AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #21 Skrevet 14. april 2013 Jeg var borte fra jobb i 2 uker. Etter 5 dager klarte jeg fortsatt ikke å åpne en brusflaske... Det var vondt å sette bilen i reversj i en måned (trykke girspaken ned), og man er ganske lenge var for bryståartiet sitt. Det kjennes ømt, og annerledes. Og en dumt borti armen, brystet eller sånt i kø kan gi deg utrolige smerter. Du har tross alt skåret over brystmuskelen og sydd den sammen igjen. Du skal være veldig forsiktig med anstrengelser. Det kan gi deg arrvev som igjen kan gi hard kapsel. Anonym poster: cefb49f7abb6eea84ad2e1c0b020f0bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #22 Skrevet 14. april 2013 Dult borti armen og brystet skulle det stå... Anonym poster: cefb49f7abb6eea84ad2e1c0b020f0bc
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #23 Skrevet 15. april 2013 Ska likke stingene fjernes 10-14 dager etter operasjonen? I så fall kan jo det også bli vanskelig å gjennomføre. Da ser de gjerne på sårkantene for å sikre seg at alt gror som det skal. Og dersom man er så uheldig å få komplikasjoner, som skjer en del, så trenger man oppfølging fea legen. Jeg har ikke tatt brystforstørrende operasjon, med har hatt operasjoner både i brysthulen og magen. Selv om inngrepet i brysthulen ble gjort med kikkhullskirurgi, hadde jeg kjempevondt, Aldri i verden om jeg hadde orket å dra på storbytur etter en uke. Man har mest sannsynlig fremdeles smerter og går kanskje på pinex forte e.l, og da blir man trøtt og sløv av det også... Anonym poster: 6310673c7f337839b4e741038cc9cd2f
*Bumblebee* Skrevet 15. april 2013 #24 Skrevet 15. april 2013 Jeg har nylig tatt brystoperasjon selv, og det er først nå to uker etter op. At jeg føler meg i någenlunde god form og begynner å få energien tilbake. Vil anbefale å ikke reise, det hadde jeg aldri klart hvertfall! Man er som regel ganske medtatt og sliten etter operasjonen, jeg trodde personlig ikke at selve op.skulle være så påkjenning for kroppen. Men det er det altså! Kom litt overraskende på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå