Gå til innhold

Jeg ble voldtatt i 2'eren

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Menn har ansvar for egne handlinger' date=' IKKE jentene! [/quote']

Mener du virkelig dette?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn har ansvar for egne handlinger' date=' IKKE jentene! Hvis man tror at menn er unnskyldt fordi dama er full og har med seg typen hjem, så er det å undervurdere menns intelligens! (hilsen samboeren min)[/quote']

Det er omtrent det største pisspreiket jeg har hørt. Jenter må da pokker meg ta ansvar de også. Greit, ved voldtekt er det ikke den som blir voldtatt sin skyld, det er det absolutt ikke. Men å bruke sunn fornuft har aldri vært skadelig ... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Brukermanual for gutter som ønsker seg en ONS (casestudie):

Gutt til jente ved stengetid: " Hei, har du lyst å bli med hjem og se på frimerkesamlinga mi? Altså, det jeg mener er at jeg har lyst til å ha sex med deg, og blir du med så er det muligheter for at jeg vil prøve meg på deg. Er du fortsatt interessert?"

Gutt til jente i stua: "Har du lyst til å se soverommet mitt? Det jeg mener med det er at jeg gjerne vil ha sex med deg i senga mi. Håper det går greit?"

Gutt til jente ved senga: " Er det greit at jeg kysser deg litt her? Er det greit at jeg også kysser deg her? Går det fint om jeg slikker litt her? Gjør det noe om jeg biter deg litt her? Nå har jeg tenkt til å kle av deg dette plaget. Går det fint? Planen min er å få av alle klærne til oss begge slik at vi kan ha sex. Går det fint?"

Gutt til jente i senga. Begge nakne: "Er det greit at jeg kysser deg litt her? Er det greit at jeg også kysser deg her? Går det fint om jeg slikker litt her? Gjør det noe om jeg biter deg litt her? Oi, dette området virket litt mer intimt. Er det greit at jeg slikker deg litt her? Nå har jeg også tenkt å stikke en finger inn i hullet her. Går det fint med deg? Oi, der var visst penisen min blitt litt stiv. Går det fint om jeg putter den inn i det hullet?"

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha.. utrolig bra TomKrus! :hoho:

Er da ikke mulig å spørre om alt på en ONS.. under en ONS så blir det mer å forsøke seg frem. Om du først får putte en finger i 2'ern på dama, og hun ikke sier noe på det, så vil det selvsagt ikke SI at hun har lyst på en pi** der.. men det er ihvertfall ikke noe stoppskilt som lyser spør du meg.. mener gutten som blir omtalt her blir trakasert fordi han fulgte vanlige ONS "regler"

Kan like så godt ta:

Den som er med på leken, må tåle steken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Poenget mitt er at alle har ansvar for egne handlinger... I DENNE sammenhengen her, må/bør/skal mannen forstå at når noen sier at det er vondt eller gir uttrykk for det -da stopper man.

Men det er alltid lov å angre seg, når man kommer hjem til det som skulle være ONS så ombestemmer man seg. Både menn og kvinner har lov til å da si nei, vil ikke alikevel. Men man kan selvfølgelig IKKE. fordi man bare angrer sex dagen etter si at det var voldtekt... (selv om man var full, var utro, eller hvilken unnskyldning man bruker ovenfor seg selv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at alle har ansvar for egne handlinger... I DENNE sammenhengen her, må/bør/skal mannen forstå at når noen sier at det er vondt eller gir uttrykk for det -da stopper man.

Men det er alltid lov å angre seg, når man kommer hjem til det som skulle være ONS så ombestemmer man seg. Både menn og kvinner har lov til å da si nei, vil ikke alikevel. Men man kan selvfølgelig IKKE. fordi man bare angrer sex dagen etter si at det var voldtekt... (selv om man var full, var utro, eller hvilken unnskyldning man bruker ovenfor seg selv..)

Problemet i denne tråden er at ingen sa stopp, ikke at noen ikke ble hørt når de sa stopp. Hvis man ikke sier stopp, så er det tut og kjør. Såpass ansvar har jentene også, vil de ikke ha sex så må de klare å kommunisere dette. Gutter er ikke synske heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Straffeloven § 192. Den som

a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller ved truende atferd, eller

B) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller

c) ved vold eller ved truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre tilsvarende handlinger med seg selv,

straffes for voldtekt med fengsel inntil 10 år. Ved vurderingen av om det er utøvd vold eller truende atferd eller om fornærmede var ute av stand til å motsette seg handlingen, skal det legges vekt på om fornærmede var under 14 år.

Straffen er fengsel i minst 2 år dersom

a) den seksuelle omgang var samleie, eller

B) den skyldige har fremkalt en tilstand som nevnt i første ledd bokstav b for å oppnå seksuell omgang.

-----

Dette er (en del av) gjeldende lov ang. voldtekt, fra 2002, tror jeg. Som dere ser er det ikke noe krav til "stopp" eller "nei". En mann som bruker vold, truer, doper ned vet likevel hva han driver med.

Lenger ned i loven er det også noe om posisjon osv i forhold til offeret.

Og vi har også paragraf 200, som fanger opp "uaktsom" voldtekt, altså overgriper burde ha visst... Jeg tror ikke menn (eller kvinner) er så dumme at de ikke vet om de prøver seg på vil eller ikke! Domstolene vil neppe være med på at å invitere med hjem er det samme som å invitere til sex.

-----------------------

§ 200. Den som foretar seksuell handling med noen som ikke har samtykket til det, straffes med bøter eller fengsel inntil 1 år.

-------------------------------------

Dette var generelt, ikke i forhold til trådstarters "sak".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er (en del av) gjeldende lov ang. voldtekt, fra 2002, tror jeg. Som dere ser er det ikke noe krav til "stopp" eller "nei". En mann som bruker vold, truer, doper ned vet likevel hva han driver med.

Lenger ned i loven er det også noe om posisjon osv i forhold til offeret.

Og vi har også paragraf 200, som fanger opp "uaktsom" voldtekt, altså overgriper burde ha visst... Jeg tror ikke menn (eller kvinner) er så dumme at de ikke vet om de prøver seg på vil eller ikke! Domstolene vil neppe være med på at å invitere med hjem er det samme som å invitere til sex.

Har du lest tråden?? Ingen mann her som har brukt vold, trusler eller dop for å skaffe seg sex. Når det gjelder uaktsom voldtekt, så stakk hun rompa ivrig i været og likte godt at han lekte med analen. Da er det ikke snakk om voldtekt hvis hun får en uønsket pikk i analen, men arbeidsuhell, mangel på kommunikasjon osv. Jeg blir sjokkert her. Jenter har faktisk ansvar for hva som skjer i senga og sin egen velferd også, virker som at mange ikke har fått med seg det. Det er faktisk en del imellom

Fantastisk sex ----------------------------------------------- Voldtekt

også.. der hører denne episoden til. Hvis denne kvinnen hadde anmeldt mannen for voldtekt, så er det misbruk av rettssystemet og lovens beskyttelse overfor seksuelle overgrep! Og ikke minst, stakkars menn som må forholde seg til et slikt minelagt landskap.. kanskje best å ligge unna ONS i det hele tatt, skal man være sikker på å ikke få en anmeldelse på nakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hillary utlogget igjen

Leste deler av tråden for lenge siden...den har jo vært her en stund. Jeg tror ikke denne saken kvalifiserer til voldtekt. Rompa i været er sikkert noe som kan karakteriseres som samtykke... høh...(uansett så kan jo ikke noe av dette bevises)

Paragrafene ble lagt inn som generell info, noe jeg også skriver. Det er jo en del genrelle utsagn i denne tråden (ller utsagn som kan kvalifisere til å være generelle!), om at kvinner må si nei høyt og sånn... Som om menn tenker med penishodet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...