waco Skrevet 5. juni 2002 #1 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg tenkte på en ting... hvorfor er det så få jenter som liker simpsons? Det er jo dritmoro, ironi og samfunnssatire på høyt nivå.... er det slik at jentene faktisk ikke ser plagiatene, poengene og parodieringene av det amerikanske samfunnet? Eller er det fordi, at når jenter ikke forstår..... så kjeder dem seg så lett, istedetfor å se de geniale og ofte sinnsyke vinklinger på hverdagslivet? Håper noen kan svare meg på dette? Waco har godkjent innlegget sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. juni 2002 #2 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg elsker Simpsons Kjempekomisk!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 5. juni 2002 #3 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg er jente, og jeg digger ihvertfall The Simpsons. Knallhumor. Hehe.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. juni 2002 #4 Del Skrevet 5. juni 2002 simpsons er jo nesten det morsomste som fins. hva slags damer er det du henger med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. juni 2002 #5 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg lurer også på hva slags damer du vanker sammen med??? Hilsen jente som også faktisk liker Simpsons. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #6 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg digger Simpsons, og South Park. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 5. juni 2002 #7 Del Skrevet 5. juni 2002 ... og Futurama!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 5. juni 2002 #8 Del Skrevet 5. juni 2002 Tror du bomma litt med teorien din denne gangen, Waco. Ikke vondt ment, men det ser ut til at det er endel jenter som liker Simpsons.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. juni 2002 #9 Del Skrevet 5. juni 2002 ÅH, jeg savner Futurama, Bender er min favoritt The Simpsons har jeg vært fan av helt siden de lagde episoden Homerpalooza med mitt yndlingsband Smashing Pumpkins!! YAY!! Og i kveld er det South Park.... Cartman; "I hate you guys, I hate you so much, especially Kenny..." he he he SÅ BRA!!! Nok ett eksmpel på at Waco tar feil når det gjelder damer. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 5. juni 2002 #10 Del Skrevet 5. juni 2002 Enig med Milla på det med Smashing Pumkins! Verdens aller beste band! Og ja, det fikk også meg til å se på Simpsons...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. juni 2002 #11 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg elsker the simpsons!!! har de første episodene på DVD, skal kjøpe resten når de kommr ut!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 6. juni 2002 #12 Del Skrevet 6. juni 2002 *titte* *bekrefte* Jepp, jeg er jente/dame/kvinne.. Jeg digger Simpsons! Og som fler andre har nevnt Futurama *abstinens* og South Park. Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 6. juni 2002 #13 Del Skrevet 6. juni 2002 Simpsons og Futurama er jo SÅ kult! ...ja, og siden dere nevner det, Southpark også! (Sorry, Waco, du tok feil igjen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2002 #14 Del Skrevet 6. juni 2002 Må nok også henge meg på her, ser Simpsons hver dag når dersom jeg ikke er borte akkurat da. Nå må du snart ta oss på alvor waco... vi har jo opptil flere ganger fortalt deg at du må finne deg andre typer damer! Hvorfor har du så store problemer med å få det til? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 6. juni 2002 #15 Del Skrevet 6. juni 2002 Simpelt elsker Simpsons, South Park og Futurama! MER! MER! _________________ ~Melian~1212[ Dette Innlegg er endret av: Melian den 2002-06-06 23:57 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 7. juni 2002 #16 Del Skrevet 7. juni 2002 Tror ikke du vet så mye om damer. Jeg har sett Simpsons sikkert like lenge som du har levet; 10 - 12 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlennJesus Skrevet 7. juni 2002 #17 Del Skrevet 7. juni 2002 Jen, når du kommer med sånne teite argumenter som at Waco er 10-12 så er det ikke rart han stakk. Dere elsker jo å mobbe ham, skjønner han godt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 8. juni 2002 #18 Del Skrevet 8. juni 2002 GlennJesus kan vel ikke tilfeldigvis være waco?!? *lurer* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlennJesus Skrevet 8. juni 2002 #19 Del Skrevet 8. juni 2002 Wacos kiste er senket ned i stillehavet, hele skuta sank, med mann og mus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 8. juni 2002 #20 Del Skrevet 8. juni 2002 Så synd da Jeg hadde sansen for waco, jeg. Er du, GlennJesus hans etterfølger da kanskje?!? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå