AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #1 Del Skrevet 13. april 2013 Skjekker dem kredittverdigheten når man sal bli ny strøm-kunde? eller er det sånn at alle kan få strøm? Jeg er kunde et sted nå der det har gått til inkasso, og jeg inser at jeg ikke klarer og betale det. men jeg flytter nå til et annet sted, tegner ny avtale enten samme sted eller i et annet strømselvskap.. det kommer kansje and på hvem strømavtale forige leieboer hadde som bodde der? men jeg oppretter vel uansett ny strømavtale ettersom jeg får nytt bosted? Starter man da isåfall "litt på nytt"? skjønner jo at ikke mine inkassoer forsvinner. men det blir vel to forskjellige saker?? Anonym poster: 659426a19600f0d6bac1f5525d0dfd56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. april 2013 #2 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg kan ikke svare for om alle strømselskap kredittvurderer, men alle jeg har vært borte i gjør det. Dersom du har en betalingsavtale med strømselskapet du skylder penger så burde ikke det gå ut over kredittverdigheten din - men det fordrer jo at du faktisk kontaktet dem før dette gikk til inkasso. Jeg ville kontaktet inkassoselskapet nå og fått til en betalingsavtale og så ville jeg flyttet strømavtalen du har til ny adresse og heller byttet leverandør når du har fotet deg økonomisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #3 Del Skrevet 13. april 2013 Ja, de kredittvurderer. Og du vil ikke få ny strømavtale før du er kredittverdig. Anonym poster: 14c40f043e22d3833dfe2ad7570994f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #4 Del Skrevet 13. april 2013 Ja, de kredittvurderer. Og du vil ikke få ny strømavtale før du er kredittverdig. Anonym poster: 14c40f043e22d3833dfe2ad7570994f1 Men det er jo strøm i huset når jeg flytter inn da... når jeg flyttet inn her jeg bor nå så hadde jeg også inkasso på forige bosted men da brukte jeg et anna strømselvskap. når jeg flyttet hit hadde huseiern bare ordnet så jeg fikk regning, men da var det et nytt selvskap om jeg startet på nytt... mener ikke at det gamle ble borte, men det var to forskjellige ting. jeg srev heller aldri av målern da jeg flyttet inn. men regner ikke med jeg gjorde det på riktig måte sisst bare... Tar tak i alt og betaler så fort jeg får en estra jobb, kan ikke før. Anonym poster: 659426a19600f0d6bac1f5525d0dfd56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 14. april 2013 #5 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg har aldri blitt kredittvurdert av mitt strømselskap, selv ved opprettelse av nytt abonnement. Kommer vel an på hvilket selskap man velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå