Nitha Skrevet 29. mars 2004 #1 Del Skrevet 29. mars 2004 Er det noen som har sett eller prøvd noen av møbeltrekkene fra Ellos? Prosjekt omtrekk har dratt litt ut i tid... :oops: og nå lurer jeg på om det kan være verdt å prøve et av disse sofatrekkene. Men en ser dem jo ikke særlig godt i katalogen. Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 29. mars 2004 #2 Del Skrevet 29. mars 2004 Har ikkje prøvd det sjølv, men vore på besøk hjå nokon som har. Trur det kan vere fint, men då må ein vere heilt sikker på at trekket passar 100% i storleik. Der eg var var trekket akkurat litt for romsleg, og det såg litt 80-tals ut, på ein måte... litt sånn 'slafsete' trekk... Vart rukkete når ein sat i det, og det var veeeldig tydeleg at det var eit 'laust' trekk. Men som sagt - kan sikkert vere fint viss det passar perfekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 30. mars 2004 #3 Del Skrevet 30. mars 2004 Du har vel 14-dagers retur, så om du åpner pakken forsiktig og prøver så kan du mest sannsynligvis bytte den inn igjen om det ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. mars 2004 #4 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har prøvd. Og gitt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå