Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #1 Del Skrevet 29. mars 2004 Visste dere at slankepiller fra utlandet (bl.a easy slim) inneholder amfetamin? I små mengder selvsagt, men dog... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #2 Del Skrevet 29. mars 2004 Ikke amfetamin.Effedring.Det ligner, men er vesentlig forskjellig på flere måter, det gir f.eks ingen rus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 29. mars 2004 #3 Del Skrevet 29. mars 2004 Ikke amfetamin.Effedring.Det ligner' date=' men er vesentlig forskjellig på flere måter, det gir f.eks ingen rus.[/quote'] Men du blir oppkvikket av de da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 29. mars 2004 #4 Del Skrevet 29. mars 2004 Ikke amfetamin.Effedring.Det ligner' date=' men er vesentlig forskjellig på flere måter, det gir f.eks ingen rus.[/quote'] Efedrin heter det. Og joda du blir rusa hvis du tar mange nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #5 Del Skrevet 29. mars 2004 Oki. Da er jeg bare blitt feilinformert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #6 Del Skrevet 29. mars 2004 http://www.iform.no/kosthold/termogense.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 29. mars 2004 #7 Del Skrevet 29. mars 2004 Sånne skal jeg kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #8 Del Skrevet 30. mars 2004 Trykkleif/dyslektisk i gjerningsøyeblikket:D Jeg mente efedrin:D Om man blir rusa er det en annen type rus enn ved inntak av amfetamin.Man kan bli gira, pratsom og veldig urolig, men ikke den sterke forandringen i humør ("mood elevator") man får fra amfetamin. Efedrin virker også apetitthemmende, slik som amfetamin.Det er uten tvil et effektivt slankemiddel i kobinasjon med trening og riktig kost, men medfører en viss risiko for hjerteproblemer, andre fysiske plager og i enkelte tilfeller-dødsfall.Dette stoffet er nå blitt forbudt i USA, og det sier litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #9 Del Skrevet 30. mars 2004 Forresten, easy slim-greiene selges i Norge, sant? Isåfall er det tvilsomt at de inneholder ulovlige stoffer, norske myndigheter er rimelig strenge på å sjekke sånt nøye. Kjenner en del folk som driver seriøst med fitness etc, og deres hovedregel er:selges det i norge virker det som regel ikke! (unntaket er cla og krom og slikt, men de har en så begrenset virkning at det nærmest ikke er noen vits i å bruke det). Om man faller for fristelsen til å bestille sånt fra utlandet bør man være oppmerksom på at det meste av slikt blir stoppet i tollen, og man får en saftig bot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #10 Del Skrevet 30. mars 2004 Forresten, easy slim-greiene selges i Norge, sant? Isåfall er det tvilsomt at de inneholder ulovlige stoffer, norske myndigheter er rimelig strenge på å sjekke sånt nøye. Kjenner en del folk som driver seriøst med fitness etc, og deres hovedregel er:selges det i norge virker det som regel ikke! (unntaket er cla og krom og slikt, men de har en så begrenset virkning at det nærmest ikke er noen vits i å bruke det). Om man faller for fristelsen til å bestille sånt fra utlandet bør man være oppmerksom på at det meste av slikt blir stoppet i tollen, og man får en saftig bot! Jeg kjenner ei som har prøvd dette og hun gikk ned 6 kg, uten å legge om kostholdet og trene. Hun tok de også en kveld før måltidet og da ble hun helt hyper. Fikk ikke sove og gjorde husarbeid til kl 4 om morgenen! Pupillene ble store som tinntallerkener i det ene øyeblikket for så å bli normale igjen i det andre.(sånn fortsatte det) Hva kan det da være i disse pillene som gir et slikt energikick?? Hva kan det være i dem da, så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 30. mars 2004 #11 Del Skrevet 30. mars 2004 Man får ikke slankepiller med efedrin eller noe lignende i Norge. I allefall ikke som selges på lovlig vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. mars 2004 #12 Del Skrevet 30. mars 2004 Piller med efedrin ble også forbudt i USA nå. Mange får problemer med høyt blodtrykk og hjertet visstnok. Mindre godis og mer trening er nok veien å gå for en sunnere kropp. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #13 Del Skrevet 31. mars 2004 Efedrin finnes blandt annet i store mengder i hostesaft og er hyppig brukt bl a av hovedstadens dørvakter på de "værste" stedene da det er skjerpende(les: oppkvikkende, oppgirende osv) for både psyken og humøret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #14 Del Skrevet 31. mars 2004 Efedrin finnes blandt annet i store mengder i hostesaft og er hyppig brukt bl a av hovedstadens dørvakter på de "værste" stedene da det er skjerpende(les: oppkvikkende, oppgirende osv) for både psyken og humøret... Psykisk virker det riktignok oppgirende (man blir "klar" i hodet) men det gir ikke noen "opptur".At det er populært blant dørvakter har også litt med at disse dørvaktene ofte driver litt med vekttrening på si (hobby-body builders og efedring brukes ofte av disse for å få treningskick og dessuten forbrenne fett slik at musklene blir mer markerte (deffing).Gå inn på fitnessprat.no for å lese mer om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #15 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg prøvde slankepiller (kjøpt i Sverige - ulovlige nå der også) som inneholdt efedrin. De funka for slankingen, men jeg trena også ved siden av. En gang tok jeg en for mye litt for seint, og da var jeg oppe hele natta.. altså, var ikke hyper eller noe, men det var ikke snakk om å få sove. Det verste var kvalmen som kom etter jeg hadde trena, det var egentlig ikke verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #16 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg kjenner ei som har prøvd dette og hun gikk ned 6 kg, uten å legge om kostholdet og trene. Hun tok de også en kveld før måltidet og da ble hun helt hyper. Fikk ikke sove og gjorde husarbeid til kl 4 om morgenen! Pupillene ble store som tinntallerkener i det ene øyeblikket for så å bli normale igjen i det andre.(sånn fortsatte det) Hva kan det da være i disse pillene som gir et slikt energikick?? Vel, disse pillene er ihvertfall levert politiet for å finne ut hva det egentlig er i dem. Innholder disse effedrin står det iallefall ikke under igredienser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest2 Skrevet 9. april 2004 #17 Del Skrevet 9. april 2004 Disse slankepillene med efedrin er livsfarlig å ta!! Du kan få hjerteproblemer, psykiske plager, angst. har hørt om flere som har fått hjertestans og andre som har blitt innlagt på sinnssykehus etter bruk av disse pillene. anbefaler å ligge unna hvis du vil ha et langt liv og godt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #18 Del Skrevet 10. april 2004 Disse slankepillene med efedrin er livsfarlig å ta!! Du kan få hjerteproblemer, psykiske plager, angst. har hørt om flere som har fått hjertestans og andre som har blitt innlagt på sinnssykehus etter bruk av disse pillene. anbefaler å ligge unna hvis du vil ha et langt liv og godt liv! Akkurat disse pillene? Altså Easy-Slim? Eller efedrinpiller generelt? For hvis Easy-Slim medfører sånne bivirkninger er det svært merkelig at de blir solgt i et land der vi ikke engang tillater koffeinpiller :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 10. april 2004 #19 Del Skrevet 10. april 2004 Innholder disse effedrin står det iallefall ikke under igredienser. Det står nå iallefall efedrin på etiketten på min boks... Det var altså ikke easy slim, men noe annet. Jeg kjøpte en boks av en bekjent som driver med kroppsbygging, i det miljøet brukes de når man skal "deffe" som la bohéme sier. Jeg gikk ned 5 kilo (ja, det stemmer!) på en uke. Grunnen til at jeg sluttet til tross for så gode resultater var delvis p.g.a. at apetitten kom tilbake (man oppøver raskt toleranse, og det var ikke aktuelt for meg å øke dosen), dels fordi jeg begynte å få klassiske "nedtur" symptomer (alle som har prøvd sentralstimulerende midler vet nok hva jeg snakker om). Det er en kjent sak at man kan få psykiske problemer av dette, og det er det ærlig talt ikke verdt! P.S. Koffeinpiller er ikke ulovlig, de kan kjøpes reseptfritt på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #20 Del Skrevet 10. april 2004 Er koffeinpiller lovlig nå? :oops: Fikk også kjøpt noen ephedra-piller av en bekjent som driver med bygging, og de funket forsåvidt, men jeg har innmari høy toleransegrense for slikt nå, så jeg måtte ta mer enn anbefalt dose for å få noen effekt i det hele tatt.Og jeg følte meg ikke spesielt bra på dem, ble såpass gira at treninga gikk lett, men jeg fikk ikke til å gjøre noe særlig annet.Dessuten ble jeg kjempetrøtt flere ganger om dagen, men fikk ikke sove fordi kroppen enda var gira.Og, som Birgitte242 skrev, man får en slags nedtur etterpå (mildere enn fra f.eks amfetamin, men ille likevel), og man blir fort immun. Men jeg stiller meg fortsatt skeptisk til de easy-slim greiene, altså til hvorvidt de kan inneholde noe sånt.Skulle gjerne hørt om flere som har brukt dem, hva slags effekt de hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå