Gå til innhold

Tegn på tarmkreft?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å finne ut om min endrede mageproblem. Det siste året er det problemer på do. Hard mage og jeg føler det er rester igjen etter dotømming. Jeg har ofte luft i magen, mye mer enn før. Får besvær etter jeg har spist. Prøver å spise sunt og drikker mye vann. Nå leste jeg at treg tømming og følelse av rester igjen etterpå kan vær svulst :( Jeg burde jo gått til lege, men dette er så flaut....kan det være noe annet?

Anonym poster: 9783a7258b3fa4a33bf7065a0b2d9d60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger selvfølgelig ikke være kreft. De symptomene du beskriver er uspesifikke og kan komme av andre årsaker. Du bør dra til legen for å finne ut hva det kan være i og med at du har hatt disse plagene i såpass lang tid.

Anonym poster: f26068a853ffbd3df1b21d3f95554be9

AnonymBruker
Skrevet

Men er det andre her som må `hjelpe` det ut når en er på do?? Beklager detaljer her, men jeg er skikkelig pyse når det kommer til slike ting. Ikke turt å si det til noen. Er 35 år og født barn. så det kom etter det.

Gjest Lillesiren
Skrevet

Det kan kort og godt være forstoppelse:) Min mor slet med akkurat det samme, årsaken bak for hennes del handlet om noe med at tarmene hadde ..eh..ett eller annet pga hun hadde tatt keisersnitt i sin tid:)

AnonymBruker
Skrevet

Ja magen er skikelig treg og hard, så må jo trykke i det uendelige :rødme:

Men jeg fikk beskjed av legen å ta olje og en kur med sheriproct....men synes ikke de hjelper da. Må likevel slite med dogåing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...