Gå til innhold

Mannehorer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lausbikkjer!

Anonym poster: 9cccbc9652bab57c6c83f29d4884316e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser at "bitterpikk united" allerede har intatt tråden. Jeg regner med at grunnen til at de er så provoserte, er at de aldri får ligget med noen selv, og derfor ikke står i fare for å bli kalt noen av disse navnene.

Anonym poster: 5697a85e5d4f04bec0b57037a90e3c68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ingenting som heter walk of shame for gutter.

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

Det at du aldri har hatt en ons, betyr ikke at ingen andre gutter har det.

Anonym poster: 5697a85e5d4f04bec0b57037a90e3c68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du aldri har hatt en ons, betyr ikke at ingen andre gutter har det.

Anonym poster: 5697a85e5d4f04bec0b57037a90e3c68

Først så disser du menn for at de har hatt ons, så disser du menn for at de ikke har det?

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først så disser du menn for at de har hatt ons, så disser du menn for at de ikke har det?

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

Jeg trodde vi snakket om walk of shame her nå, men du vet tydeligvis ikke hva ordet betyr, siden du ikke forstår hvordan "ons" kom inn i samtalen.

Anonym poster: 5697a85e5d4f04bec0b57037a90e3c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi snakket om walk of shame her nå, men du vet tydeligvis ikke hva ordet betyr, siden du ikke forstår hvordan "ons" kom inn i samtalen.

Anonym poster: 5697a85e5d4f04bec0b57037a90e3c68

Jeg trodde vi snakket om walk of shame her nå, men du vet tydeligvis ikke hva ordet betyr, siden du ikke forstår hvordan "ons" kom inn i samtalen.

Anonym poster: 5697a85e5d4f04bec0b57037a90e3c68

Du må slutte å inbille deg at det er noe som heter det for gutter. Du burde kutte de tre første bokstavenet i nicket ditt, det passer bedre. makan til sur og bitter jente skal man lete lenge etter :fnise:

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må slutte å inbille deg at det er noe som heter det for gutter. Du burde kutte de tre første bokstavenet i nicket ditt, det passer bedre. makan til sur og bitter jente skal man lete lenge etter :fnise:

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

Det heter walk of shame for gutter også!

Hvorfor i alle dager skulle det ikke gjøre det? Gi meg gjerne en link til noe som skulle si i mot meg. Wikipedia sier ingenting om kjønn ihvertfall.

http://en.wikipedia.org/wiki/Walk_of_shame

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det finnes noe som heter "the walk of shame". Men jeg har aldri hørt om menn som har opplevd det, bare kvinner.

Anonym poster: 4fe683ff50e08d0bbe7d1661781219e9

Det skjer vel for gutter også, men da som regel etter at ølbrillene er blitt litt for tykke dagen før og man våkner opp vedsiden av en skapning som er som tatt rett ut av pondus tegneseriene.

Anonym poster: ce85195baac77a2842445138e17ee0e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kalt løse gutter for tøser i mange år, så holder meg til det. Enig i at de må få negativt ladede uttrykk de også! (Helst burde vel vi alle hatt kun positive uttrykk, men det skjer nok ikke)

Herlig liste :fnise:

Jepp, tøser er et passende ord for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man jobbe med å stigmatisere andre? Hadde vært bedre å jobbe den andre veien. Slutt å stigmatiserer begge kjønn.

Anonym poster: e5ca86681ac36578fa5b0758ef8499a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har blitt kalt mannehore, tøs, billig, player og det meste annet. jeg må bare le når kvinner prøver å projisere dette på menn. det funker ikke.

et godt eksempel fra forrige helg. en kompis dro med en dame på dass på et utested. de hadde seg og mange hørte dette. da de kom ut gliste han bredt, mens hun så ut til å skamme seg kraftig. hun forsvant raskt, mens han ble sittende og ta seg en øl til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har blitt kalt mannehore, tøs, billig, player og det meste annet. jeg må bare le når kvinner prøver å projisere dette på menn. det funker ikke.

et godt eksempel fra forrige helg. en kompis dro med en dame på dass på et utested. de hadde seg og mange hørte dette. da de kom ut gliste han bredt, mens hun så ut til å skamme seg kraftig. hun forsvant raskt, mens han ble sittende og ta seg en øl til.

Derfor jeg ikke liker menn som er tøser. De er altfor ofte sånn. Jeg blir kvalm.

Heldigvis kommer det noe godt ut av å høre om slike ting. Jeg blir mer og mer takknemlig for kjæresten min :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har blitt kalt mannehore, tøs, billig, player og det meste annet. jeg må bare le når kvinner prøver å projisere dette på menn. det funker ikke.

et godt eksempel fra forrige helg. en kompis dro med en dame på dass på et utested. de hadde seg og mange hørte dette. da de kom ut gliste han bredt, mens hun så ut til å skamme seg kraftig. hun forsvant raskt, mens han ble sittende og ta seg en øl til.

For en EKKEL kompis du har!

Anonym poster: be5aa8a767a664eaef7d62d2c09e5685

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en EKKEL kompis du har!

Anonym poster: be5aa8a767a664eaef7d62d2c09e5685

hva med dama da som faktisk ble med på do?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med dama da som faktisk ble med på do?

Ganske ekkelt å ha seg på do.

Jeg så for meg gliset hans. Det å være stolt av det er ekkelt.

Anonym poster: be5aa8a767a664eaef7d62d2c09e5685

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Derfor jeg ikke liker menn som er tøser. De er altfor ofte sånn. Jeg blir kvalm.

Heldigvis kommer det noe godt ut av å høre om slike ting. Jeg blir mer og mer takknemlig for kjæresten min :)

Du føler deg med andre ord truet av at de er upåvirkelige av hva andre måtte mene? Tipper du ikke har noe imot at han heller gliser når han må drepe ett ekkelt innsikt for deg enn å skrike i redsel og frykt sånn som dere. At de gidder å grave rundt i kloaken og ta i møkk for å bygge alt dere tar forgitt. Ufattelig irriterende at dere ikke ser hvor uerstattelig vår evne til å gjøre udelikate handlinger i deres øyne er.

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ekkelt å ha seg på do.

Jeg så for meg gliset hans. Det å være stolt av det er ekkelt.

Anonym poster: be5aa8a767a664eaef7d62d2c09e5685

Gått for oss at vi driter i hva dere finner ekkelt. hadde vi skulle brydd oss om det så hadde vi fortsatt kravlet rundt på savannene og gyset oss av vemmelse på leting etter et vann å bade/ ev drukne oss i, siden alt er så "ekkelt" assa.

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du føler deg med andre ord truet av at de er upåvirkelige av hva andre måtte mene?

2. Tipper du ikke har noe imot at han heller gliser når han må drepe ett ekkelt innsikt for deg enn å skrike i redsel og frykt sånn som dere.

3. At de gidder å grave rundt i kloaken og ta i møkk for å bygge alt dere tar forgitt.

4. Ufattelig irriterende at dere ikke ser hvor uerstattelig vår evne til å gjøre udelikate handlinger i deres øyne er.

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

Her trenger jeg nærmere forklaring. Jeg forsto veldig lite av det innlegget.

1. Hva mener du med truet? Fordi jeg ikke liker selve holdningen menn som er tøser ofte har?

2. Det forsto jeg ingenting av.

3. Hva er kloakken? Å ha sex med noen på dass? Hvordan bygger det opp det vi tar for gitt?

4. Menn klarer ikke å leve uten å gjøre udelikate handlinger, er det det du sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trenger jeg nærmere forklaring. Jeg forsto veldig lite av det innlegget.

1. Hva mener du med truet? Fordi jeg ikke liker selve holdningen menn som er tøser ofte har?

2. Det forsto jeg ingenting av.

3. Hva er kloakken? Å ha sex med noen på dass? Hvordan bygger det opp det vi tar for gitt?

4. Menn klarer ikke å leve uten å gjøre udelikate handlinger, er det det du sier?

Her trenger jeg nærmere forklaring. Jeg forsto veldig lite av det innlegget.

1. Hva mener du med truet? Fordi jeg ikke liker selve holdningen menn som er tøser ofte har?

2. Det forsto jeg ingenting av.

3. Hva er kloakken? Å ha sex med noen på dass? Hvordan bygger det opp det vi tar for gitt?

4. Menn klarer ikke å leve uten å gjøre udelikate handlinger, er det det du sier?

Ikke overraskende at en kvinne ikke ser sammenhenger, men et velfungerende samfunn trenger velfungerende infrastruktur, og grobunnen må bygges på å gjøre de ekle oppgavene også, så å bygge og rense kloakanlegg, kutte strupen av byttet og skjære ut hjertet. Sånne ting du ikke ser kvinner stå i kø for å utføre. Menn har bygd samfunnet gjennom ekle handlinger, vis faen litt respekt når vi puler damene våre på ekle vis.

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...