Pinkee Skrevet 7. april 2013 #21 Skrevet 7. april 2013 Jeg håper virkelig den lista var ironisk. Og hva er greia med å sitte på skinnfellen med oversized genser og ta seg i håret?! Tydeligvis en blogg-ting, for jeg ser det på utrolig mange blogger i den kategorien. Skinnfell er IN, oversized genser er IN, å håret er kvinnens pryd, ergo må det "poengteres", at silikonpuppene også fremheves i samme slengen, er ikke
For the ladies Skrevet 7. april 2013 #22 Skrevet 7. april 2013 Skulle vært flere slike jenter i dette landet. Og til dere som lurer på hvor alle gentlemen har forsvunnet: De forsvannt når alle de ordenklige kvinnene forsvant. Det er både gi og ta skjønner dere, ikke bare få, få, få. Anonym poster: 2a295903a3ca116bd7522a3c8bdf161b Lista er jeg nok ikke enig i men det du sier avslutningsvis er jeg veldig enig i. Det har gått fra kvinner til kompiser, de fleste kvinner jeg blir kjent med ihvertfall er og ter seg mer som kompiser og gutter enn hva enkelte gutter gjør. Og da blir det vel naturlig at de blir behandlet deretter. Jeg personlig er veldig fan og lever selv etter gentleman linjer så godt jeg kan, men det er av prinsipp for dagens kvinner rettferdig gjør det ikke foreløpig. Alle snakker om hvilken type damer menn foretrekker og slikt. Nøkkelordet der er ihverfll for min del en KVINNE, som ter seg deretter. Ikke snakk om at hun holder seg på kjøkkenet men at hun ikke gjør ting som ikke er fint, slikt som snusing f. eks. Holder foran munnen når hun gjesper, ikke er vulgær i språkbruken og brer seg selv som en kvinne med respekt og integritet. Ikke velte rundt på hardfulla og slike greier. Kansje litt gammeldags, men for min del finnes det få skikkelige kvinner igjen i dagens samfunn. Så jeg forstår godt at det har gått fra menn til gutter og kvinner til kompiser. ( Og alle sier likestilling er bare bra )
Gjest Eurodice Skrevet 7. april 2013 #24 Skrevet 7. april 2013 Lista er jeg nok ikke enig i men det du sier avslutningsvis er jeg veldig enig i. Det har gått fra kvinner til kompiser, de fleste kvinner jeg blir kjent med ihvertfall er og ter seg mer som kompiser og gutter enn hva enkelte gutter gjør. Og da blir det vel naturlig at de blir behandlet deretter. Jeg personlig er veldig fan og lever selv etter gentleman linjer så godt jeg kan, men det er av prinsipp for dagens kvinner rettferdig gjør det ikke foreløpig. Alle snakker om hvilken type damer menn foretrekker og slikt. Nøkkelordet der er ihverfll for min del en KVINNE, som ter seg deretter. Ikke snakk om at hun holder seg på kjøkkenet men at hun ikke gjør ting som ikke er fint, slikt som snusing f. eks. Holder foran munnen når hun gjesper, ikke er vulgær i språkbruken og brer seg selv som en kvinne med respekt og integritet. Ikke velte rundt på hardfulla og slike greier. Kansje litt gammeldags, men for min del finnes det få skikkelige kvinner igjen i dagens samfunn. Så jeg forstår godt at det har gått fra menn til gutter og kvinner til kompiser. ( Og alle sier likestilling er bare bra ) Damer som er over sin første ungdom, er jevnt over mer KVINNER enn de unge i dag. Det er min oppfatning. Det avhenger selvsagt av hvilke miljøer man ferdes i om man finner dem, og at man ikke har rigide forestillinger om aldersforskjell den "gale" veien .
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #25 Skrevet 7. april 2013 Likte denne lista hennes jeg: How to be a good girlfriend/wife !! 53 kommentarer - Skrevet kl.21:15 @ 04.04.2013 i BloggEn god kjæreste skal først å fremst være flink til å lage mat. Når kjæresten din ber og det, skal du selvsagt lage han et måltid. Er han av den slags som spiser 10 ganger om dagen, har du bare med å lære deg gode og raske løsninger. En god kjæreste skal ikke bare holde mannen mett, men også svett. Altså, vil han ha sex, så skal ha få det. Beina dine er en port, og han har nøkkelen. Forresten, ikke glem at gutter hater å bruke kondomer. Det er derfor KUN DIN oppgave å ta p-pillen nøyaktig! Du skal selvsagt være bare hans, og kan ikke en gang se på et annet mannfolk. Han however, har lov til å flørte og gjøre akkurat slik han vil. You know, gutter mener det jo ikke noe med slike ting, sånn følelsesmessig. Om du blir sur, så mister han interressen for deg. Never let that happan. Vi jenter skal alltid kle oss fint, og ikke minst være nydusjet og stelt da han våkner. Ikke en gang tenk på å la han våkne før deg. Jenter er stygge når de sover! Og dersom du er ekstra lur, sniker du deg ut av senga på morgenen, steller deg, og legger deg tilbake i armene hans før han våkner. Viola !! Når han kommer hjem etter å ha jobbet kveldskift, skal du stå klar i nattkjolen. Selvfølgelig nybarbert og klar til å gi han en massasje. Det skulle bare mangle!! Hans jobb er ALLTID mye hardere enn din. Uansett hvilken jobb du har. Aldri be kjæresten din om å hjelpe i hjemmet. Halloo liksom, mannfolk er ikke ment for å gjøre husarbeid. De skal ligge på sofaen, slappe av, og vente på middagen. Husarbeidet har du bare med å gjøre selv.Og ikke forvent at mannfolka skal legge skittentøyet i kurven, du klarer jo fint å plukke skittentøyet opp fra gulvet. Om kjæresten din avlyser daten deres i siste liten for å være med gutta, skal du bare smile og si "kos deg". Er dere klar over hvor viktig tid med gutta er ?? Kjærestetid har man jo tross alt FLERE timer i døgnet, når man SOVER. Dersom du er syk, skal du ikke be kjæresten din om hjelp til noe som helst. Mannfolk skal ikke se oss jenter i svake øyeblikk. Vi skal alltid være perfekte skapninger. Rennende neser, vonde lukter og fettete hår er ikke aktuelt for dem å se. Ikke forvent at du skal reise på jenteturer så lenge du har kjæreste. Det er ikke akseptabelt. Det kan jo faktisk skje mange farlige ting når 10 jenter reiser sammen. Od det er derfor ikke greit at mannen din skal sitte hjemme og bekymre seg. Han however, kan reise på guttetur anytime. Rett og slett fordi gutter ALDRI roter seg borti noe tull de. Om du ikke innfrier alle disse 9 punktene, må du virkelig gå inn i deg selv! Spre beina, på med kokkehåndkleet and put on your biggest smile. Skulle vært flere slike jenter i dette landet. Og til dere som lurer på hvor alle gentlemen har forsvunnet: De forsvannt når alle de ordenklige kvinnene forsvant. Det er både gi og ta skjønner dere, ikke bare få, få, få. Anonym poster: 2a295903a3ca116bd7522a3c8bdf161b Hun var sarkastisk Anonym poster: 53fc53380c9b28d321bdc74c3748b92a
Cosette Skrevet 7. april 2013 #26 Skrevet 7. april 2013 Lista er jeg nok ikke enig i men det du sier avslutningsvis er jeg veldig enig i. Det har gått fra kvinner til kompiser, de fleste kvinner jeg blir kjent med ihvertfall er og ter seg mer som kompiser og gutter enn hva enkelte gutter gjør. Og da blir det vel naturlig at de blir behandlet deretter. Jeg personlig er veldig fan og lever selv etter gentleman linjer så godt jeg kan, men det er av prinsipp for dagens kvinner rettferdig gjør det ikke foreløpig. Alle snakker om hvilken type damer menn foretrekker og slikt. Nøkkelordet der er ihverfll for min del en KVINNE, som ter seg deretter. Ikke snakk om at hun holder seg på kjøkkenet men at hun ikke gjør ting som ikke er fint, slikt som snusing f. eks. Holder foran munnen når hun gjesper, ikke er vulgær i språkbruken og brer seg selv som en kvinne med respekt og integritet. Ikke velte rundt på hardfulla og slike greier. Kansje litt gammeldags, men for min del finnes det få skikkelige kvinner igjen i dagens samfunn. Så jeg forstår godt at det har gått fra menn til gutter og kvinner til kompiser. ( Og alle sier likestilling er bare bra ) Damer som er over sin første ungdom, er jevnt over mer KVINNER enn de unge i dag. Det er min oppfatning. Det avhenger selvsagt av hvilke miljøer man ferdes i om man finner dem, og at man ikke har rigide forestillinger om aldersforskjell den "gale" veien . Jeg blir alltid forundret når jeg leser slikt som dette, hvor "kvinne" liksom er noe graderbart. Enten så er man vel kvinne, eller så er man det ikke? For meg rommer "kvinne" alt mennesker av kvinnekjønn er i all sin variasjon, ikke en slik snever forestilling om kvinnen som mindre vulgær (enda et begrep jeg ikke skjønner at man bruker seriøst i en slik kontekst), mindre beruset, mindre tobakksnytende. En forventning om kvinnens oppførsel som mer forfinet, mer kontrollert og tilbakeholden enn mannen. Jeg blir like forundret som når jeg leser tråder hvor kvinner etterlyser menn som er "Menn med stor M", menn som ikke griner og ikke er redd for å løfte tunge møbler. Jeg synes bare det er merkelig at man har slike snevre forestillinger om hva som utgjør en "ekte" kvinne eller mann. Jeg vet om mange mennesker som bryter seg totalt fri fra disse forventningene, det kunne liksom ikke falle meg inn å tenke at disse er mindre av sitt kjønn enn andre. Nettopp fordi kjønn - kvinner og menn - er noe ganske udefinerbart. "Kvinnen" er hva kvinnene i verden lar henne være. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå