Gå til innhold

Lei av klagigeng!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stakkars menn!Ingen rettighetter,domt ti å tape i retten pga de er menn,konstant klaging pga de må betale bidrag,konstant kamp med manipulerende mødre.Vær MENN,slutt å syte og klage og ta ansvar.Være pappaene, ikke bare besøkshjem annenhver helg.

Hvis man skal i retten menn blir automatisk sett som offre.Hvis en kvinne anmelder barnefar for vold osv blir hun sett sm en plagsom eks som er ute etter han.Hvis menn ikke ønsker å ha samvær,det går også fint.Det finnes ikken lov som kan tvinge dem til å ta ansvar.

Vi mødre blir konstant sett som løgnere,manipulerende,må svelge mill. kameler for å klare å samarbeide,krevende(spesielt når det gjelder penger),plagsomme,late,psykopater.Der er VI som oppdrar disse barna,det er VI som setter livet på vent pga ungene og det er VI som har ingen rett å klage,eller blir vi sett som sutrende,utakknemelige skapninger som suger livet av stakkars fedre.

Ingen rettigheter,my ass

Anonym poster: f425adfbcea189eee71b3edbd8d29263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om, og jeg regner med at har hatt en dårlig opplevelse med menn og retten.

Dessverre er det slik at kvinner ofte har fordelen hvis de anklager mannen.

Anonym poster: 74d83a05d29eec6b575007cd1cccf66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med TS. Menn er jævlig flink til å fremstille seg som ofre i omsorgstvister selv om tallene forteller at det er jevnt fordelt.

Det er også stort fokus på menn som betaler seg ihjel på barnebidrag, lite hører vi om de langt flere kvinner som ikke mottar en dritt fra barnets far. Menn kommer også unna hvis de gir faen i avkommet sitt om de ikke ønsker å ha noe med dem og gjøre.

Enslige mødre blir stigmatisert pga. tv-serier som Unge Mødre og må finne seg i uendelig mye dritt fra allmennheten, og vi har enda til gode å se en dokumentar om menn som undrar seg sitt fedreansvar.

Og man trenger slett ikke ha noen dårlig erfaring fra retten for å skjønne det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Vel.

Jeg ville ikke betalt ett rødt øre til TS, om det ikke hadde gått til norskkurs.

Alt de politiske innen barn er meget komplisert, spesielt når en begynner å komme inn på abort, bidrag, samvær etc.

Personlig bryr jeg meg ikke om ett kjønn har gjennomsnittlig mest samvær, så lenge den personen er den som er det beste alternativet for barnet/barna. Har dessverre sett litt for mange tilfeller hvor mor har fått alt samvær, hvor far hadde vært en betraktelig bedre omsorgsperson - kun fordi mor er mor og ikke far. På samme måte vet jeg om litt for mange fedre som slipper unna med alt for mye.

Systemet vårt i dag er langt fra optimalt, men jeg håper jeg aldri må kjempe for samværet, da statistikken taler sterkt i mot meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Måten TS skriver på gjør at jeg anser denne personen som en troverdig person, og ikke en alvorlig psykisk syk. Eller var det omvendt..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måten TS skriver på gjør at jeg anser denne personen som en troverdig person, og ikke en alvorlig psykisk syk. Eller var det omvendt..?

*kremt* Aldri komma foran "og". Sorry, måtte bare! ;)

Anonym poster: 6e917b3cd39d13355aad8272cddb9be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

*kremt* Aldri komma foran "og". Sorry, måtte bare! ;)

Anonym poster: 6e917b3cd39d13355aad8272cddb9be6

Helt greit. Synes dog det er litt forskjell på en kommafeil og et fullstendig uleselig innlegg. Men flott at du engasjerer deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dog det er litt forskjell på en kommafeil og et fullstendig uleselig innlegg.

Jeg klarer fint å lese TS sitt innlegg. Kanskje jeg som er gal? :klo:

Anonym poster: 6e917b3cd39d13355aad8272cddb9be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Jeg klarer fint å lese TS sitt innlegg. Kanskje jeg som er gal? :klo:

Anonym poster: 6e917b3cd39d13355aad8272cddb9be6

En smule ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

*kremt* Aldri komma foran "og". Sorry, måtte bare! ;)

Anonym poster: 6e917b3cd39d13355aad8272cddb9be6

Kommaregler er til for å brytes. Det er intet galt i å bryte den, på samme måte som en fint kan starte en setning med både 'og' og 'men', så lenge en bruker det for å framheve noe/ikke så alt for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Aldri komma foran "og". Sorry, måtte bare! ;)

Anonym poster: 6e917b3cd39d13355aad8272cddb9be6

Jasså, hvor tar du det fra? Det er helt vanlig å binde sammen to setninger med et komma og "og" mellom dem.

Anonym poster: 8db79649326c35f80a4e29f8722dc939

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, hvor tar du det fra? Det er helt vanlig å binde sammen to setninger med et komma og "og" mellom dem.

Anonym poster: 8db79649326c35f80a4e29f8722dc939

Takk. :) Reagerte på den jeg også... Fra http://www.korrekturavdelingen.no/K4kommaRegler.htm : "Komma mellom setninger som er bundet sammen med og...".

Anonym poster: 47da50d47a8ab79ad5fea1d895499c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke norsk ;) Har bodd i Norge i ca 3 år og lærer fortsatt:)Det tar nok litt tid før jeg blir like flink som dere.Må bare si at jeg er ganske imponert over rettskriving-politet her på KG.Dere er alle veier og er på vakt 24/7.Det er bare å holde kjeft og la være å skrive før man er ekspert på rettskriving eller blir man ,, stemplet,, som psykopat, ustabil, dum, mindre intelligent osv .

Ts

Anonym poster: f425adfbcea189eee71b3edbd8d29263

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regelen om å ha mellomrom etter punktum er nok ganske universal.

Anonym poster: 398601766535fb5601e6c8e1f3fd7617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fasfea

Du virker litt sint, TS. Du har nok ikke møtt alle menn enda i denne verden, og bra er det, for da har du noe å glede deg til og veldig trolig få deg en stor overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkars menn!Ingen rettighetter,domt ti å tape i retten pga de er menn,konstant klaging pga de må betale bidrag,konstant kamp med manipulerende mødre.Vær MENN,slutt å syte og klage og ta ansvar.Være pappaene, ikke bare besøkshjem annenhver helg.

Hvis man skal i retten menn blir automatisk sett som offre.Hvis en kvinne anmelder barnefar for vold osv blir hun sett sm en plagsom eks som er ute etter han.Hvis menn ikke ønsker å ha samvær,det går også fint.Det finnes ikken lov som kan tvinge dem til å ta ansvar.

Vi mødre blir konstant sett som løgnere,manipulerende,må svelge mill. kameler for å klare å samarbeide,krevende(spesielt når det gjelder penger),plagsomme,late,psykopater.Der er VI som oppdrar disse barna,det er VI som setter livet på vent pga ungene og det er VI som har ingen rett å klage,eller blir vi sett som sutrende,utakknemelige skapninger som suger livet av stakkars fedre.

Ingen rettigheter,my ass

Anonym poster: f425adfbcea189eee71b3edbd8d29263

Amen! Nå er ikke alle menn slik, men jeg kjenner meg helt klart igjen!

Anonym poster: 7a187d4a21bc1157c0ddc203f842ad23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker litt sint, TS. Du har nok ikke møtt alle menn enda i denne verden, og bra er det, for da har du noe å glede deg til og veldig trolig få deg en stor overraskelse.

Nei,har ikke møtt alle menn og det har jeg ikke lyst heller :P... Litt sint,ja. Her tenker jeg på rettigheter når det gjelder barn.

Først anmeldelse: Far bruker fisysk straff i barneoppdragelsen. Etter flere søvnløse netter bestemmer moren å anmelde faren. Moren blir automatisk sett som en potensiel ,,løgner,, og blir flere ganger minnet på (under avhøret) at løgn er straffbar. Barnet bekrefter hele, men moren blir uansett ,,stemplet,, som plagsom,lite samarbaidende osv. Mor får beskjed at det er straffbart å holde igjen samvær.

Eksempel barnefordelingsak: Mor blir automatisk sett som en misunnelig,manipulerende,pengekrevende heks som vil ta ungene fra faren. Far blir automatisk sett som et offer. Heksen må forsvare seg og unnskylde seg og gjennom mange ,,tester,, for å bevise at hele saken handler om barnets beste. Anmeldelsen brukes mot moren som unødvendig og ødeleggende for samarbeid mellom foreldrene. Faren sitter der og later som han skjønner ingenting og forteller at han er lei hele greia og at han ikke skjønner hvorfor kan ikke moren la ham være i fred.

Ja , dette er min sak,men jeg vet at jeg er ikke alene...Vi blir straffet og blir sett som masete,manipulerende,onde pga vi kjemper for barna våre. Vi er ,,pengesugere,, pga vi vil ha det beste for barna. Og vi blir sett som missunnelige kjæringer pga vi vil at pappaene skal bruke litt mer tid og bygge et stabilt forhold til ungene sine.

Vi har like rettighetter! Vær menn og innrøm at det er dere som ikke gidder å engasjere dere mer . Det letteste er er å sitte,sutre og klage over heks-eks som ødelegger livet deres. Barnebidrag,barnebidrag,og barnebidrag! Slutt å tenke penger . Bruk litt mer tid på barna ,kjøp noe fint av og til , ta de med på ferie, organiser bursdagsselskap ,bli med på trening ,fotballkamper,foreldremøter,spør fint om vi trenger hjelp med noe , kjøp et fint (cool) klessplagg ,bli med på innkjøp av trenngsutstyr,sykkell,ski ,snakk med ungen din og ha et skikkelig far-barn forhold og vi LOVER at vi skal ikke kreve en eneste krune fra dere. Nei ,dere må ha eget liv og dere har ikke tid til sånt ,men likevel klager dere.

Ja, jeg vet at det finnes mange flotte fedre! En stor hyllest til dere!

Anonym poster: f425adfbcea189eee71b3edbd8d29263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...