Gå til innhold

Mannehorer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes at det er på tide at "løse" menn blir møtt med samme stigmatisering som kvinner blir. Jeg ønsker derfor å bidra med stigmatiserende ord for "mannehorer". Vær så snill å bruk dem. Kom gjerne med flere forslag.

Boy toy

Leketøy

Handy john

Hore

Redskap

Playboy

Slutboy

Mangina

Bitch-boy

Himbo

Mr. Slut/ Herr hore

Dildo

Sengetøffel (eller bare tøffel)

Lekkasje

Apemenneske

Slave

Mannefitte

Løstøs

Lav-standard/ no-standard

Billig

Ballehest

Kvantitetsmann (det motsatte av kvalitetsmann, alstå en ingen jenter vil gifte seg med)

Hvis en gutt skulle finne på å kalle noen han har ligget med for en "hore" gjør dette ham til en

Horekunde

Tøs-pleaser

En som er tøffel for horer

Taper

Avløpsrenser (denne er jo også stygg mot jenta da...)

Anonym poster: 5697a85e5d4f04bec0b57037a90e3c68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis en kvinne kaller en fyr hun har ligget med for mannehore, hva gjør det henne til da da?

Anonym poster: 4fe683ff50e08d0bbe7d1661781219e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjæra

du glemte: Resteplukker...

Men sånn egentlig så mener jeg kanskje at vi skal kjempe for å fjerne slike navn for begge kjønn, fremfor å lage flere. :vetikke:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kalt løse gutter for tøser i mange år, så holder meg til det. Enig i at de må få negativt ladede uttrykk de også! (Helst burde vel vi alle hatt kun positive uttrykk, men det skjer nok ikke)

Herlig liste :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en kvinne kaller en fyr hun har ligget med for mannehore, hva gjør det henne til da da?

Anonym poster: 4fe683ff50e08d0bbe7d1661781219e9

Mannehorekunde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte "punk". En punk er egentlig betegnelsen på en mann i fengsel i USA, som lar andre menn få utnytte seg seksuelt.

Anonym poster: 5697a85e5d4f04bec0b57037a90e3c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du glemte: Resteplukker...

Men sånn egentlig så mener jeg kanskje at vi skal kjempe for å fjerne slike navn for begge kjønn, fremfor å lage flere. :vetikke:

Hundre prosent enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjæra har et poeng. Hvis vi gjør uttrykket "hore" for menn også til noe stuerent så legitimerer det bare å kalle kvinner for hore. Så sent som nå i helgen ringte en venninne av meg opp til moren til en av venninnene til datteren hennes. Jenta er ti år gammel, venninnen, likevel kalte hun andre rundt seg for hore, løy, og diverse annet.

Enda mer bruk av ordet "hore" er så absolutt ikke det vi trenger.

Anonym poster: 4fe683ff50e08d0bbe7d1661781219e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjæra har et poeng. Hvis vi gjør uttrykket "hore" for menn også til noe stuerent så legitimerer det bare å kalle kvinner for hore. Så sent som nå i helgen ringte en venninne av meg opp til moren til en av venninnene til datteren hennes. Jenta er ti år gammel, venninnen, likevel kalte hun andre rundt seg for hore, løy, og diverse annet.

Enda mer bruk av ordet "hore" er så absolutt ikke det vi trenger.

Anonym poster: 4fe683ff50e08d0bbe7d1661781219e9

Hore er merkelig nok blitt et slags kosenavn jenter kaller hverandre.

Anonym poster: be5aa8a767a664eaef7d62d2c09e5685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si dette så mye man vil, men det vil aldri bli sant eller svi for den som blir omtalt som det. Å ligge rundt er biologisk ikke så stigmatiserende for menn. Faktisk er det bare nytteverdig i det. Smartest å holde din penismissunnelse for deg selv

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjæra

Hore er merkelig nok blitt et slags kosenavn jenter kaller hverandre.

Anonym poster: be5aa8a767a664eaef7d62d2c09e5685

Nå er jeg ganske sikker på at du troller, men jeg må bare svare.

Ingen jenter med respekt for seg selv eller venninnene kaller dem for horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si dette så mye man vil, men det vil aldri bli sant eller svi for den som blir omtalt som det. Å ligge rundt er biologisk ikke så stigmatiserende for menn. Faktisk er det bare nytteverdig i det. Smartest å holde din penismissunnelse for deg selv

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

Det svir faktisk mer og mer, og blir mindre og mindre positivt for gutter å være tøsete. Heldigvis :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svir faktisk mer og mer, og blir mindre og mindre positivt for gutter å være tøsete. Heldigvis :)

Det gjør nok ikke det :)

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør nok ikke det :)

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

Jo, det gjør det ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at gutter skal få nytelsen av å skryte av å ha ligget med jenter/oppført seg respektløst mot jenter. Hvis de får tøffelboy, luddevarmer, slutlover og redskap slengt i trynet når de gjør det, så slutter de nok fort.

Anonym poster: 5697a85e5d4f04bec0b57037a90e3c68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjør det ;)

Vel, det finnes noe som heter "the walk of shame". Men jeg har aldri hørt om menn som har opplevd det, bare kvinner.

Anonym poster: 4fe683ff50e08d0bbe7d1661781219e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, det finnes noe som heter "the walk of shame". Men jeg har aldri hørt om menn som har opplevd det, bare kvinner.

Anonym poster: 4fe683ff50e08d0bbe7d1661781219e9

Seriøst? Gutter går walk of shame de også. Det er kanskje sjeldnere at man ser godt på gutter at de ikke har vært hjemme siden dagen før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Gutter går walk of shame de også. Det er kanskje sjeldnere at man ser godt på gutter at de ikke har vært hjemme siden dagen før.

er ingenting som heter walk of shame for gutter.

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ingenting som heter walk of shame for gutter.

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

Hmm.. Jeg har hørt kompiser si de måtte ta walk of shame etter nachspiel eller ons. Kun fordi de hadde klær som gjorde det tydelig at de hadde vært på byen dagen før og ikke sovet hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...