AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Jeg har møtt en fantastisk mann, og vi har hatt sex et par ganger. Sist gang skulle jeg gi ham oralsex, men det var så vidt jeg greide å gjennomføre det. For det første hadde han skikkelig langt hår der nede, og i tillegg luktet han dårlig. Så dårlig at jeg brakk meg i begynnelsen.. Lukten/smaken gikk jo over etterhvert, men det frister ikke til gjentakelse og det er veldig synd for jeg elsker å suge. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo ikke si at jeg ikke vil suge ham igjen fordi det lukter for sterkt.. Trodde intimhygiene var nøkkelingrediens når man skal ha sex (han ba meg til og med om å gi ham bj så han var jo "forberedt" på det). HJELP??! Anonym poster: 503a198ead0a4e063257dc2d979e91fe
Adhara Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Si det til han rett ut, men vær respektfull. Er ikke noen vits i å hinte om sånne ting, vil jeg tro. Mannfolk setter pris på klar tale! 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Vel, det er nok like greit å ta en snakke med han om det med en gang i stedet for at det skal bli en "elefant i rommet"-følelse hver gang dere kommer i den situasjonen. Fortell han på en pen måte at du liker godt stusset/fullt barbert/hva enn du liker. Om det ikke er ønskelig, kan du også hinte om det ved eksempelvis å snakke om "ei venninne som var med en gutt hjem i helgen og møtte på *lignende situasjon*".. Anonym poster: 2e34d98ee55c29e30b0976bc1481594a
Skjønningen Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Han vet nok ikke selv at han lukter ille der nede, for han kan ikke lukte på sin egen pikk. Antakelig tror han at det ikke er noe ille. Hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt at det lukta litt sterkt og at det gir deg mer nytelse å suge han dersom han ikke lukter, eller så kan du si at dere kan starte i dusjen? Eventuelt kan du jo suge han med kondom, men det er ikke alle som liker det. Du skal i alle fall ikke være nødt til å gjøre noe du ikke vil, og det er synd at det skal være slik når du ellers er glad i å suge. Tror det beste er å snakke med han om det, for de fleste gutter liker også at jenta har det godt, og vil gjøre alt for at det skal være tilfelle. Når det kommer til det lange håret så kan du selvsagt også lufte dine meninger om dette også, men da må du også være flinkere til å vedlikeholde stellet av deg selv. Det samme gjelder forøvrig lukten, men det virker jo som om du er en kvinne som nettopp er flink med intimhygienen sin. Hvis du ikke ønsker å ta opp at hårveksten hans plager deg eller han ikke ønsker å endre på det, så kan du suge han mens du holder den ene hånden i et grep som holder borte hårene.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Huff ja, jeg burde vel ta det opp med ham. Men vil ikke at han skal bli flau eller noe sånt. Vet at jeg hadde skammet meg om det var meg.. Skal være med ham ikveld igjen, men vet virkelig ikke hvordan jeg skal ta det opp uten å gjøre ham ille til mots :/ Selv er jeg alltid glatt der nede, og vasker meg hver gang jeg tror/vet det blir sex. Hårene plager meg ikke så voldtsomt som lukten. Anonym poster: 503a198ead0a4e063257dc2d979e91fe
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Han vil jo ikke deg ille (med mindre han tenner på å se deg lide, men da hadde han nok vært åpen om det!) og han vil jo (sikkert) gjerne at du suger han. Så han setter bare pris på at du sier i fra. Mannfolk blir ikke såret av sånn. De tar det som et tips om at da burde han være nydusjet neste gang dere... ja. Anonym poster: 5b2fe00714dab685a61f0f9eb13a7963
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 Jeg tror jeg ville ventet med å si noe. Sjekk hvordan det står til der nede i dag først. Lukter det i dag og så må du jo si noe. Men jeg hadde aldri tatt en illeluktende eller møkkete penis i munnen, helt utrolig at du klarte Anonym poster: 517cc17842e7071f3f80de92e31d4dea
2shy Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Eksen min luktet veldig. Han svettet også, så jeg likte ingenting som innebar at jeg måtte ta på "den". Det ødelag faktisk mye av sexlivet vårt. I begynnelsen trodde jeg det var tilfeldig og lot det stå til, men oppdaget at dette var kronisk. .Før meg var han i et forhold på mange mange år. Enten kan de ikke hatt særlig sex, eller så må hun ha vært konstant tett i nesa. Jeg tok aldri praten med han, jeg visste aldri hvordan jeg skulle gjøre det. Forholdet tok slutt, men hadde forholdet vart så hadde såklart praten måtte finne sted. Det som slo meg med han var at han alltid sov med boxershorts, og de var av den tettsittende typen. I tillegg vasket han undertøy på maks 40 grader. Snoppen fikk jo aldri puste, og undertøyet aldri helt rent. Jeg prøvde å hinte om at det ikke var sunt å sove med boxer og at det er deilig å ligge naken, men... 1
Gjest Lille-pus Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 (endret) Han forstår det i allefall ikke om du ikke sier det. Så ut med språket. Du får si det så pent du bare kan, men ikke pakk det så mye inn at han ikke har peling på hva du forsøker å si. Jeg synes faktisk ikke det er nødvendig å være så utrolig forsiktig at det ikke blir forstått. Ja, han blir kanskje litt flau over seg seg, mne om du ikke sier noe så er det vel ikek stor sjanse for at det skal bli noen endring heller... Så da kan du vel egentlig velge; enten si det på en pen men klar måte, og håpe på endring. Eller alternativt ikk si noe som helt fordi du er redd for å såre, og så leve med det som etter hvert vil gjøre at du får mindre og mindre lyst. Endret 11. april 2013 av Lille-pus 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #10 Skrevet 11. april 2013 Det hadde vært skikkelig turnoff for meg. Hva tenker en fyr som akkurat har truffet en ny dame, når han ikke holder seg ren og skal ha sex? Om du vil fortsette å være sammen med han til tross for dette (hadde selv ikke orket det), så hadde jeg sagt det på en så skånsom, men tydelig måte som mulig. Hadde ventet å ta opp det med hårene, blir litt mye på en gang... En annen mulighet er jo at han har en kjønnssykdom, da kan det lukte. Men noen mennesker lukter bare sterkere enn andre, eller man passer ikke sammen "luktmessig". Anonym poster: 7b3f7ab9dc4f2dd53bdd4b620ad9ad2f
Berit Skrevet 11. april 2013 #11 Skrevet 11. april 2013 Jeg ville ikke sagt noe om det at han luktet vondt. Men jeg ville sagt at jeg føler at jeg hadde likt så godt hvis han vasket seg med "det og det", at du kunne tenke detg at det hadde vært så deilig om han hadde barbert seg sånn og sånn, kanskje du kan gjøre det
2shy Skrevet 11. april 2013 #12 Skrevet 11. april 2013 Jeg må påpeke at hygienen til eksen min var upåklagelig (sånn bortsett fra at han vasket undertøyet på 40 grader, men sjokkerende mange gjør det).
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #13 Skrevet 11. april 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal pakke alt inn i bomull hele tiden! Hadde det vært en kvinne som hadde mye hår der nede, så kan du banne på at mannen hadde sagt kjapt ifra om han ikke likte det. Det samme gjelder lukt. - Du, jeg er ikke så glad i at det er så mye hår der nede, kunne du ikke tatt å stussa det litt? - Se her, jeg kjøpte en ny intimsåpe til deg! Den du bruker nå lukter ikke noe godt synes jeg. Anonym poster: 56414c74b46bda14b361fb99b3927d60 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #14 Skrevet 11. april 2013 Jeg må påpeke at hygienen til eksen min var upåklagelig (sånn bortsett fra at han vasket undertøyet på 40 grader, men sjokkerende mange gjør det). Hva er galt med å vaske undertøyet på 40 grader om jeg tør spørre? Jeg gjør det hele tiden og jeg lukter ingenting. Anonym poster: 4fcfef264cd0bf434fea8db8584b93aa 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #15 Skrevet 11. april 2013 - Se her, jeg kjøpte en ny intimsåpe til deg! Den du bruker nå lukter ikke noe godt synes jeg. - Hva, men, jeg bruker ikke såpe? Anonym poster: 5b2fe00714dab685a61f0f9eb13a7963
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #16 Skrevet 11. april 2013 Foreslå omskjæring. Mye bedre for alle parter Anonym poster: e00964dda51492f22c0189b817d34702
2shy Skrevet 11. april 2013 #17 Skrevet 11. april 2013 Hva er galt med å vaske undertøyet på 40 grader om jeg tør spørre? Jeg gjør det hele tiden og jeg lukter ingenting. Anonym poster: 4fcfef264cd0bf434fea8db8584b93aa 40 grader dreper ikke bakterier o.l. Jeg sier ikke at man automatisk lukter hvis man ikke vasker undertøy på 60 grader. 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 11. april 2013 #18 Skrevet 11. april 2013 Han forstår det i allefall ikke om du ikke sier det. Så ut med språket. Du får si det så pent du bare kan, men ikke pakk det så mye inn at han ikke har peling på hva du forsøker å si. Jeg synes faktisk ikke det er nødvendig å være så utrolig forsiktig at det ikke blir forstått. Ja, han blir kanskje litt flau over seg seg, mne om du ikke sier noe så er det vel ikek stor sjanse for at det skal bli noen endring heller... Så da kan du vel egentlig velge; enten si det på en pen men klar måte, og håpe på endring. Eller alternativt ikk si noe som helt fordi du er redd for å såre, og så leve med det som etter hvert vil gjøre at du får mindre og mindre lyst. Lille-pus er, som alltid, klok og tydelig. Gjør som hun sier. Begynn gjerne med "jeg digger å suge, det tenner meg og jeg vil gjerne suge deg men sist jeg gjorde det ble det ugreit fordi det luktet /smakte i overkant mye. Jeg sier ikke dette for å være prippen, slem eller ekkel men først og fremst fordi jeg gjerne vil suge deg ofte og lenge og i tillegg ha egen nytelse, sammen med deg. Gidder du være hakket mer nøye med renholdet og gjerne også friseringen fra nå av?" Eller noe i den duren. Gudd løkk! 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #19 Skrevet 11. april 2013 - Hva, men, jeg bruker ikke såpe? Anonym poster: 5b2fe00714dab685a61f0f9eb13a7963 - neinei, da får du begynne da. Anonym poster: 56414c74b46bda14b361fb99b3927d60
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #20 Skrevet 11. april 2013 Lille-pus er, som alltid, klok og tydelig. Gjør som hun sier. Begynn gjerne med "jeg digger å suge, det tenner meg og jeg vil gjerne suge deg men sist jeg gjorde det ble det ugreit fordi det luktet /smakte i overkant mye. Jeg sier ikke dette for å være prippen, slem eller ekkel men først og fremst fordi jeg gjerne vil suge deg ofte og lenge og i tillegg ha egen nytelse, sammen med deg. Gidder du være hakket mer nøye med renholdet og gjerne også friseringen fra nå av?" Eller noe i den duren. Gudd løkk! Desidert beste forslaget så langt! Tusen takk! Men føler likevel at det er ubehagelig å ta opp. Vi får se hvordan det går ikveld, kan jo hende det var en engangsforseelse *håpe håpe* Anonym poster: 503a198ead0a4e063257dc2d979e91fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå