Gå til innhold

Må ha ny mobil!


Tundra

Anbefalte innlegg

Og jeg vil ha Nokia igjen.

Jeg har en Siemens nå, den lille med skyvelokk.

Fæl fæl liten sak, utrolig klønete. Og nå har den i tillegg streiket...

Har vært på QXL å sett, og der er det masse telefoner!

Har sett litt på 7210 eller 6100. Hvor mye er disse verdt med tanke på at de er brukt?

Og kan noen anbefale en annen telefon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei

jobber selv i en slik butikk som selger mobiler. du nevner ingenting om mms eller kamera så jeg går ut i fra at du vil ha noe enkelt noe men allikvel litt stilfult..nokia er det enkleste når det gjelder håndtering av menyr så å gå fra siemens til nokia er rene paradiset;) skal gi deg noen gode råd på veien..

6100 er en god men gammel telefon.. den begynner å eldes men er fortsatt populær. liten og enkel, har ikke radio og ikke innebgyd kamera men mulighet til å kjøpe det i tillegg.. den er ikke all verdens dyr menmidt på treet.. det er en av de nokiaene som det går mest av, da den er pen å se på og enkel.

6100 er veldig lik 6610, eneste som skiller dem er at sistnevnte har radio og er litte bitte granne større..også en god telefon men har hatt noen problemer med radiokvaliteten!

3200 er den store ungdommelige telefonen, som skiller seg ut fra alle. dn ligner på en prikk på 7250i som jeg skal ta for meg etterpå-- men 3200 kan du lage dine egne deksler det føler med en mal i pakken, og da kan du klippe og sette sammen i fra datan eller dine egene bilder. ingen fpr lik telefon. den er også som nokia flest enkel og håndtere og liten og grei. tastene her har to på en tast om du skjønner, men det er ikke vanskelig. har innebygd kamera. midt på treet når det gjelder pris.

7250i er definitivt en stil og fin telefon. fin størrelse og pen å se på. en av mine favoritter. innebygd kamera og radio.. enkel å håndtere men noe dyrere enn de andre.veldig fin og stilfull tlf.

så har du de enkle versonene 1100 2100 3100 veldig veldig simple telefoner for deg som kun skal sende sms og ringe.. de er heller ikke så dyre.. 1100 er inget vakkert syn å se på, 3100 er nok den minse av de tre og kanskje den søteste. 2100 er mer klumpete. de er alle rimelige og helt enkle. ikke de store finessene.

5100 5210 er telefonene som er midt på treet ved pris. de er godt innpakket og ikke pene å se på men tåler støt slag vann og støv.. dersom du er mye ute i natur eller i jobbsammenheg hvor tlf kan få litt hard behandling er dette et godt forslag.. har heller ikke kamera men er helt enkel og greie, ikke de stpre finessene. de har radio begge to mener jeg! littt usikker.

ellers så er det i den høye klassen 6600 og 6220 to knall telefoner som har alt, kamera mms ems sms video radio osv... to dyre telefoner, hvorav 6600 er stor og klumpete og 6220 ligner på 7250i..

så håper dette hjelper litt.. spør gjerne mer;)

ha en god dag håper du ble litt klokere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for bra svar!

Jeg har vel bestemt meg for at det blir en 6610.

Syns den virket fin til mitt bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei igjen

bare hyggelig;)

ja det er en fin og grei telefon;) og heller ikke av det dyreste slaget..

lykke tiil med kjøpet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...