Gå til innhold

Spise når man er kvalm

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har vært ganske kvalm i går og i dag, så jeg har ikke fått i meg mye mat. I går spiste jeg nesten ingenting, men da blir jeg selvsagt ikke bedre.

Jeg prøvde to knekkebrød med makrell i tomat i dag, men vet ikke om det var en så god idé med makrell i tomat, da jeg følte jeg ble litt kvalm av det. Har og fått i meg litt avocado.

Men er det noen som kan komme med tips til hva jeg kan spise? Jeg må få i meg litt sånn at jeg har energi nok til å skrive en oppgave jeg må bli ferdig med :(

Anonym poster: 4ca0a972358beb569ac5d59a820b5184

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yoghurt, kjeks, chips (ikke fete), ostesmørbrød funker godt for meg når jeg lager de i ovn. Jeg lager de litt salte og sprø. Drikk cola og kansje varm saft. Håper du blir bedre snart! :)

AnonymBruker
Skrevet

Yoghurt, kjeks, chips (ikke fete), ostesmørbrød funker godt for meg når jeg lager de i ovn. Jeg lager de litt salte og sprø. Drikk cola og kansje varm saft. Håper du blir bedre snart! :)

Takk! Har melkeallergi jeg tror ikke jeg skal teste ut yoghurt eller ostesmørbrød, men kjeks og chips høres bra ut! Kjenner jeg faktisk har lyst på det og. :)

-TS

Anonym poster: 4ca0a972358beb569ac5d59a820b5184

Skrevet

Superchips med saltsmak er perfekt mot kvalme :)

AnonymBruker
Skrevet

Salt mat er ofte å foretrekke. Salte kjeks er lett mot magen.

Drikk farris og bland det med eplejuice 50/50, da får du i deg salter og sukker og vil føle deg mye bedre etter en dag uten mat.

Anonym poster: b6049fc7a6d346391ce0995d01c4b925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...