Gå til innhold

Han lukter sånn der nede...

Fremhevede innlegg

Skrevet

- neinei, da får du begynne da.

Anonym poster: 56414c74b46bda14b361fb99b3927d60

Skal ikke bruke såpe på tisseluren.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke bruke såpe på tisseluren.

Hvis det lukter så mye at det er ubehagelig, så må man jo vaske snabelen med noe annet enn vann?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvis det lukter så mye at det er ubehagelig, så må man jo vaske snabelen med noe annet enn vann?

Intimvask uten såpe, - for menn.

Asan har en, "Asan Mann".

Skrevet

Lukt kan tvert i mot komme av bruk av såpe, fordi det ødelgger ph-balansen. For mye vasking av understellet er ikke bra. Lukt kan også komme av andre ting som overhodet ikke har noe med hygiene å gjøre.

TS, jeg regner med at typen din overhodet ikke vet at han stinker. Jeg anbefaler deg å si ifra, det kan ha en medisinsk årsak også.

AnonymBruker
Skrevet

Intimvask uten såpe, - for menn.

Asan har en, "Asan Mann".

Ja det var mitt første forslag hvis du leser litt opp på første siden der :) Vet man ikke skal bruke jiff der liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, si det på en pen måte, Gorgonzolas forslag er bra :) jeg plagdes litt med at eksen luktet, selv om det absolutt ikke var mye - men det ble i hvert fall sånn at han pleide å gå og vaske seg eller dusje før jeg sugde ham, og tror ikke han syntes det var problematisk. Nå har jeg kjæreste som er omskåret, der blir det ikke dårlig lukt - så det har nok noe med floraen på slimhinnen å gjøre. Litt som at våre underliv også gjerne lukter et eller annet avhengig av balansen til mikroorganismene som bor der, samme hvor nydusjet vi er.

Hår plager ikke meg, men det må det jo også gå an å snakke om :) Det dreier seg mer om preferanser enn at det ene eller andre er ekkelt, synes jeg (muligens fordi jeg er så gammel at jeg er og har vært sammen med menn som faktisk foretrekker at dama har hår...).

Anonym poster: 81db959e8acfe94caecff5c3e481095b

Gjest Skippern
Skrevet

I utgangspunktet skulle det være unødvendig å si noe da han selv bør sørge for å holde seg ren. Skal han bli sugd eller "bruke den" bør han gå å vaske seg i "ren" refleks.

Du kan si til ham uten å tvile, (med ev. rolig, sensuell, smilende, og bestemt stemme,) før han tar av seg buksa - "Skal jeg suge deg, så gå på badet og vask deg".

Dette burde funke for en mann. En ærlig og klar beskjed alle tilsynelatende kan få. Enklere blir det ikke.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg har pleid å si "Det lukter litt stramt, så jeg vet ikke hvor mye jeg orker å suge nå.." også sa jeg "Nå fikk jeg dårlig samvittighet" og han har som regel svart med "Du trenger ikke ha dårlig samvittighet for å si ifra om sånt. Det er jo bra at du sier ifra når du synes det kan bli ekkelt å suge"

Gjest Sunheart
Skrevet

Si at du tenner på det hårløse og få han til å barbere pungen og staken. Så kan dere dusje sammen og du vaske den fin og ren ;)

AnonymBruker
Skrevet

Var med ham igjen ikveld og det var ingen vondt lukt og vi koste oss begge to :lur: Satser på at det kun var et engangstilfelle :) Dessuten kan jeg meddele at jeg er DRITFORELSKET i denne mannen, toget traff meg hardt i kveld (må bare få det ut!) :rodmer::hjerte::hjerter_rundt:

Anonym poster: 503a198ead0a4e063257dc2d979e91fe

• Liker 6
Gjest Nefertiti.
Skrevet

God intimhygiene er alfa og omega hvis jeg skal ha sex med noen.. Ingenting er så ekkelt som luktende underliv.. :angry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...