Gå til innhold

Damer på 40 år ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Niennas, mod.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er i tredveårene. Kunne ha hatt sex med gutter fra ca 25 og opp. Forhold fra ca ti år yngre til ti år eldre.

Liker å lære opp gutter eller menn uten erfaring, så jeg hadde nok kunne blitt fristet om du hadde vært litt eldre. Yngre gutter er gjerne mer virile også, som kommer til fordel for meg :)

Så spruter de fort også, noe jeg tenner på.

Men nå er jeg i et godt forhold i en som er eldre, så den sjansen hadde du uansett ikke fått nå ;)

Seriøst, skal man skaffe seg noe yngre så skal ha være hot, han skal ikke være noe uerfarent bunnfall.

AnonymBruker
Skrevet

Eller yngre som allerede kan sine ting? ;)

Men de er det langt i mellom. Og de som søker "opplæring" er neppe blant de.

Anonym poster: 5b64ee6d949c27bc36a0532e316131f1

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, skal man skaffe seg noe yngre så skal ha være hot, han skal ikke være noe uerfarent bunnfall.

Dere høres så bråkjekke ut. Jeg er også 40, men er likevel ingen seksuell ekspert, da jeg ikke har vært i veldig langvarige forhold. Derfor kunne heller ikke "lært opp" en ung en. Jeg synes det er noen unge som er veldig attraktive. Men vet ikke om noen situasjoner det ville vært passende å gå til sengs med en 20-åring. Kanskje om jeg hadde vært på ferie i et annet land, så kunne jeg hatt sex med en jeg traff der? For da ville jeg følt meg anonym. :) (Ville nok dødd hvis folk jeg kjente fikk greie på at jeg hadde sex med en 20-åring.) Så det er kulturen og fordømmelsen som stopper meg litt, og det tror jeg vel det er for mange.

Anonym poster: 47770037c71e9098ef666d143c6d44e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er 40, ikke singel men sammen med en som er en god del yngre enn meg. Hadde jeg vært singel hadde jeg kanskje for moro skyld, hvis det ikke ble oppdaget, hatt sex med en så ung som 18-19 forutsatt at han var sympatisk, kjekk, sjarmerende, pen og kunne sine saker og var et naturtalent av en sexgud. Men dem finnes det de ikke mange av. Vet om en riktignok, men han har blitt stor nå :D

Anonym poster: 6e036d101d917d2252a1cc66d8920f3c

• Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Kan godt være uerfaren for min del, da har han ikke lært seg noen unoter ;)
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Kan godt være uerfaren for min del, da har han ikke lært seg noen unoter ;)

Ja, ja.

Skrevet

Egen alder del på 2 pluss 7.

Da får du laveste akseptable alder etter mitt skjønn.

Feks. 20 -17.

40-27

50-32

Etc.

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

Hva er vitsen med å ha sex med en betydelig yngre mann, om det ikke er fordi det oppstår følelser? Hadde helt klart valgt en kjekk 40-åring fremfor en kjekk 20-åring.

Gjest Sunheart
Skrevet

Hva er vitsen med å ha sex med en betydelig yngre mann, om det ikke er fordi det oppstår følelser? Hadde helt klart valgt en kjekk 40-åring fremfor en kjekk 20-åring.

Ja takk, begge deler :laugh:
  • Liker 1
Gjest kimhan92
Skrevet

Ja takk, begge deler :laugh:

det er jo gøy , jeg er en gutt på 20 år , jeg synes mange damer på 40-50 åra er så utrolig digge , jeg ser dem stadig vekk på bussen ,

Skrevet

Bare vær forsiktig med å omtale kvinner med femten års aldersforskjell som samme ulla. Jeg syns ikke det er stas å bli satt i samme bås med en 50 åring, bare fordi jeg er eldre enn 20.Selv har jeg datet en som var 17 år yngre. Det var fint, men også litt vanskelig, da det var tydelig at det ikke kunne bli noe seriøst.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mer enn gjerne tatt en elsker på 20 år...men nå er jo jeg bare noen og tredve selv, da...Deilige, unge menn.....og dere sier nei takk? Bring it on!

Anonym poster: e36881e5adf27a0683cff52b613ab130

• Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Yngre menn er gjerne mer virile også ;)

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Yngre menn er gjerne mer virile også ;)

Nåja. Det varierer godt skal jeg si deg ;)

For ikke å spore tråden fullstendig av så gjentar jeg gjerne eget standpunkt i denne saken;

Svaret er 'nei' uansett hvor spreke og deilige de er, eller mener de er.

Jeg har hatt valget, som mye nærmere 50 enn 40, og har valgt en mann på min egen alder, - av mange grunner ;)

Gjest Sunheart
Skrevet

Nåja. Det varierer godt skal jeg si deg ;)

For ikke å spore tråden fullstendig av så gjentar jeg gjerne eget standpunkt i denne saken;

Svaret er 'nei' uansett hvor spreke og deilige de er, eller mener de er.

Jeg har hatt valget, som mye nærmere 50 enn 40, og har valgt en mann på min egen alder, - av mange grunner ;)

Jeg har også valgt en moden mann som er ti år eldre ;) Jeg mener bare gjennomsnittlig er yngre menn mer virile :)
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også valgt en moden mann som er ti år eldre ;) Jeg mener bare gjennomsnittlig er yngre menn mer virile :)

Mer masete også. Tenker ikke på noe annet en puling.

Anonym poster: a4e316b7b992283026a2aed5c47cfb16

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker yngre menn jeg da, men en 20 åring er i yngste laget til og med for meg som "bare" er 32

Gjest Sunheart
Skrevet

Passer perfekt da :laugh:
  • Liker 1
Skrevet

Og hva i all verdens videste dager er feil med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...