Gå til innhold

Skal møte presten idag

Jens

Anbefalte innlegg

og i den annledning lurer jeg på om det er noe spess jeg skal forberede, ta med etc..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har tenkt på salmer, tekster, soloinnslag o.l...? Det skal vel presten (og/eller organisten) godkjenne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, for all del kom med tilbakemelding.........

Ja, jeg også venter spent. Er en måned til vi skal treffe vår prest....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket med vår kirke i dag og da sa de at presten kom til å ta kontakt nærmere. Men jeg vil ha alt avklart NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med vår kirke i dag og da sa de at presten kom til å ta kontakt nærmere. Men jeg vil ha alt avklart NÅ.

Da synes jeg du skal ringe til presten. Ikkeno farlig det.

Hilsen lampeskjermen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du skal ringe til presten. Ikkeno farlig det.

Hilsen lampeskjermen

D`ække alle prester som har så god tid.....

Vår prest er til tider litt stressa derfor vil jeg ikke plage han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, prester har det til tider travelt, men å ta telefonen og snakke noen minutter bør selv den travleste ha tid til.

Ellers er de fleste prester lette å kontakte per mail. Kanskje det også er mindre fali :wink:

Det ligger ganske mange mailadresser på http://www.kirken.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: vår prest er kjempesøt. Han snakker alltid lenge og dypt om det jeg ringer og spør om. Passer på å forklare to ganger tilfelle jeg ikke fikk med meg alt. Er ikke redd for å ringe å spørre han om noe nei. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell hvordan det gikk da, jeg ble spent nå!!! Tenkte jeg skulle ringe presten snart å høre når vi skal møtes, er jeg frekk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ida.

Selvsagt kan du ringe og spørre om det.

Hvorfor skulle det være frekt?

Jeg ville ikke tenkt tanken på at noe slikt skulle være frekt om du hadde ringt til meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det var veldig hyggelig!Presten var en fin mann, med glimt i øyet!Vi satt inne i kirken og alt føltes høytidelig!!Vi gikk litt gjennom salmevalget, og jeg fortalte hvile salmer jeg hadde plukket ut. Å leve er å elska var grei, men den god i sinnet, sa han for få kunne, så vi burde heller velge salmer mange kan. Vi gikk også gjennom alt, fra start til slutt, og bestemte hvor solistinnslaget skulle komme etc...Så ba jeg ham om å lese der hvor vi skal svar ja, og øvde litt på å si ja på rett sted... :ler:

Så gikk vi litt gjennom hvem som skulle sitte oppe sammen med oss, og hvor de skulle sitte.

Fkk truet meg til en gjennomgåelse i kirken hvor pappa skal være med og forlovere etc....så vi alle vet hvor vi skal gå og stå!

Ellers var det ingen spørsmål ang vårt forhold til hverandre kirken etcc...han bare sa att han kunne se att vi hadde forberdt oss og var klare!!!Likte han veldig godt!!!

Alt som kommer til salmer, musikk etc...skal vi nå avklarer med organisten.Skal ringe ham idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens: Han spurte dere vel litt om deres forhold, hvordan dere møttes o.l.? Det er jo ganske viktig syntes jeg da.... At presten har med personlig info om brudeparet under vielsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...