Gå til innhold

Damer på 40 år ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er gutt på 27 år, men har alltid vært pirret av tanken på ei moden dame. 40 eller 50 års alderen. Har innsett at det bare blir med tankene. Har respekt for at damene på den alderen ikke er interessert i ungfoler som er like gamle som sønnene deres. Forståelig nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er like kjedelig som flertallet her. Jeg sier også neitakk til 20-ringer. Har fått ilbud fra et par av dem, og det fristet ikke. Ikke fordi de var uerfarne. Jeg lærer gjerne opp en mann til det jeg liker. Men fordi de var for unge.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var yngre, var det helt uaktuelt med yngre menn enn meg selv, men da jeg ble singel igjen og passerte 40, synes jeg de fleste eldre menn er skikkelig kjedelige i senga. Det finnes selvsagt unntak, men det er mye lettere å finne yngre menn som både er mer virile og eksperimentelle og åpne i senga. 5-10 år yngre er veldig bra, men jeg har også testet ut et par som har vært rundt 25. Da har jeg passet på at de ikke er uerfarne og usikre, og det har bare vært positivt. Han ene hadde jeg et forhold til over en god stund, og vi hadde det veldig moro sammen. Ikke mange jevnaldrende eller eldre menn som holder ut en hel natt og klarer å slite meg ut!

Anonym poster: 544293abfd822710ebc20c906276a0dc

• Liker 1
Skrevet

Jeg er gutt på 27 år, men har alltid vært pirret av tanken på ei moden dame. 40 eller 50 års alderen. Har innsett at det bare blir med tankene. Har respekt for at damene på den alderen ikke er interessert i ungfoler som er like gamle som sønnene deres. Forståelig nok.

Få kvinner på 40 som har sønner på 27, for å være helt ærlig. Finnes også kvinner åp 40 som ikke har barn. Faktisk....

Gjest celine
Skrevet

For ikke så lenge siden hadde jeg en "beiler" på 19 (er 41 nå). Han bodde i nabolaget og sendte meg sms (fant navnet mitt på gule sider). Kjente jeg ble bare kvalm av det. Denne guttungen er bare noen få år eldre enn min sønn, så det blir bare veldig feil! Foreldrene hans er på min alder, og jeg har langt mer til felles med dem, enn deres sønn.

Håper inderlig han har funnet seg en på sin egen alder nå!

Gjest Sunheart
Skrevet

Jeg hadde også en ung beiler på døra mi både titt og ofte. Straks skjønte jeg at det var noe mer enn bare vennskap han var ute etter :fnise: :fnise:

Skrevet

En 20 åring hadde vært fullstendig uaktuelt. Jeg har først og fremst aldri vært interessert i noen som har vært yngre enn meg, og i tillegg har jeg ett barn som er 21. Det blir jo bare helt feil....

Skrevet

Åssen får jeg norske modne damer på kroken ?

Alt bør jo gå bra så lenge dere ikke er i slekt , det er det som teller .

Jeg synes det hadde vært skikkelig kult å hatt ei milf i 35-50 år ,

Dra på et litt halvbrunt sted med pianobar, der er det aldri noe problem å få seg en MILF.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 30. Å kunne tenkt meg å prøvd ei på mellom 40 og 50. For dem skal være gode sier dem da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...