille i år om været tillater det. Også baker jeg et par kaker :)

Nå har L og A hatt 2 veldig bra netter. Begge har lagt seg fint på kvelden og sovet maaange timer i strekk. Kan ikke det bare fortsette sånn?! *bank i bordet*

Nå er det ny uke og nye muligheter! Jeg har støvsugd alle rom. Nå sover A så da skal jeg kose meg med litt kaffe før jeg skal vaske her. Også må jeg sende ut bursdagsinvitasjoner til familien.

Skrevet

Skal lenke link i signaturen osv. Menneh... Jeg finner ikke uttrykksikonene og den linja der man kan legge til link og sånn... :klo: Bruker full editor

Skrevet

Har ikke utrykksikoner jeg på tabben og mobilen, har alltid redigert signaturen min med pcen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...