AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #1 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg ser at neste utbetaling fra lånekassen, 15. april, faller på en mandag. Er det slik at man da pleier å få pengene på fredagen? Såklart, man kan aldri være sikker, men vil gjerne høre deres erfaring. Anonym poster: ccd929aa1335f86dfaeea870a97256c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aoki Skrevet 8. april 2013 #2 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Nei. Eller.. er ikke utbetalingen egentlig den 14. da? Da får du dem fredagen i så fall. Endret 8. april 2013 av Aoki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quijote Skrevet 8. april 2013 #3 Del Skrevet 8. april 2013 Noen får pengene på mandag, noen får dem på fredag. Det avhenger blant annet av hvilken bank man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. april 2013 #4 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg regner med å få pengene på fredag. Det har iallefall alltid vært slik før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marwel Skrevet 8. april 2013 #5 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg får alltid pengene 14, eller siste virkedag før 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 8. april 2013 #6 Del Skrevet 8. april 2013 Da jeg mottok stipend så fikk jeg det på fredag mellom 15:00 og 16:00 om den 15.Falt på en mandag eller i helgen. Jeg hadde Sparebank1 om dette er en vesentlig detalj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 8. april 2013 #7 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg har DnB, pleier å få pengene inn på konto på ettermiddag virkedagen før 15. Altså: regner med å få pengene inn på konto denne fredagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå