Gå til innhold

Må man betale ekstra for sommerbarnehage?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må levere skjema i morgen, må svare på om barnet mitt skal være i sommeråpen bhg i juli. Egentlig passer det best for meg om barnet har to uker fri i juni, og to i juli. Juli er betalingsfri måned, men må man betale likevel hvis barnet skal være der i to uker i juli?

Barnet må ha minst fire uker ferie i året.

Anonym poster: b0a315ade6a810c3404b7e983796d8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette varierer fra barnehage til barnehage, så da må du nesten spørre i ditt barns barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg fikk ikke tak i rette vedkommede, det var derfor jeg spurte her. Får prøve igjen senere, det er nok sånn da at det varierer fra et sted til et annet. :)

Anonym poster: b0a315ade6a810c3404b7e983796d8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barns barnehage hadde også en betalingsfri måned pr år. Man betalte 11 måneder og en måned uten betaling, UAVHENGIG av om de 4 ukene fri var i juni, juli eller august. De setter det til juli av praktiske hensyn, eller blir det et sabla arbeid å holde styr på NÅR det enkelte barn har ferie fra barnehagen. Vil tro du må betale vanlig barnehageregning for juni selv om ungen har fri 2 uker, og så får betalingsfri i juli selv om ungen ER der to uker. Totalt for året kommer det jo ut på ett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...