Gå til innhold

seksuell debutalder

108 stemmer

1. 1. Når hadde dere (jenter) sex første gang?

• under 15 år
      22
    • 15-17 år
      50
    • 18-20 år
      18
    • over 20 år
      13
    • har ikke debutert
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor spør du?

Hvorfor vil du vite hvorfor jeg spør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 14 år og dødsforelsket i min jevnaldrene kjæreste. Det var en veldig fin opplevelse og jeg fikk en god start på seksuallivet. Vi var forøvrig sammen i 4 år.

Gjest nobilian
Skrevet

Hvorfor vil du vite hvorfor jeg spør?

Bare kjekt å vite det, om vi har fått en ny moderator..

AnonymBruker
Skrevet

"Du er rapportert"

Anonym poster: eb761b46c5fb1d931263ce742eeedcb4

• Liker 1
Skrevet

Vel, men da får du ikke vite det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet jomfrudommen når da jeg var 13 år og har vert vært aktiv siden. Stort sett 5 i karakter på ungdomsskolen og vgs.

Det er mange dialekter som bruker når i stedet for da. Og vert er ikke akkurat en unormal skrivefeil om man skriver et kort og kjapt innlegg på kvinneguiden. Ville ikke si at disse skrivefeilene trekker ned troverdigheten noe særlig.

Anonym poster: 2b0e9a0303121a8b629cf2bc11cd0167

Gjest nobilian
Skrevet

"Du er rapportert"

Hihi. 😜

Skrevet

Ikke bry deg om det der, hun er sikkert bare en ugift jomfru som er misunnelig og bitter over at sexlivet hennes er gått henne hus forbi :fnise:

Jeg tror det er mye mulig at det er en korrelasjon mellom forholdet man har til sex og IQ. For de fleste er det kjent at såkalte "bimboer" er promiskuøse og de er vel heller ikke de med best karakterer på skolen.

Skrevet

Var 13. Vi gjorde "alt" utenom penetrering. Fatter ikke hva jeg så i han jeg var sammen med, men angrer på ingen måte allikevel. Var sammen i over ett år.

Penetrering først med neste kjæreste, da var jeg 17.

Gjest Sunheart
Skrevet (endret)

Jeg tror det er mye mulig at det er en korrelasjon mellom forholdet man har til sex og IQ. For de fleste er det kjent at såkalte "bimboer" er promiskuøse og de er vel heller ikke de med best karakterer på skolen.

Bare her viser du jo ingen innsikt, og generaliserer over en høy sko. Grow up!

Jeg får ikke engang lov til å svare i en tråd , uten at jeg blir hetset som en bimbo og med lave karakterer for at jeg hadde sex som 16 åring!

Hvem har ikke utforsket litt før det med hender og tunge? Er jo helt normalt! Til og med i 6 årsalderen så viste vi hverandre sitt kjønnsorgan pga vi var nysgjerrige.

Pga mitt svar om litt utforsking i 13-15 års alderen, så gjør det meg til ei hore med dårlige karakterer?

At det går an å generalisere så mye.

Du vet ingenting om mitt sexliv videre, kun ETT svar i denne tråden om debutalderen min, så er jeg plutselig løs.

Endret av Sunheart
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 13, kjæresten min 16, og vi var gode og fulle begge to..

Anonym poster: fe6cdcff21f2dd02a99bc59b1415f580

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...