Gå til innhold

Utdrikningslaget er over

frosken

Anbefalte innlegg

Da er jeg også drukket ut!

Lørdag morgen fikk jeg telefon kl 08.00 av to forlovere som håpet at de skulle vekke meg. Den gleden fikk de dessverre ikke da jeg hadde lagt meg så tidlig kvelden før at jeg var våken fra 7.30. Jeg fikk frokost, lov til å dusje og bedt om å ta på turtøy. Så bar det ut i bilen. Jeg fikk bind for øynene og kjørt langt. Da vi kom frem ble jeg tatt ut av bilen og ført inn et sted. Da jeg fikk ta av bindet så jeg at vi var på Værnes, og der var hele gjengen - også mine søstre som var kommet langveisfra. På Værnes fikk jeg noen rebuser som jeg måtte løse for å komme videre. Siste rebusen fikk jeg bokstaver som jeg skulle stokke om på. Løsningen var HYTTETUR!

De andre skiftet så til turtøy og vi kjørte til hytta. Da vi kom frem var det ordnet klart vafler og kaffe til oss. Vi koste oss og kjaset litt før vi skulle ut på skitur. På turen skulle vi grille pølser - og som gammel speider fikk jeg i oppgave å tenne bålet. To fyrstikker var alt jeg fikk. Det gikk ikke så veldig bra - måtte nok ha litt mer før jeg klarte å få nok fyr til at pølsene ble varme. Deretter skulle alle gå natursti - den bestod av spørsmål om meg av den litt morsome typen. Så bar det tilbake til hytta igjen etter en shot i det fri.

På hytta fikk jeg så full skjønnhetspleie. Ansiktsmasker, manikyr, pedikyr ++ Det var kjempedeilig. Da jeg var ferdig hadde de ordnet kjempebra middag. Det smakte etter en lang dag. Etter middagen ble vi sittende å kjase og det ble kjørt i gang noen spørsmål jeg måtte svare på (når jeg ikke klarte det måtte jeg drikke).

På søndag hadde vi god frokost før vi ordnet oss ut av hytta.

Det var en kjempekoselig tur, og jeg setter så utrolig pris på mine forlovere som har ordnet alt dette for meg.

Og nå er jeg ett steg nærmere bryllupet..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...