AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #1 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg var usikker på alt negative jeg har lest om NAV, men det stemmer. Ikke bli lenge syk i Norge for du får ikke hjelp etterpå. Takker og bukker for at nå står jeg på bar bakke uten penger og ikke krav på hjelp. Jobba i himla mange år og betalt min skatt og trodde jo at hvis noe skulle skje så får man hjelp i rike Norge, nope. Hva er greia liksom....?? Anonym poster: fde8e06dc45c1cb3968a90e9633f7367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 12. april 2013 #2 Del Skrevet 12. april 2013 Ja, hva er greia. Hva mener du med ikke å få hjelp din sytepave? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #3 Del Skrevet 12. april 2013 Hva mener du med ikke å få hjelp din sytepave? Er man en sytepave så snart man ikke er fornøyd altså? Anonym poster: 6d4d023ff443fa65a128873577e9449e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østlandet Skrevet 12. april 2013 #4 Del Skrevet 12. april 2013 Herregud da menneske? Det er mulig det blir bedre av å syte her.... Men, du kan ikke forlange medfølelse, gode råd, eller annet når du ikke skisserer og skriver hva som er problemet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 13. april 2013 #5 Del Skrevet 13. april 2013 Fikk du ikke sykepenger? Fikk du ikke sykehusopphold når du trengte det? Fikk du ikke dagenger, har du fått avslag på overgangssøknad? Som andre skriver her, så er det plent umulig å si seg enig eller uenig - eller å debattere emnet uten noe annet enn overfladiske fraser, som mest høres ut som en politisk parole uten substans. Hva er feil, hva gikk galt? Jeg skal ikke si at jeg forsvarer NAV - jeg synes det er en papirmølle uten like, og har kun vært innom systemet fra en arbeidsgivers side. Jeg regner ikke med at det er mindre papirmølle og dokumentlabyrint for de private som trenger og søker støtte der i fra. Så jeg kan gjerne si at NAV ikke er utelukkende positivt. Så jo, akkurat nå sutrer du - gi et konkret eksempel, da kritiserer du. Eventuelt belyser et emne eller debatterer en svakhet i systemet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 16. april 2013 #6 Del Skrevet 16. april 2013 Tror bare opplever det som maaaaange andre gjør, nemlig at all kritikk av NAV har vært ovredrevet og at det er brukerne som er kravstore, tror de skal få noe enkelt eller bare dumme og urimelige. Men nei, du fant ut at slik er det ikke du også! Det sikkerhetsnettet mange tror de har, er veeeeldig grovmaskede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 16. april 2013 #7 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg var usikker på alt negative jeg har lest om NAV, men det stemmer. Ikke bli lenge syk i Norge for du får ikke hjelp etterpå. Takker og bukker for at nå står jeg på bar bakke uten penger og ikke krav på hjelp. Jobba i himla mange år og betalt min skatt og trodde jo at hvis noe skulle skje så får man hjelp i rike Norge, nope. Hva er greia liksom....?? Anonym poster: fde8e06dc45c1cb3968a90e9633f7367 Fastlege? Legevakt? Sykehus? AAP? Uføretrygd? Dagpenger? Sosialstønad? Bostøtte? Hvis du ikke oppfyller kriteriene til noen av disse, så er du mest sannsynligvis ikke syk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå