Gjest Pygmilla Skrevet 30. mars 2004 #1 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei, jeg har nettopp tatt ut p-staven som jeg har hatt i overarmen i halvannet år. Legen sier at jeg antakeligvis får eggløsning om 2-3 uker. Er kjempespent, og ville bare dele det med dere andre her. Skal komme med oppdateringer! Prinsesse Pygmilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pygmilla Skrevet 30. mars 2004 #2 Del Skrevet 30. mars 2004 ...og nå har jeg blitt medlem her også. Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 1. april 2004 #3 Del Skrevet 1. april 2004 skal du være. Alltid kos med nye ansikter :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pygmilla Skrevet 4. april 2004 #4 Del Skrevet 4. april 2004 Takk for velkomsten! Det er hyggelig å ha tatt spranget og fått et "ansikt", etter å ha vært smugleser her en stund... (har ventet veldig på å kunne sette i gang med prøvingen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 5. april 2004 #5 Del Skrevet 5. april 2004 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pygmilla Skrevet 5. april 2004 #6 Del Skrevet 5. april 2004 Takk til deg også :-) I morgen er det en uke siden jeg fikk tatt ut p-staven, og i dag har jeg eggløsningsslim!! Kan tyde på at det er eggløsning på vei, og jeg har faktisk hørt at den kan komme etter bare en uke. Megaspennende!! Men dessverre - prins Mikal reiser bort i morgen og blir borte en uke :cry: ...så da blir det vel neppe klaff i pp1, da. Hvis ikke noen spesielt hardføre sædceller klamrer seg fast i egglederen fra i kveld og til egget løsner... Jaja, egentlig er det litt tidlig å bli gravid nå, vi hadde vel sett for oss utpå våren/forsommeren en gang. Men så er vi superutålmodige, og det er jo dumt med bortkasta sjanser... Huff, jeg må skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå