Gå til innhold

Folk som bedriver saksbehandlig i forumet

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg får stadig vekk inntrykk av at folk bedriver saksbehandling i forumet, stiller "diagnoser", stiller kritiske spørsmål osv-..Er dette virkelig akseptert hos de etatene disse representerer? Jeg regner med at det først og fremst er helsee og sosialvesenet vi her har med å gjøre. Jeg regner med at det ville bli tatt ille opp hos arbeidsgiver om det kom fram at man bedrev med slikt, kanskje endog humbug, på et slikt forum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksempel please??? :o :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det skjer da stadig vekk det..

Noe annet jeg også reagerer på er at man sjelden får (positive) tilbakemeldinger når man har svart på disse kritiske spørmålene.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kunne vært fint med litt mer utdypende svar på hva det gjelder.

Skrevet
Det skjer da stadig vekk det..

Noe annet jeg også reagerer på er at man sjelden får (positive) tilbakemeldinger når man har svart på disse kritiske spørmålene.

Jeg hører du sier det skjer, men jeg lurer på hva du mener med det. Skjønner ikke helt hva du mener...

:o

Gjest GreenSky
Skrevet

:klø:

Kanskje gjest har posta innlegg på feil forum? hvis det var "diagnoser" og lignende det er snakk om er vel heller "kropp, helse og trening" riktig sted?

Skrevet

Slikt du henviser til?

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=73567

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=73287

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=73151

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=73063

Om det er dette du mener, så er det da vitterligen et diskusjonsforum dette er og det er hva vi gjør. Noen vet noe om det ene, andre noe om noe annet. Om det vi diskuterer frem blir riktig, er ikke vårt ansvar. Vi diskuterer. Dersom en person virkelig vil ha hjelp med garantert riktig svar, får personen organisere seg eller betale for egen advokat!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg mente da ikke bare diskusjonsgruppen "Karriere og utdanning", men hele diskusjonsforumet, forøvrig også andre slike forum.

At man ikke forstår hva jeg mener?? Ok, da ser jeg vel heller ingen grunn til å ta svar så veldig seriøst lenger.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er veldig vanskelig å vite hva du sikter til når du ikke kan utdype hva du egentlig mener. Eller er det bare et forsøk på å provosere, men så klarer du det ikke helt? For du vet liksom ikke helt hva du skal si?

Jeg forstår rett og slett ikke hva du mener, og det hadde vært fint om du kunne vise til noen eksempler.

Gjest Fighter
Skrevet

Hvis du snakker om sykdom og lignende så svarer vi ofte på det fordi vi selv har erfaring med problemet eller av andre grunner vet en del om det. Vi pleier jo også å oppfordre folk til å spørre legen så de er helt sikre på å få et riktig svar.

Jeg ser ikke helt problemet med det? :-?

Gjest En annen gjest
Skrevet

JEG skjønne veldig godt hva du mener.

Fint at du setter fingeren på det! Tror nok det er flere som forstår, men som gjør seg litt dumme...

Skrevet

hva i alle dager er det du forsøker å si, gjest?

jeg forstår virkelig ikke.. (og jeg tror ikke jeg er spesielt dum.. )

dersom du forklarer litt bedre hva du mener, skal jeg mer enn gjerne gi deg mitt syn på saken.. :)

Skrevet

Må man være cearvoyant for å forså hva Gjest mener? Hva gjelder saken?

Gjest GreenSky
Skrevet

At man ikke forstår hva jeg mener?? Ok, da ser jeg vel heller ingen grunn til å ta svar så veldig seriøst lenger.

Neinei, da får vi holde på med gjettekonkurranse imens. :roll:

Skrevet

Huff, nå følte jeg meg plutselig veldig dum. Men jeg er visst ikke alene og det er godt å se.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lurer på om denne gjesten kanskje mener "spørreundersøkelser" på en måte.

At mange her inne stiller spm som skal brukes i en eller annen form for undersøkelse, eller i en slags forknings rapport :klø:

Ellers så kanskje at vi her inne leker for mye hobby psykologer :roll:

Kanskje det var det h*n mente- eller kanskje ikke :-?

Skrevet

Og hvorfor bruke tid på å prøve å analysere hva du mener når du ikke gidder å forklare nærmere når ingen forstår hva du mener ?

Om det er så vanskelig for deg å forklare hva du mener, så får det heller være.

Skrevet

Dæven døtte!

Gjesttull på gang :klaske:

Synes førstemann bør kunne gi litt mer konkrete eksempler og ikke bare slenge ut en liiiten brannfakkel. Jeg skjønner muligens hvor du vil, men jeg synes du har presentert det på en dårlig måte.

Om du reagerer at vi svarer på ting om økonomi, helse, samliv og handletips, og lurer på hvorvidt vi er kvalifiserte for å svare på dette, så må jeg bare gjenta som en annen sa her, at dette er et diskusjonsforum. Her kan vi si det VI mener og tror, men vi sitter ikke nødvendigvis på en fasit. Om man trenger profesjonell hjelp til noe av det ovenstående, så søker man profejsonell hjelp og dropper å henvende seg her på KG og liknende fora.

Get my point ?

Jeg synes ikke det du tar opp er noe problem, om jeg har forstått saken riktig.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva gjest sikter til. Jeg har ikke sett noen dele ut diagnoser her på helseforumet.

Jeg har derimot merket meg at dersom noen spør om noe angående en alvorlig helsetilstand eller diagnose blir man raskt henvist til støtteforeningers hjemmesider og/eller oppfordret til å søke profesjonell hjelp.

Gjest Anonymous
Skrevet
Må man være cearvoyant for å forså hva Gjest mener?

Ja, det er en stor fordel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...