AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #1 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg er på utkikk etter leilighet, men av mange av forespørslene så ønsker de å leie ut tidligere enn det som jeg trenger. Det dreiser seg om en 2-3 måneders tid. Hvis jeg da takker ja til tilbudet så risikerer jeg å måtte betale mange tusen kroner i 2-3 måneder for noe som jeg ikke trenger. Hypotetisk, hvis det er lov, er det mulig å leie ut noe som man selv leier? Hvis det ikke er lov så ønsker jeg ikke å gjøre det. Anonym poster: de566fde596126e98e1784c7b75d4208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FiskenBlub Skrevet 3. april 2013 #2 Del Skrevet 3. april 2013 Spør den du leier hos. I noen leiekontrakter så står det om videreutleing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #3 Del Skrevet 3. april 2013 http://www.boligjegeren.no/Underleieforholdet/Temasaker/Fremleieoghuststandsutvidelse.aspx Anonym poster: 2b58ef5aabf4c7c20ea02244bb7ac1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 3. april 2013 #4 Del Skrevet 3. april 2013 Det er normalt angitt i kontrakten om fremleie er lov eller ikke, og om det må avklares med utleier eller ikke. Standardkontrakten sier vel at det ikke er lov, det var i alle fall det jeg hadde i kontrakten da jeg leide ut en leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 3. april 2013 #5 Del Skrevet 3. april 2013 siden det er en så kort periode, så ville jeg hørt med huseieren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå