Gå til innhold

Verdens vakreste kvinne.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Få lagt denne bloggreklamen under spamfiltrering nå da.

Anonym poster: 56196ed61899df06310f3294623150ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var det minste spesielt med henne. Ganske gjennomsnittlig...

Anonym poster: 480226d6d2889c9e820284c8c9cf2b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ikke tiltrekkende i det hele tatt. Om jeg absolutt måtte gi karakter på hun hadde jeg gitt hun en 6er ut av 10, mesteparten av de poengene kommer av at hun ikke er smellfeit eller er misformet eller noe.

Men alle har jo rett til sin mening.

Endret av Kajalle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var svært subjektivt ja....

Anonym poster: 031091b336789707a85a6639361bec85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så jo akkurat likedan ut som alle de andre rosabloggerne, er det virkelig noen som ser forskjell på dem?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei oversminka berte med store silikonpupper? Jaja, takk og lov for at smaken er som baken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var støgg er min subjektive mening.

Anonym poster: cd09d54e206635820f0b717d9bfeb8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TJ Oshie

Pen nok jente det, men for mye sminke, for hvite og unaturlige tenner og ikke spesielt søt. Not my cup of tea.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt av et dilemma hun hadde. Hvilken kjole skal hun egentlig ha på seg...

:murvegg:

Endret av Samaysa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er på ingen måte reklame, men er jo interessant å se hva folk synes er pent. I mine øyne er hun i alle fall 11 på en skala fra 1 til 10.

TS

Anonym poster: 3e3ab252aef1eb53f3d06ccbeb0cab07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si hun holder seg utrolig ung! Hun ser jo ut som om hun er 19-21. Og ikke 26. :)

Jeg misunner henne de radioaktiv-rosa sokkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte denne lista hennes jeg:

How to be a good girlfriend/wife !!


  • 53 kommentarer - Skrevet kl.21:15 @ 04.04.2013 i Blogg

  • En god kjæreste skal først å fremst være flink til å lage mat. Når kjæresten din ber og det, skal du selvsagt lage han et måltid. Er han av den slags som spiser 10 ganger om dagen, har du bare med å lære deg gode og raske løsninger.
  • En god kjæreste skal ikke bare holde mannen mett, men også svett. Altså, vil han ha sex, så skal ha få det. Beina dine er en port, og han har nøkkelen. Forresten, ikke glem at gutter hater å bruke kondomer. Det er derfor KUN DIN oppgave å ta p-pillen nøyaktig!
  • Du skal selvsagt være bare hans, og kan ikke en gang se på et annet mannfolk. Han however, har lov til å flørte og gjøre akkurat slik han vil. You know, gutter mener det jo ikke noe med slike ting, sånn følelsesmessig. Om du blir sur, så mister han interressen for deg. Never let that happan.
  • Vi jenter skal alltid kle oss fint, og ikke minst være nydusjet og stelt da han våkner. Ikke en gang tenk på å la han våkne før deg. Jenter er stygge når de sover! Og dersom du er ekstra lur, sniker du deg ut av senga på morgenen, steller deg, og legger deg tilbake i armene hans før han våkner. Viola !!
  • Når han kommer hjem etter å ha jobbet kveldskift, skal du stå klar i nattkjolen. Selvfølgelig nybarbert og klar til å gi han en massasje. Det skulle bare mangle!! Hans jobb er ALLTID mye hardere enn din. Uansett hvilken jobb du har.
  • Aldri be kjæresten din om å hjelpe i hjemmet. Halloo liksom, mannfolk er ikke ment for å gjøre husarbeid. De skal ligge på sofaen, slappe av, og vente på middagen. Husarbeidet har du bare med å gjøre selv.Og ikke forvent at mannfolka skal legge skittentøyet i kurven, du klarer jo fint å plukke skittentøyet opp fra gulvet.
  • Om kjæresten din avlyser daten deres i siste liten for å være med gutta, skal du bare smile og si "kos deg". Er dere klar over hvor viktig tid med gutta er ?? Kjærestetid har man jo tross alt FLERE timer i døgnet, når man SOVER.
  • Dersom du er syk, skal du ikke be kjæresten din om hjelp til noe som helst. Mannfolk skal ikke se oss jenter i svake øyeblikk. Vi skal alltid være perfekte skapninger. Rennende neser, vonde lukter og fettete hår er ikke aktuelt for dem å se.
  • Ikke forvent at du skal reise på jenteturer så lenge du har kjæreste. Det er ikke akseptabelt. Det kan jo faktisk skje mange farlige ting når 10 jenter reiser sammen. Od det er derfor ikke greit at mannen din skal sitte hjemme og bekymre seg. Han however, kan reise på guttetur anytime. Rett og slett fordi gutter ALDRI roter seg borti noe tull de.
  • Om du ikke innfrier alle disse 9 punktene, må du virkelig gå inn i deg selv! Spre beina, på med kokkehåndkleet and put on your biggest smile.

Skulle vært flere slike jenter i dette landet.

Og til dere som lurer på hvor alle gentlemen har forsvunnet: De forsvannt når alle de ordenklige kvinnene forsvant. Det er både gi og ta skjønner dere, ikke bare få, få, få.

Anonym poster: 2a295903a3ca116bd7522a3c8bdf161b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig den lista var ironisk. Og hva er greia med å sitte på skinnfellen med oversized genser og ta seg i håret?! Tydeligvis en blogg-ting, for jeg ser det på utrolig mange blogger i den kategorien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...