fluffy-123 Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 For snart en uke siden bestemte jeg, typen min og ei vennine oss for å ta noen pils hjemme hos meg bare for å kose oss litt i påsken. Alt var koselig og kvelden var fin. Vennina mi røyker så hun og typen min gikk ut for å røyke, og jeg hørte at de pratet på verandaen og gikk for å lytte. De snakket om sexlivet til meg og typen, at vi ikke hadde hatt sex på en stund og slike ting. Når de kom inn igjen kommer vennina mi bort og kysser meg, og den ene tingen førte til det andre. Plutselig var vi alle tre i senga. Men jeg følte meg skikkelig utenfor, for typen min konsentrerte seg bare om henne, og jeg ble på en måte skyvet bort. Jeg havnet på gulvet og fikk en dildo jeg lissom kunne kose meg med, mens jeg så de to holde på. Dette ble veldig feil for meg. Nå sitter jeg igjen med et hode fult av tanker, og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg har snakket med begge to og alle angrer. Men jeg føler at alt gikk så galt. Jeg klarer ikke være intim med typen min enda, for bildene av de er klistra i hjernen min :/ Noen som har erfaringer med dette som har noen råd om hva jeg evt burde gjøre? 1
For the ladies Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 For han ihvertfall så er det ikke nødvendigvis at han heller ville ha henne fremfor deg og derfor du havnet utenfor. Men at hun var noe nytt, spennende og annerledes. Samme som en unga som tilsidesetter favoritt leka for han har fått ei ny leke, selv om den kansje ikke er like kjekk eller god som den gamle. Så er nok mest derfor du havnet litt utenfor vil jeg anta. I forhold til bildene å greier har jeg lite å bidra med, da trekant er meg imot og hadde aldri funket å latt dama mi ha sex med noen andre eller se meg ha sex med noen andre. 14
fluffy-123 Skrevet 5. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2013 Skjønner at det var nytt og spennende for han, men jeg føler at jeg burde fått iallefall LITT oppmerksomhet? Vi har værts sammen i over et år, og jeg vil jo ikke miste han :/ Men et å få konstante bilder av typen sin og vennina si er ikke mye gøy..
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Trekant kan fungere fint for en del, men man bør absolutt snakke om det på forhånd før man gjennomfører det. Jeg skjønner godt at du ble litt sjalu underveis, for dere snakket jo ikke om det på forhånd, og langt mindre om grenser, hvor langt dere skal gå osv. Typen din hadde jo heller ikke noe med å diskutere sexlivet deres med en venninne når du ikke hadde godkjent det på forhånd. Jeg (mann) hadde hvertfall sett på det som et stort tillitsbrudd dersom dama hadde diskutert vårt sexliv med en annen mann uten å i det hele tatt involvere meg først. Ikke at trekant hadde vært aktuelt for min del uansett, men bare for eksempelets skyld. Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt en prat om det som skjedde, at du følte deg utenfor, og at hvis dere overhodet vurderer å gjøre det igjen må ta en prat om grenser i forkant. Anonym poster: 8a57a1948e8bc10f733df29294cd06ef 4
fluffy-123 Skrevet 5. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2013 Trekant kan fungere fint for en del, men man bør absolutt snakke om det på forhånd før man gjennomfører det. Jeg skjønner godt at du ble litt sjalu underveis, for dere snakket jo ikke om det på forhånd, og langt mindre om grenser, hvor langt dere skal gå osv. Typen din hadde jo heller ikke noe med å diskutere sexlivet deres med en venninne når du ikke hadde godkjent det på forhånd. Jeg (mann) hadde hvertfall sett på det som et stort tillitsbrudd dersom dama hadde diskutert vårt sexliv med en annen mann uten å i det hele tatt involvere meg først. Ikke at trekant hadde vært aktuelt for min del uansett, men bare for eksempelets skyld. Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt en prat om det som skjedde, at du følte deg utenfor, og at hvis dere overhodet vurderer å gjøre det igjen må ta en prat om grenser i forkant. Anonym poster: 8a57a1948e8bc10f733df29294cd06ef Jeg har prøvd å snakke med han om det, og han sier bare at han angrer veldig, at det aldri skulle ha skjedd og at det var fylla som tok overhånd. Men jeg er så sjokket og forvirra at jeg ikke tar det han sier til meg. Jeg tror han på en måte ikke...
pressplay Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Han skylder deg en stor bukett med roser, middag og et kort som sier unnskyld. 21
fluffy-123 Skrevet 5. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2013 Han skylder deg en stor bukett med roser, middag og et kort som sier unnskyld. Takk!! Jeg har ikke fått en ordentlig unnskyldning engang :/
Niennas Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 Si det rett ut, TS. "Jeg trenger at du unnskylder deg. Jeg vet at vi ikke har det mest ville sexlivet, men jeg elsker deg, og tenner på deg. For meg så er det en big deal å dele deg med noen, men jeg følte ikke at jeg delte deg, men ga deg bort. Det får meg både til å føle meg uattraktiv, og jeg setter spørsmålstegn ved tilliten jeg har gitt deg. " Bytt ut det som ikke passer 22
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 Jeg har prøvd å snakke med han om det, og han sier bare at han angrer veldig, at det aldri skulle ha skjedd og at det var fylla som tok overhånd. Men jeg er så sjokket og forvirra at jeg ikke tar det han sier til meg. Jeg tror han på en måte ikke... Ja, men hva skal han egentlig gjøre, og hjelper det om han sier unnskyld for noe dere tross alt begge var med på? Det var nok ikke den beste måten å gjennomføre trekant på med tanke på manglende kommunikasjon i forkant, men dere var jo likevel begge med på det. Når han faktisk sier han angrer bør du tro han på det, han er langt fra den eneste som har angret på trekant. Så tar dere heller lærdom av dette, tar en skikkelig prat i forkant hvis dere vurderer å prøve på et senere tidspunkt eller dropper det helt. Anonym poster: 8a57a1948e8bc10f733df29294cd06ef 3
Gjest Lille-pus Skrevet 5. april 2013 #10 Skrevet 5. april 2013 Her har han en seriøs jobb å gjøre nå. En jobb med å på nytt bygge opp din følelse av å være attraktiv for ham, å være elsket og begjært. Han bommet totalt. Han forstod ingenting av en velfungerende MKK trekant når det endte med at det var de to, og du kom helt på siden uten å være del av leken. Kommunikasjon om hvilke aspekter hver av dere tenner på i et trekant scenario ble totalt bortglemt, - og det er faktisk det aller viktigste momentet for her ligger fallgrubene. Blomster og middager er kanskje ikke det du trenger mest om jeg skal forsøke å forstå deg nå ? Jeg tror du trenger en mann som viser med hele seg, blikk, berøring, handling, at han faktisk forguder deg som kvinne og ikke kan tenke seg noen andre enn deg nå. Mulig jeg tar feil når jeg tenker slik... mulig jeg har rett.... Uansett er det meget få trekanter som fungerer godt om ikke alle deltageres tenningsmønster finner plass og tas hensyn til 9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #11 Skrevet 5. april 2013 Huff, det der hørtes virkelig forferdelig ut! Har ikke noe å si men sender deg en klem Anonym poster: af6d039f45e8b461f5154d0a85badb14 3
fluffy-123 Skrevet 5. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. april 2013 Her har han en seriøs jobb å gjøre nå. En jobb med å på nytt bygge opp din følelse av å være attraktiv for ham, å være elsket og begjært. Han bommet totalt. Han forstod ingenting av en velfungerende MKK trekant når det endte med at det var de to, og du kom helt på siden uten å være del av leken. Kommunikasjon om hvilke aspekter hver av dere tenner på i et trekant scenario ble totalt bortglemt, - og det er faktisk det aller viktigste momentet for her ligger fallgrubene. Blomster og middager er kanskje ikke det du trenger mest om jeg skal forsøke å forstå deg nå ? Jeg tror du trenger en mann som viser med hele seg, blikk, berøring, handling, at han faktisk forguder deg som kvinne og ikke kan tenke seg noen andre enn deg nå. Mulig jeg tar feil når jeg tenker slik... mulig jeg har rett.... Uansett er det meget få trekanter som fungerer godt om ikke alle deltageres tenningsmønster finner plass og tas hensyn til Du har veldig rett, jeg føler meg helt forferdelig om dagen. Jeg tenker at han syntes henne er bedre enn meg og føler meg ikke bra nok for han. Fordi han ga henne mer oppmerksomhet enn meg. Så han har en jobb å gjøre hvis dette forholdet skal fungere..
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #13 Skrevet 5. april 2013 Fyfaen for en idiot. Han utro rett foran nesa på deg. Tipper han har siglet etter venninna de lenge. Nå så han anledningen. Dump han straks og ikke vær med på slikt mer. Skal se at de snart blir sammen også. Han vil gjerne ha sex med henne igjen, siden han skjøv deg bort. Du var nok ikke den han elsker. Gå videre og ønsk dem lykke til. Anonym poster: 96f5680c84fd8d449c44b8b8408d1558 9
fluffy-123 Skrevet 5. april 2013 Forfatter #14 Skrevet 5. april 2013 Fyfaen for en idiot. Han utro rett foran nesa på deg. Tipper han har siglet etter venninna de lenge. Nå så han anledningen. Dump han straks og ikke vær med på slikt mer. Skal se at de snart blir sammen også. Han vil gjerne ha sex med henne igjen, siden han skjøv deg bort. Du var nok ikke den han elsker. Gå videre og ønsk dem lykke til. Anonym poster: 96f5680c84fd8d449c44b8b8408d1558 Er ikke så lett å bare dumpe han heller :/
waco Skrevet 5. april 2013 #15 Skrevet 5. april 2013 Er ikke så lett å bare dumpe han heller :/ Da får du leke med kompisen hans neste gang da. så kanskje han forstår ulempen med å være ubetenksom? 11
fluffy-123 Skrevet 5. april 2013 Forfatter #16 Skrevet 5. april 2013 Da får du leke med kompisen hans neste gang da. så kanskje han forstår ulempen med å være ubetenksom? Jeg har ikke hjerte til å gjøre noe sånt :/
EttaJ Skrevet 5. april 2013 #17 Skrevet 5. april 2013 Jeg fikk vondt i magen av å lese dette :/ Jeg vet nok at trekant aldri kunne vært noe for meg, og dette viser at det er noe man bør snakke om i forkant og ikke ta i øyeblikkets hete. Man bør aldri ta avgjørelser sint eller tent heter det, og det tror jeg stemmer på mye. Man skal aldri dytte unna dama/typen sin i en trekant, med mindre det er greit for vedkommende. Jeg håper alt går bra med deg etter hvert, om du vil fortsette å være sammen med han må du snakke ordentlig med han, fortell han hva du føler og kjenner på. Hvis han ikke vil høre eller ikke forstår så må du ta en runde med deg selv for hva du kan akseptere. Husk også at du må lytte til magefølelsen din, om du kanskje ikke tror han virkelig angrer så kan det hende du har rett. Sender deg en klem iallefall. 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #18 Skrevet 5. april 2013 Dette hadde jeg ikke kommet over hvis jeg var deg.......... Anonym poster: 2ad5f006771728475409da3b46ff034a 5
Gjest Oblivion Skrevet 5. april 2013 #19 Skrevet 5. april 2013 (endret) For meg, når jeg bare leser kun din side, så høres det ut som om han var utro med deg i samme rom. Han spurte ikke, han tok seg friheten. Men, han trengte ikke å "mene noe med det", det kan hende han har misforstått deg litt i forkant, og ble tatt av bølgen i det alt skjedde. Du må vel finne ut av om det er greit med en unnskyldning, og litt prating -eller om du ikke klarer å forholde deg til dette. Noen ganger er det verdt det å prøve, andre ganger ikke. For meg så hadde det nok føltes som ganske krenkende om vi ikke hadde diskuterte dette på forhånd, men i den situasjonen jeg selv er i nå så ville det nok aldri skjedd, og om det hypotetisk skulle det så er han verdt å krangelen og oppryddingen etterpå. Altså det å i det hele tatt skulle ha trekant burde vært diskutert godt, og det å gjøre dette med min bestevenninne burde vært noe vi alle tre var med på å bestemme, sammen. Hva føler du for henne nå? Er det sjalusi på en måte, eller bare kleint? Edit: ligger litt småsjuk med dundrende hodepine, klarte å klusse litt med innlegget. Endret 5. april 2013 av Oblivion
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå