Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #1 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg vet ikke om jeg egentlig har noe her å gjøre, men jeg håper dere har noen oppmuntrende ord å dele med meg... Jeg og samboeren har barn, vi prøvde litt, klaffet, mistet og prøvde igjen. Forsøk nr to ble full klaff. Før første graviditeten hadde jeg smertefulle cyster på eggstokk, og de ble fjernet ved operasjon. Cystene fungerte som "naturlig prevensjon" og vi ble veldig raskt med barn da disse ble fjernet. Nå har jeg fått forklart at syklusen min er ute og kjører, har ikke hatt mens på snart to år, eggstokkene fungerer ikke helt som de skal.... Og slimhinnene er altfor tynne. Cystene er tilbake, og lever sitt eget liv. Smertefullt når de blir store og sprekker. Det er bare så sårt å få vite det, selv om vi har vakre og gode barn. (mitt, ditt osv...) Jeg blir så fort irritert og sint, og ønsker jeg kunne taklet det litt bedre! Vi snakket om et barn til, for og så sette en sluttstrek for vårt bidrag til at slekten går videre. Føler meg som en stor egoist når jeg vet at fler av dere ikke har barn, men jeg skjønner i alle fall litt av den sårheten som dukker opp nå... Håper dere har noen tanker å dele med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #2 Del Skrevet 1. april 2004 Akupunktur har jeg begynt med. Pga at legen fant cyster på eggstokken og at jeg ikke har eggløsning. Jeg syns dersom du har penger til det å prøve ut akupunktur. Jeg fikk høre at hun trenger i hvertfall 20 behandlinger så litt dyrt blir det. Men, jeg er helt imot flere hormonbehandlinger. Vil at kroppen skal ordne opp i dette selv. Og, føler forandring for hver gang jeg er hos henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria Skrevet 1. april 2004 #3 Del Skrevet 1. april 2004 Til første gjest; Har du sjekket om du har pco/pcos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #4 Del Skrevet 1. april 2004 Hei Victoria! Hva er pco/pcos..? Takknemlig for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 3. april 2004 #5 Del Skrevet 3. april 2004 PCOS er polycystisk ovariesyndrom. Mange som har pcos har cyster på eggstokkene. Ellers påvirker pcos bl.a hormonproduksjon. Kan føre til sjelden/manglende eggløsning mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #6 Del Skrevet 3. april 2004 PCO - poly cystiske ovarier, kjennetegnes bl.a. av cyster på eggstokkene og hemmet/manglende eggløsning PCOS - poly cystisk ovarial syndrom, kjennetegnes bl.a. av cyster på eggstokkene og hemmet/manglende eggløsning, økt hårvekst, kviser og overvekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå