Gå til innhold

Jeg vil suge pikk!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gutt, og det er ikke noe annet jeg heller vil enn å suge kuken en annen gutt, se han sprute på utover magen min.

Er noe spesielt med penis som fascinerer meg veldig. Det at den forandrer tilstand fra slapp til stiv, og det at den stikker ut fra kroppen. Det er et så tydelig tegn på kåthet. Det er så mye man kan gjøre med den.

Og tanken på at menn skal nyte og få tilfredsstillelse av mine hull, gjør at jeg føler meg litt horete. Og når jeg fantaserer om sex med andre menn, tenker jeg alltid at jeg er i jenterollen. At det er jeg som suger mannen, og at det er jeg som blir penetrert.

Jeg kan si at jeg er en normal gutt i slutten av 20-åra. Er ikke femi, og ser ut som en vanlig hetero-gutt (med fare for å generalisere)

Har heller aldri hatt sex med menn enda, og jeg har vært i et heterofilt kjæresteforhold.

Jeg tenner på jenter også, og blir forelska i jenter. Et forhold med en mann kunne jeg aldri sett for meg. Høres rart ut, men det å kysse/kline med en annen mann byr meg faktisk imot..

Grunnen til at jeg aldri har prøvd å ligge med menn, er fordi jeg kommer fra en litt mindre by og føler ikke at folk er så homovennlige her. Samtidig må jeg påpeke at jeg regner meg som biseksuell, noe som folk ville ansett som enda verre vil jeg tro.

Anonym poster: 4a7d44f1b7ce22b173adf10220f9fca9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes biseksuelle menn er helt greit jeg, for da kan jeg ha trekant med to menn :nigo:

Er ikke noe å være flau over, men jeg vokste selv opp på et lite sted, så jeg skjønner at du ikke har lyst å fortelle det til alle, men du trenger jo ikke det for å ha sex med en mann :)

Anonym poster: 92efb0895da2ad81d7dfce5e7e5366a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes biseksuelle menn er helt greit jeg, for da kan jeg ha trekant med to menn :nigo:

Er ikke noe å være flau over, men jeg vokste selv opp på et lite sted, så jeg skjønner at du ikke har lyst å fortelle det til alle, men du trenger jo ikke det for å ha sex med en mann :)

Anonym poster: 92efb0895da2ad81d7dfce5e7e5366a1

TS her.

Takk for støtten! Er jo fint å vite at det finnes jenter som ikke gjør noe ut av at gutten er biseksuell. Føler at denne lysten er så sterk at jeg ikke kan unngå å prøve det.. Men å få gjort det i trygge omgivelser og med en gutt jeg stoler på, er jo ikke så lett. Jeg har en deilig gutt i kikkerten, men ingenting tyder på at han er noe annet enn hetero:-(

AnonymBruker
Skrevet

Dra til en annen storby, feks Oslo. Der kryr det av gutter som mer enn gjerne vil ha en hett natt med deg, TS ;)

Biseksuelle menn er ikke så dumt. Hvis kjæresten min var biseksuell, kunne jeg kanskje oppfylt ønsket mitt om å ha trekant med to menn :fnise: Men kjæresten har homoskrekk dessverre... Jeg derimot elsker dem! :laugh:

Anonym poster: 1c48850e79ba1deca55ddbc2d39602b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dra til en annen storby, feks Oslo. Der kryr det av gutter som mer enn gjerne vil ha en hett natt med deg, TS ;)

Biseksuelle menn er ikke så dumt. Hvis kjæresten min var biseksuell, kunne jeg kanskje oppfylt ønsket mitt om å ha trekant med to menn :fnise: Men kjæresten har homoskrekk dessverre... Jeg derimot elsker dem! :laugh:

Anonym poster: 1c48850e79ba1deca55ddbc2d39602b2

TS igjen!

Ja, tviler ikke på at det finnes nok av menn som ville ha oppfylt disse fantasiene mine. Og det er jo litt spennende å tenke på. Så alt er jo opp til meg, egentlig.

Synd ikke du får oppfylt din fantasi, da. Men er vel ikke så mye man kan gjøre hvis kjæresten er helt bestemt på det. I mine øyne er jo du en helt perfekt jente, som ikke gjør noe av at gutten vil kose seg med andre gutter!:-)

AnonymBruker
Skrevet

Hm, ingen flere synspunkter om dette?

TS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gutt, og det er ikke noe annet jeg heller vil enn å suge kuken en annen gutt, se han sprute på utover magen min.

Jeg forsøker å se for meg på hvilken måte du suger en gutt og at han spruter på din mage.

Anonym poster: e47c2b6fadfaa5cddd09e4a973497e7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synspunkter om hva da? At du ønsker å suge pikk? Jeg ønsker å spise is, gjerne sjokoladeis. Har du noen synspunkter på det? Ikke det? Nei, hvorfor skulle du det? Og hvorfor skulle noen ha noe som helst synspunkt på ditt sex-liv? Ditt liv og ditt valg. Undertrykker du dine følelser så kommer du til å angre. Men ditt liv og ditt valg.

Anonym poster: f7ca729f4c9a050f5e0d98330423715f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du burde prøve sex med en mann jeg. Du vet jo at det tenner deg, og det er garantert plenty med menn der ute som er villige til å ha sex med deg :)

Jeg er jente og digger homofile/biseksuelle/bifile menn. Det er noe med menn sammen på den måten som er ekstremt tennende. Jeg har nylig fått realisert min fantasi om trekant med to menn der de også har sex med hverandre. Og fy flate for en opplevelse! Det var sykt bra..

De har hatt sex med hverandre mange ganger uten å kysse/kline. Det var først da jeg kom inn i bildet at de gjorde det siden jeg liker å se det. De liker å kysse hverandre da, men sier de klart foretrekker å kysse jenter.

Uansett, du har ikke noe å tape. Hvis du synes det er vanskelig å komme i kontakt med homofile/biseksuelle menn så finnes det nettsider du kan bruke.

Anonym poster: 6af8d2fbd7204d764715f69b5587e251

• Liker 2
Skrevet

TS.

Hva slags synspunkt ønsker du? Jeg kan ikke se at du har stilt noe spørsmål, bare at du forteller om din legning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags synspunkt ønsker du? Jeg kan ikke se at du har stilt noe spørsmål, bare at du forteller om din legning.

TS

F.eks om jeg bør prøve det ut, og risikere fremtidige heterofile forhold?

Skrevet

Ha sex med en mann om du vil.

Jeg personlig ville ikke vært sammen eller hatt sex med en bifil mann eller en som ønsket sex med en mann.

Skrevet

Selvsagt bør du prøve dette :) Det er jo noe du har lyst til og det skader ingen, så det er jo bare å kjøre på. Om du er redd for at fremtidige jenter skal synes dette er ekkelt å slå opp med deg pga det, så trenger du jo ikke å fortelle det. Man må ikke fortelle hver minste detalj av sitt tidigere sexliv til partneren.

Og dessuten er det en del jenter som liker bi menn. Jeg er blandt dem og synes to menn som har sex med hverandre er noe av det mest sexy jeg vet om :)

Det er vanskelig å være diskret i småbyer, men det er enkelt å avtale sextreff med folk på nettet, og så kan man møtes i en annen by hvis man vil være ekstra diskret.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt bør du prøve dette :) Det er jo noe du har lyst til og det skader ingen, så det er jo bare å kjøre på. Om du er redd for at fremtidige jenter skal synes dette er ekkelt å slå opp med deg pga det, så trenger du jo ikke å fortelle det. Man må ikke fortelle hver minste detalj av sitt tidigere sexliv til partneren.

Og dessuten er det en del jenter som liker bi menn. Jeg er blandt dem og synes to menn som har sex med hverandre er noe av det mest sexy jeg vet om :)

Det er vanskelig å være diskret i småbyer, men det er enkelt å avtale sextreff med folk på nettet, og så kan man møtes i en annen by hvis man vil være ekstra diskret.

TS

Takk, det er flott at det finnes jenter som deg som er så frisinnet:-)

Men jeg tenker at det er et vanskelig steg å ta, å prøve dette ut. Spesielt siden jeg er inne i skapet, og ikke kjenner noen bi menn. Det virker skummelt å skulle treffe noen fra nettet. Og jeg vil jo helst ha en gutt jeg kan stole 100 prosent på, og kan ha ubeskyttet sex med.

Aller helst ville jeg hoppet på en veldig kjekk 20-åring som jeg regner som en bekjent av meg. Men han er nok hetero :grine:

Skrevet

TS

Takk, det er flott at det finnes jenter som deg som er så frisinnet:-)

Men jeg tenker at det er et vanskelig steg å ta, å prøve dette ut. Spesielt siden jeg er inne i skapet, og ikke kjenner noen bi menn. Det virker skummelt å skulle treffe noen fra nettet. Og jeg vil jo helst ha en gutt jeg kan stole 100 prosent på, og kan ha ubeskyttet sex med.

Aller helst ville jeg hoppet på en veldig kjekk 20-åring som jeg regner som en bekjent av meg. Men han er nok hetero :grine:

Jeg hadde nok ikke turt å prøve meg på han 20-åringen, hvis du er redd for at ting skal bli kjent. Det kan jo være at han reagerer negativt på det og at det kan få konsekvenser for deg.

Det er vel ikke så lett for menn å sjekke opp andre menn på byen. For da kunne du jo eventuelt dratt ut i en annen by. Men da er du jo like langt når det gjelder tillit, siden det vil være en fremmed...

Jeg har selv gode erfaringer med å avtale sextreff på nettet. Man må bare være forsiktig og snakke en god del med personen først, få se bilder og sånt :)

Skrevet

Jeg forsøker å se for meg på hvilken måte du suger en gutt og at han spruter på din mage.

Anonym poster: e47c2b6fadfaa5cddd09e4a973497e7d

Ny i sexverden?

• Liker 2
Gjest Sunheart
Skrevet

Tror nok det er rimelig mange som tenker som deg, altså sexuelle settinger med menn, uten at de er bifile.

Å tenne på det samme kjønn under sexuelle handlinger tror jeg er helt normalt. Digg å se to gutter kose og ha sex. Kunne lett ha vært i en slik trekant :) Men har bare opplevd trekant med menn som kun har vist interesser for kos med meg. Blir ikke helt det samme :)

Tror du bare må leve ut denne drømmen din. Kjenner en her som jeg bor som har hatt masse sex med menn selv om han har jentekjæreste. Han er bisexuell men får ikke følelser for gutter. Det går kun på sex

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg for eventuelle fremtidige forhold med jenter :) Er selv jente, og synes det er noe veldig pirrende med gutter som koser seg med hverandre, og drømmer ofte om trekant med to menn. Jeg tenner jo på gutter, så synes det er helt naturlig at også gutter tenner på gutter! Bare lev ut drømmen din du, har selv vært med en jente og ville aldri dømt verken jenter eller gutter som har vært med samme kjønn. Hvordan du skal gå frem kan jeg dessverre ikke si noe om..i mitt tilfelle med jenta var det en felles kompis som introduserte oss, siden han visste vi begge ville teste det ut.

Anonym poster: 2c4474a3f20fa48404a62e918478a660

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...