Gå til innhold

Er dette voldtekt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en liten stund siden møtte jeg en fyr jeg likte ganske godt og vi fant en hyggelig tone sammen. Etter en del flørting og fram og tilbake møttes vi og vi endte opp i senga sammen. Han var usedvanlig stor nedentil, hvilket i seg selv ikke er noe problem bare man tar seg godt tid og er forsiktig til å begynne med, men han var bare så utrolig brutal med den saken sin!

Når han først kom inn i meg tok han et par sekunders pause før han tok tak i meg og eksplosivt kjøte den så hard han overhode kunne inn i meg. Det gjorde så vondt at jeg nesten trodde jeg skulle dø og jeg ba ham om å være forsiktig og ikke gjøre det igjen, men han gjode det igjen og igjen selv om jeg ba ham gjentatte ganger om å ikke gjøre det. Jeg forsøkte å holde ham igjen med armene så han ikke kunne hamre på i bunnen av meg på den måten men han bare dyttet armene mine vekk og forsøkte å holde dem fast over hodet på meg mens han fortsatte. Etter et par minutter med denne behandlingen hadde jeg så vondt at jeg rett og slett ikke klarte mer, og når han trakk seg ut av meg var det blod utover kondomet og blodet rant ut av meg. Når han så det sa han bare "Oi! Kanskje det er best vi tar en liten pause" og skrudde på TV'en og ignorerte meg.

Jeg tenkte der og da ikke at han hadde voldtatt meg siden jeg frivillig hadde gått til sengs meg ham og det liknet lite på det jeg forbinder med voldtekt, men dagen etter når jeg begynte å få kjenne litt på det må jeg si at det føltes som jeg hadde blitt utsatt for et overgrep av noe slag. Jeg har snakket med noen av venninnene mine om det og de mente det var voldtekt. Kan det være riktig?

Jeg føler meg helt dårlig når jeg tenker på det som skjedde, men det som er så forbasket er at jeg føler det var min egen skyld at det skjedde siden jeg frivillig gikk til sengs med ham og ikke umiddelbart gjorde noe fysisk for å stoppe ham. Jeg likte jo i grunnen fyren og ville ikke skuffe ham som om jeg var en slags luremus eller noe. Nå i ettertid angrer jeg skikkelig på at jeg hadde noe som helst med ham å gjøre :frown:

Anonym poster: bdc629d201545196f5e214606e6e6777

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sa du at du fikk vondt? Ba du han om å slutte?

Anonym poster: 30d6be0f394993b2531f9c59d003ebcd

AnonymBruker
Skrevet

Hun blødde så går ut i fra at det var vondt, hun ba han jo om å roe ned.

Jeg tenker at dette er i gårsonen, noen vil mene at det er voldtekt andre ikke. Du gikk jo med på sexen men ba han om å gjøre det roligere og han ignorerte det, det høres ikke rett gjort i mitt hode, men om han kan dømmes for voldtekt i en rettssak vet jeg ikke.

Anonym poster: d828b4b8155b728dc23f251c00ccf498

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du sa jo "ikke gjør det igjen", han gjorde det igjen, ja det var voldtekt.

Anonym poster: f1932e574768d2057ec62855aca798b9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sa du at du fikk vondt? Ba du han om å slutte?

Anonym poster: 30d6be0f394993b2531f9c59d003ebcd

Ja, jeg sa til ham at det gjorde svært vondt når han stanget på på den måten han gjorde. Jeg sa han måtte gi meg tid til å vende meg til størrelsen hans, men han dreit i det og kjørte på selv om jeg nærmest hylte ut i smerte hver gang han gjorde det. Tenker jeg ba ham om å ikke gjøre det igjen 6-7 ganger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun blødde så går ut i fra at det var vondt, hun ba han jo om å roe ned.

Jeg tenker at dette er i gårsonen, noen vil mene at det er voldtekt andre ikke. Du gikk jo med på sexen men ba han om å gjøre det roligere og han ignorerte det, det høres ikke rett gjort i mitt hode, men om han kan dømmes for voldtekt i en rettssak vet jeg ikke.

Anonym poster: d828b4b8155b728dc23f251c00ccf498

Jeg føler selv at det havner litt i gråsonen. Jeg er ikke interessert i å lage noen sak ut av det. For det første tror jeg ikke det er mulig rent juridisk sett og jeg ønsker i grunnen bare å legge det hele bak meg og komme videre i livet. Jeg vil bare forsøke å få litt klarhet i tankene rundt det som skjedde først.

Skrevet

Ut i fra det du beskriver kan ikke jeg se at du nektet samleie eller seksuell omgang, kun sa at han skal være forsiktig. Så du ga jo samtykke til samleie i grunn, men han bare overkjørte grensene dine og var en virkelig drittsekk angående måten han holdt på.

Jeg hadde nok ikke ansett dette som voldtekt. Respektløst og virkelig drittsekk oppførsel - ja.

Skrevet

Man kan muligens kalle det et overgrep ... Det er definitivt et par solide tramp over grensa di, selv om du per definisjon ikke sa nei til samleie og dermed ikke egentlig kan kalle det voldtekt.

• Liker 2
Skrevet

Ut i fra det du beskriver kan ikke jeg se at du nektet samleie eller seksuell omgang, kun sa at han skal være forsiktig. Så du ga jo samtykke til samleie i grunn, men han bare overkjørte grensene dine og var en virkelig drittsekk angående måten han holdt på.

Jeg hadde nok ikke ansett dette som voldtekt. Respektløst og virkelig drittsekk oppførsel - ja.

Signerer. Det nærmeste du kunne kalt dette kunne vært overgrep.

Skrevet

Nei, dette anser ikke jeg som voldtekt!

Her samtykket du helt klart til samleie, og at han da var mer hardhendt enn du ønsket går i mine øyne ikke under begrepet voldtekt. Men en drittsekk var han.

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Om det juridisk sett kan kalles voldtekt vet jeg ikke, men helt klart et stort overtramp, og jeg ville hvert fall kalt det et overgrep. Han høres rett og slett ikke helt god ut.

Skrevet (endret)

etter å forstå hele situasjonen så er det "voldtekt". Han burde høre deg og følge rytmen. Det er viktig for bagge partnere å respekter hverandre. Dersom en ikke følge med sammenhet så er det VOLDTEKT.

Endret av utforskedegselv
Skrevet

Om det juridisk sett kan kalles voldtekt vet jeg ikke, men helt klart et stort overtramp, og jeg ville hvert fall kalt det et overgrep. Han høres rett og slett ikke helt god ut.

Enig! Fy faen, for en drittsekk! Jeg ville hatt behov for å snakke med han helt edru, dette må han ikke gjøre mot flere!

• Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Ikke direkte voldtekt siden du samtykket i sex, men han overkjørte deg jo når du sa han skulle være forsiktig, så en drittsekk det er han uten tvil. Han burde ha vært forsiktig! Du skulle sagt at du ikke ville mer og avsluttet det hele.

Skrevet

Man kan jo nesten si at han utøvde vold mot deg, fordi han gjorde deg jo bare vondt og du ba han om å slutte å gjøre deg vondt. Er veldig i gråsonen..

AnonymBruker
Skrevet

Dette er voldtekt. Det har ingenting å si at du samtykket til å ha sex. Du samtykket ikke til noe som i realiteten er vold, tvert imot ba du ham om å stoppe og du sa at det gjorde vondt, ergo trakk du samtykket ditt tilbake og han ignorerte dette og utøvde vold, dvs. skjøv armene dine vekk og forsøkte å holde dem fast, for å kunne fortsette. Han så jo til og med at du blødde etterpå og har jo dermed selv sett et fysisk bevis på at du snakket sant og at det må ha gjort vondt.

Huff.

Anonym poster: 79950e5bf21d1baef880e5f39ffddd09

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Et generelt spørsmål: Flere skriver her at det ikke var voldtekt siden vedkommende først hadde samtykket til samleie. Men er det ikke lov å angre? Tenkt situasjon: En dame sier at hun gjerne vil ha sex med en mann, de hiver av seg klærne og gyver løs. Men før selve samleiet kommer i gang ombestemmer dama seg, og hun sier "Nei, jeg vil ikke ha sex likevel". Er det da for sent? Og dersom mannen holder henne nede og gjennomfører samleiet, er det likevel ikke voldtekt?

Anonym poster: fe6a2887d1a76051e48f32f90a210b3b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm... Dette hørtes faktisk litt kjent ut. Jeg har også vært borti en "slik en". Uten å utlevere for mye, kan jeg være så nysgjerrig og spørre om første bokstaven i navnet hans?

Anonym poster: ddb6fa9c594afecd5a08355bc362d3cd

Skrevet

Et generelt spørsmål: Flere skriver her at det ikke var voldtekt siden vedkommende først hadde samtykket til samleie. Men er det ikke lov å angre? Tenkt situasjon: En dame sier at hun gjerne vil ha sex med en mann, de hiver av seg klærne og gyver løs. Men før selve samleiet kommer i gang ombestemmer dama seg, og hun sier "Nei, jeg vil ikke ha sex likevel". Er det da for sent? Og dersom mannen holder henne nede og gjennomfører samleiet, er det likevel ikke voldtekt?

Anonym poster: fe6a2887d1a76051e48f32f90a210b3b

Da er det voldtekt. Her er det for sent å kalle det voldtekt.

Men dette er kriminelt spør du meg. Voldelig overgrep.

AnonymBruker
Skrevet

Om det er voldtekt eller ei ifølge straffeloven må påtalemakten og deretter dommer/jury avgjøre. Men det at det føltes som en voldtekt for deg er det som betyr noe, og jeg skjønner veldig godt at du reagerer og har det vondt nå.

Jeg vil anbefale deg å kontakte dixie på dixie.no

Anonym poster: e61822a7b6aba000a3336abaa04ff481

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...