Gå til innhold

Jeg vil suge pikk!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk det er like mange jenter som tenner på gutter som har sex med hverandre som det er gutter som tenner på jentesex. Jeg liker tanken på at kjæreste min hadde hatt bifile opplevelser og tanker. Min samboer liker godt at at vi snakker om meg og andre jenter men er dessverre ikke så klar for fantasier om seg selv og andre gutter :(

Hvis du vil ta steget ut er jeg litt usikker på hva som er best. Om du skal gå for en "ukjent" mann i en fremmed by, eller en du kjenner litt som du kan "alliere" deg med. Uansett er det greit å være litt forsiktig, du har vel ikke noe hastverk ;)

Anonym poster: e93aa1a6f9dcd46e2e92fa908ff50e73

AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk det er like mange jenter som tenner på gutter som har sex med hverandre som det er gutter som tenner på jentesex. Jeg liker tanken på at kjæreste min hadde hatt bifile opplevelser og tanker. Min samboer liker godt at at vi snakker om meg og andre jenter men er dessverre ikke så klar for fantasier om seg selv og andre gutter :(

Hvis du vil ta steget ut er jeg litt usikker på hva som er best. Om du skal gå for en "ukjent" mann i en fremmed by, eller en du kjenner litt som du kan "alliere" deg med. Uansett er det greit å være litt forsiktig, du har vel ikke noe hastverk ;)

Her er du nok på tynn is og blander deg selv og gjennomsnittet. Du er uvanlig i form av at det er særdeles få jenter som tenner på homoseksualitet. Det finnes masse statistikk og forskning på området. Det ligger ikke på lista over de 20 mest vanlige fantasiene jenter har engang men lang langt ned.

Jeg synes også du skal respektere kjæresten dins manglende interesse for dette. Hvis han er som menn flest vil han miste tenningen bare ved å tenke tanken. Du kan jo tenke deg selv om han dro frem noe du synes er totalt avtennende.

Hetrofile jenter tenner ofte på både feminine og maskuline trekk i snitt - gutter/menn tenner på feminine trekk. Det finnes like mange ca homofile menn som lesbiske kvinner. Men det finnes svært få bifile menn sammenlignet med antallet bifile kvinner. (altså som kan tenne seksuelt på det samme kjønn).

Anonym poster: 2a37e2436b029f8e184a054d57f594a0

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes såå mange bifile og homofile menn, så du kan egentlig bare velge og vrake. Hvis du ikke vil ha sex med en uten gjenkjennelse- så må du ha sex med en du ikke kjenner, evt en GOD venn som ikke sier det videre.

Du kan ikke stille for høye krav TS. Få homser vil ha analsex uten kondom de første gangene, alle er like redd for HIV o.l. Finn den en homse utenfor byen din som vil bli bedre kjent uten forelskelse involvert, og ha heller sex med kondom den første gangen(helst alltid) du blir tatt analt. Ikke push grensa helt til det ytterste den første gangen. Vet du har skrevet her før ang dette tema, og det begynner å bli en liten stund siden første innlegget ditt, så kom igjen!! Get some dick :D

Anonym poster: 4eef406e3608a3dd4cb3dd4a0017fed6

AnonymBruker
Skrevet

Her er du nok på tynn is og blander deg selv og gjennomsnittet. Du er uvanlig i form av at det er særdeles få jenter som tenner på homoseksualitet. Det finnes masse statistikk og forskning på området. Det ligger ikke på lista over de 20 mest vanlige fantasiene jenter har engang men lang langt ned.

Jeg synes også du skal respektere kjæresten dins manglende interesse for dette. Hvis han er som menn flest vil han miste tenningen bare ved å tenke tanken. Du kan jo tenke deg selv om han dro frem noe du synes er totalt avtennende.

Hetrofile jenter tenner ofte på både feminine og maskuline trekk i snitt - gutter/menn tenner på feminine trekk. Det finnes like mange ca homofile menn som lesbiske kvinner. Men det finnes svært få bifile menn sammenlignet med antallet bifile kvinner. (altså som kan tenne seksuelt på det samme kjønn).

Forskning viser at menn ofte er "enklere" og klarere på hva de tenner på.

I undersøkelser der kvinner blir vist forskjellige seksuelle bilder og man måler blodstrømningen i vagina, viser det seg at det ofte ikke er samsvar med det kvinnen sier hun blir mest opphisset av og den reelle fysologiske opphisselsen. Hun tenner rett og slett på flere ting. Kvinner har altså kapasitet til å bli opphisset av et bredt spekter av ting.

Min erfaring når jeg har snakket med søstre, venninner og bekjente er at det er mange jenter som tenner på to gutter som har sex.

Jeg er overbevist om at det er mye vanligere at kvinner blir opphisset av jentesex enn at menn blir opphisset av guttesex. Og det er ingen fare at jeg kommer til å tvinge min samboer til å fantasere om gutter ;) men jeg må da få lov til å ha mine private fantasier....

AnonymBruker
Skrevet

Forskning viser at menn ofte er "enklere" og klarere på hva de tenner på.

I undersøkelser der kvinner blir vist forskjellige seksuelle bilder og man måler blodstrømningen i vagina, viser det seg at det ofte ikke er samsvar med det kvinnen sier hun blir mest opphisset av og den reelle fysologiske opphisselsen. Hun tenner rett og slett på flere ting. Kvinner har altså kapasitet til å bli opphisset av et bredt spekter av ting.

Min erfaring når jeg har snakket med søstre, venninner og bekjente er at det er mange jenter som tenner på to gutter som har sex.

Jeg er overbevist om at det er mye vanligere at kvinner blir opphisset av jentesex enn at menn blir opphisset av guttesex. Og det er ingen fare at jeg kommer til å tvinge min samboer til å fantasere om gutter ;) men jeg må da få lov til å ha mine private fantasier....

Vel du og noen venninner kommer til kort mot tusener av forsøkspersoner. Og ja, termokamera, blodtrykksmålere etc har blitt brukt.

Dine egne fantasier er dine fantasier og de skal du selvsagt ikke måtte endre :)

AnonymBruker
Skrevet

Kos deg med din egen seksualitet, dette finner du ut av etterhvert. Om du er homo, bi eller hetero, er du fortsatt samme personen. Så lenge du er trygg og ikke sårer deg selv eller andre på din vei er det ikke noe galt med å være deg. Lykke til :) hilsen hetero mann .

Anonym poster: 6acb892b4a03b5a90215ab8b1c5dff97

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en mann som trodde han va biseksuell. Vi begynte forsiktig å snakke om det, så ble det fantasier, tilslutt ble det trekant. Mange trekanter, faktisk... Fra vi begynte å snakke om det, til vi faktisk gikk til det steget å gjøre det tok det ca. 6 mndr. Vi satte oss også ned og snakket om hvor grensene skulle gå. At dette var noe vi to skulle gjøre sammen som par. Vi hadde noen ganger trekant med en kompis av han, men vi var mye på Eroschatten. Fant passende kandidater både i vår egn by, og andre når vi var på ferie/ weekendturer. Det var helt greie menn. Vi var tydelige på hvilke forventninger vi hadde til vedkommende og hvilke grenser vi hadde. Respekt måtte ligge i bunn. Vi hadde aldri noen dårlige opplevelser.

Jeg tror kanskje du skal begynn litt forsiktig. Kanskje treffe noen bare for en runk og litt suging med det første. Vær klar og tydelig på hva du vil, så unngår du kleine situasjoner. Om det helt naturlig leder til noe mer enn det som var avtalt på forhånd, så kan du jo bare la det skje.

Jeg ønsker deg i alle fall lykke til! Du kommer nok til å få mange deilige opplevelser i fremtiden! :)

Anonym poster: 8141efac3c61cf823369b163d341396e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes du burde prøve det, men heller prøv det med en mann som bor i en storby så du ikke risikerer å få ryktet ditt ''ødelagt''. Med det sagt, må du være ekstrem forsiktig om du skal ha sex med en mann du ikke kjenner. AIDS blant biseksuelle menn og homofile er nok veldig høy, så vær forsiktig!

Anonym poster: 3b379fcc8497c50e148b9dbd26cb1a7f

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes såå mange bifile og homofile menn, så du kan egentlig bare velge og vrake. Hvis du ikke vil ha sex med en uten gjenkjennelse- så må du ha sex med en du ikke kjenner, evt en GOD venn som ikke sier det videre.

Du kan ikke stille for høye krav TS. Få homser vil ha analsex uten kondom de første gangene, alle er like redd for HIV o.l. Finn den en homse utenfor byen din som vil bli bedre kjent uten forelskelse involvert, og ha heller sex med kondom den første gangen(helst alltid) du blir tatt analt. Ikke push grensa helt til det ytterste den første gangen. Vet du har skrevet her før ang dette tema, og det begynner å bli en liten stund siden første innlegget ditt, så kom igjen!! Get some dick :D

Anonym poster: 4eef406e3608a3dd4cb3dd4a0017fed6

TS her.

Er vel i utgangspunktet bare å velge og vrake. Hadde det bare vært så lett! Litt vanskelig for meg å ta steget og faktisk ha sex med en mann, da jeg tenker på rykter. Hadde freaket ut om noen jeg kjente visste at jeg liker å suge kuk og ha den opp i 2`ern! Så på en måte skammer jeg meg litt over legninga mi, men mest pga hvordan jeg tror omverdenen vil reagere.

Anonym poster: 4a7d44f1b7ce22b173adf10220f9fca9

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk på rykter ts. Så lenge du er litt diskret, så er det ingen som trenger å vite om at du har sex med menn. Jeg har trekant med to menn der alle har sex med alle. Disse mennene møtte jeg på nett. Jeg snakket en god del med dem på forhånd, møtte så bare han ene (han andre er litt mer opptatt), og ble kjent og hadde sex med ham. Så møtte jeg han andre også, og vi hadde trekant.

Det er kun en av venninnene mine som vet om dette, og det er fordi jeg har sagt det. Men hun vet ikke hvem mennene er fordi de er ikke åpent biseksuelle for alle og da sier jeg ikke navnene deres til noen. Jeg har også hatt sex med en jente en gang. Ingen vet om det. Så det går fint an å skjule sånne ting for omverdenen. Det går fint an å møte menn for sex uten at det blir rykter. Avtal diskresjon, og blir dere sett sammen så er det ikke verre enn at du sier han er en kompis.

Når det er sagt så er ikke vennene dine ordentlige venner hvis de ikke aksepterer at du er biseksuell. Javel, så er det kanskje litt uvant og rart for dem, men det går fort over og det synker inn. Du er jo samme person uansett hvilken legning du har, og det ser de også. Det er ikke noe å skamme seg over i alle fall! Aksepter det og omfavn det, det er det beste du kan gjøre, så kan du velge å si det til omverdenen eller la være.

Anonym poster: 6af8d2fbd7204d764715f69b5587e251

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne jeg nesten skrevet selv! Jeg er i tjueårene og tenner i grunn på det samme, i tillegg til at også jeg bor i en liten bygd hvor sånt garantert hadde blitt kjent fortere enn jeg var blitt ferdig med akten. Syntes tanken er spennende, syntes menn er heite og tanken på å suge pikk er utrolig spennende. Har også samme tanker som deg angående at jeg aldri i verden kunne blitt interessert i en gutt. Jeg er også i lag med ei nydelig jente og vi har holdt det gående i flere år nå, så for min del er det tvilsomt noe skjer. Får bli med fantasien!

Anonym poster: 02da68f9bb3cd8f9e6ba631aa574ba05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...