Gå til innhold

Mannehorer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke overraskende at en kvinne ikke ser sammenhenger, men et velfungerende samfunn trenger velfungerende infrastruktur, og grobunnen må bygges på å gjøre de ekle oppgavene også, så å bygge og rense kloakanlegg, kutte strupen av byttet og skjære ut hjertet. Sånne ting du ikke ser kvinner stå i kø for å utføre. Menn har bygd samfunnet gjennom ekle handlinger, vis faen litt respekt når vi puler damene våre på ekle vis.

Anonym poster: 80645ed7e52e2277ea0ed30f9aa4bc6b

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si. Det du skriver er veldig merkelig. Jeg kan utdype litt hva jeg mener.

Folk kan ha sex på så ekle måter de vil, så lenge det er gjensidig. Helst ikke på offentlige plasser som toalett, med tanke på at folk skal inn der etter dem.

Min tanke på det Tom skrev, at kvinnen forlot toalettet skamfull, mens mannen forlot toalettet med en glis, sier meg at han ikke har vært særlig hyggelig mot henne etter de var ferdig. Skal ikke si noe sikkert altså, men det var det jeg gikk ut i fra og det jeg syntes var kvalmt. Hvorfor skal man få noen til å føle seg skamfull etter å hatt sex med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kva med pløyboy?

Anonym poster: 7ddebf253bde613632794e5c39018fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si. Det du skriver er veldig merkelig. Jeg kan utdype litt hva jeg mener.

Folk kan ha sex på så ekle måter de vil, så lenge det er gjensidig. Helst ikke på offentlige plasser som toalett, med tanke på at folk skal inn der etter dem.

Min tanke på det Tom skrev, at kvinnen forlot toalettet skamfull, mens mannen forlot toalettet med en glis, sier meg at han ikke har vært særlig hyggelig mot henne etter de var ferdig. Skal ikke si noe sikkert altså, men det var det jeg gikk ut i fra og det jeg syntes var kvalmt. Hvorfor skal man få noen til å føle seg skamfull etter å hatt sex med de?

det er vel hun selv som har fått seg til å føle seg skamfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel hun selv som har fått seg til å føle seg skamfull.

Jeg synes det er litt rart å skulle føle seg skamfull rett etterpå, hun var jo med på det som skjedde, og var muligens ganske beruset. Derfor tror jeg heller han har vært nedlatende mot henne eller noe lignende rett etterpå. Er mye mer naturlig å være skamfull dagen etterpå, om man først skal angre på noe man gjorde på fylla.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn slipper lettere unna en tøsete handling enn kvinner. Det er ikke helt rettferdig det der altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kva med pløyboy?

Anonym poster: 7ddebf253bde613632794e5c39018fbc

Må vel være en eller annen form for gårdsgutt?

Anonym poster: ce85195baac77a2842445138e17ee0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...