Gå til innhold

Kanskje ikke et populært tema...

Gjest anonym

Har du noen gang blitt eller følt deg presset til å ha sex?  

1. 1. Har du noen gang blitt eller følt deg presset til å ha sex?

• Ja.
      67
    • Nei.
      31

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja ofte i forrige ægteskab, men gik aldrig med på at ha sex, men presset var der ja, men stod fast på mit, jeg sover ikke hos en som er beruset og færdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Ja, har ved noen anledninger langt tilbake i tid følt meg presset til å ha sex (men det har ikke ført til sex).

Heldigvis har jeg aldri opplevd den følelsen med min kjære! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Ja det har jeg. En vanlig "bivirkning" av voldtekt er at man ofte føler man må. Jeg følte at om jeg hadde flørta med en fyr og han prøvde seg, så måtte jeg jo nesten for å ikke være slemm. Vet det høres rart ut men mange offre har hatt slike tanker i ettertid så det er vel ikke så uvanlig. Pluss at man ofte søker godkjenning og kjærlighet på den måten etter man har opplevd noe slikt. Man får ett helt sykt forhold til sex etter en voldtekt. Tok mange år før jeg fikk ett normalt forhold til det og klarte og nyte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja absolutt.

Da jeg var 19-22 var jeg mye på fester og ute og slikt. Da var det ofte menn som var noen år eldre som benyttet seg av min uerfarenhet med menn og naivitet. Alt fra bedøvelses-dop i drinken og tatt med hjem, til skjenking og andre ting..

Tror mange jenter opplever dette!

Ikke uten grunn vokser det frem en forakt for menn- for endel kvinner (ikke alle naturligvis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg tenke nøye etter før jeg svarte, men nei - jeg har ikke det. Tror ikke jeg har presset heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...