ara Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #801 Skrevet 4. mai 2014 Haha, ser den Også er det bra på være litt alene! Ja, nattskrekk kan sammenlignes med å gå i søvne. Man ser våken ut, men sover egentlig. Skikkelig ekkelt å se på. Det varer bare noen få minutter også sover han videre. Det er flere måneder siden sist, men jeg ser sammenhengen med at det er blitt forandringer i søvnrutinene hans og det er faktisk ikke mer som skal til for å trigge nattskrekken. Overtrøtthet og tv-titting rett før legging er heller ikke bra. Man skal helst roe helt ned. Det burde man jo uansett da, men...
ara Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #802 Skrevet 5. mai 2014 Ahh, nå har jeg titusen tanker i hodet samtidig Masse som skjer framover nå! Snart 17.mai, snart bursdagsfeiring for L og snart navnefest for A! Jeg har klær og utstyr i boks men ikke har vi kjøpt gave til L og A. Og hva kjøper man forresten til 2åringen?! Vi tenkte på tråtraktor fra Felleskjøpet, men dæven dundre så dyrt!! A skal få gyngestol og penger på konto til Navnefesten sin, slik som L fikk. Ting må bare kjøpes Også må jeg planlegge og få tak i mat og kaker. Til bursdagen til L blir det kun familieselskap, tror ikke han har glede av barneselskap enda .. Eller? Tenkte uansett å grille i år om været tillater det. Også baker jeg et par kaker Nå har L og A hatt 2 veldig bra netter. Begge har lagt seg fint på kvelden og sovet maaange timer i strekk. Kan ikke det bare fortsette sånn?! *bank i bordet* Nå er det ny uke og nye muligheter! Jeg har støvsugd alle rom. Nå sover A så da skal jeg kose meg med litt kaffe før jeg skal vaske her. Også må jeg sende ut bursdagsinvitasjoner til familien.
ara Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #803 Skrevet 6. mai 2014 Ny dagbok http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=834710#entry14401968
ara Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #804 Skrevet 6. mai 2014 Skal lenke link i signaturen osv. Menneh... Jeg finner ikke uttrykksikonene og den linja der man kan legge til link og sånn... Bruker full editor
Yesterday Skrevet 9. mai 2014 #805 Skrevet 9. mai 2014 Har ikke utrykksikoner jeg på tabben og mobilen, har alltid redigert signaturen min med pcen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå