Gå til innhold

hodepine og nattevakt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei ! Jeg har nå i et par dager hatt skikkelig hodepine, hjelper ikke med smertestillende. Har lest litt om migrene og lurer litt på om det kan være det, da migrene beskrives ganske likt som det jeg opplever. Jeg føler meg bedre i dag enn tidligere, men har fremdeles litt vondt og føler meg ikke helt pigg... men så skal jeg på jobb i natt. Er så usikker på hva jeg skal gjøre, føler meg lissom ikke syk nok til å være hjemme fra jobb, men nattarbeid gjør jo ikke akkurat hodepine noe bedre. I tillegg vet jeg ikke om jeg orker å ta vare på pasienter i 10 timer, sitte mye foran dataskjerm og ikke kunne forlate arbeidsplassen om jeg skulle føle meg verre (det er umulig å få tak i andre på natterstid og vi må ha en minimumsbemanning på jobb om natten).. Noen tanker om dette?

Anonym poster: 224ed98a5245035295df02a7e5836fd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som sånn jeg hadde det.

Jeg trodde også att jeg hadde migrene , men fikk beskjed om att det var stresshodepine.

Går det over og kommer igjen? eller kan den være konstant i noen dager da? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er aktive vakter, og ikke en jobb du dupper deg gjennom? Med mindre du kan avtale med en kollega at de kommer om du blir akutt verre, så ringer du inn syk.

Jeg kjenner godt til hvordan det er på slike steder, det er stort sett aldri noen back up plan om nattevaktene blir syke eller skadet, noe som jeg vet har endt opp med at folk har spontanaborter på jobb og blitt funnet av dagvakten mer eller mindre hvit av smerter. Uansett, dette var en digresjon, men som du selv sier, det er håpløst å få tak i folk på natt, og det er noe du må ta hensyn til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...