Gå til innhold

Hva drikker dere i lystig lag?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Finsk sprit, går som regel i Finlandia. Blander det med f.eks battery eller sprite og limebiter..

Ellers har jeg drukket en drink en del, laget av ett shotteglass martini bianco, ett shotteglass gin, resten battery og lime og appelsinbiter/båter :) Er vel 4-5 cl, og helst litt langt smalt glass.

Men øl kan gå ann, utrolig hvor godt det egentlig var da det var folksomt på en bar i Helsinki og jeg ikke gadd mase om noe drink. Pluss at jeg fikk flere av vokalisten i ene bandet som spilte der, da takker man jo ikke akkurat nei :lol:

Er ikke ofte på byen, men er jeg det så blir det som regel noen drinker av noe slag, helst noe appelsinsmakende :P

Endret av Minttu
Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Vanligvis eplecider hvis det skal være alkohol. Grevens er best.

Skrevet

Absinth

Sunfire (min egen spesial):)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Øl, vin eller whisky, som regel.

Anonym poster: d533c4c4fcad1959a0ea5fb385face16

Skrevet

Her går det i vodka :) blanda med funlight og sprite, eller red bull og sprite. Shaker og smirnpff ice er også godt :) øl klarer jeg bare å få ned når jeg har drukket en del fra før, og vin går som regel aldri ned..

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Rødvin eller cider hvis det er en "rolig kveld". Er det hæla i taket og full fest så kan jeg godt drikke sprit også.

Skrevet

Hvitt øl (weissbier)

Mjød

Rom og cola

Øl

vodka + *noe*

Skrevet

Mojito, Long Island Ice Tea eller andre drinker som hverken smaker eller lukter alkohol. Eventuelt litt Cider.

Eventuelt kan jeg ha litt vodka i grønn te.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innser at jeg har blitt snobb, som drikker mest for smakens skyld. Det går mest i mikrobrygg og gode vsingle malts. Av og til vin.

Anonym poster: ed64529d414d2e1d4b9cc43fb62c7388

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sprit og fanta er favoritten :)

Endret av hjulvisp6
Skrevet

Rødvin og drinker!

Skrevet

Vann eller brus.

En gang hvert jubelår tar jeg en whisky (Jameson) eller Fjellbekk.

Skrevet

Rødvin er helt klart favoritten! Spansk Rioja. Gjerne blandet med iskald 7up eller appelsinbrus om sommeren, som en Tinto de Verano. En cocktail i ny og ne, og whiskey i cola. Liker ikke øl og svært få likører.

Gjest Guilty
Skrevet

Vodka :) Blander det med litt av hvert.. Er det ordentlige drinker går det i Mojito og Strawberry Daquiri. Liker også Somersby pærecider, Bacardi Breezer(Mango) og Smirnoff Ice :) Øl og vin klarer jeg dessverre ikke.

Skrevet

For min del går det mest i:

* Lyst øl (glutenfritt)

* Whiskey, helst 12 år gammel

* Mørk Rom

* Absinth

• Liker 2
Skrevet

Absinth

Sunfire (min egen spesial) :)

Det er det ikke ofte en leser! :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Det er det ikke ofte en leser! :tommelopp:

Liker best absinth, smaker så godt når man skal kose seg:) og det lindrer hoste:)

Skrevet

Liker best absinth, smaker så godt når man skal kose seg:) og det lindrer hoste:)

Enig der! Synes i grunn det også er godt bart som med sukker/vann (slik det egentlig skal gjøres).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...