For the ladies Skrevet 7. april 2013 #61 Skrevet 7. april 2013 Jeg lurer på hva du mener med å vise dama respekt. Du sier implisitt at grunnen til at mange menn feiler er at de ikke viser respekt. Hadde det vært så enkelt at alt man trengte å gjøre for å få seg dame var å vise respekt så hadde det ikke vært så mange tråder fra frustrerte menn som ikke lykkes på damefronten. Så hva legger du i å vise en dame respekt? Hmm, det den biten var rettet mot var noe som ble spesifikt sagt av TS men er fjernet nå ser det ut som. Har ikke sagt noe at å vise respekt er garantert sukksess, men når andre feiler med å ikke vise respekt etter min bok, så vil man vinne veldig mye på å vise det. Men i vanlig settinger hvor man prøver seg på damer er det og mange ganger litt mangel på respekt synes n ihvertfall jeg. Det jeg snakker først og fremst er å ikke behandle damer som de er "styggere" enn de er, noe som ble sagt tidligere i tråden av TS. Hvis du behandler ei dame som noe annet enn hun er så er det mangel på respekt på tross av at det er en del av rutinen til mange når de sjekker damer. For all del det funker på kvinner med dårlig selvtillit og de som er desperate etter bekreftelse. Men endrer ikke faktum at det ikke er respekt å gjøre slikt. Treffer man en dame som faktisk er sikker på seg selv og vet hvordan hun selv tar seg ut så kan man pakke sammen å gå hjem med en gang. Og videre de som går rundt å oppfører seg som "alfa han" og leker drittsekk, å være en "alfa han" er ikke det samme som å være en drittsekk selv om mange gutter tror det. Behandler man damer bra og med særdeles respekt så kommer man veldig langt på vei, og er ihvertfall ikke det som ødelegger for enn. Skal man f. eks. sjekke opp noen i en annen setting enn byen kommer man ikke langt uten en god dose respekt. Men finnes selvfølgelig unntak for dette også siden kvinner er veldig variert som alt annet. Jeg får nå ihvertfall inntrykk av at flertallet her inne tydligvis har klokketro på "rutinen" til vedkommende, så hvorfor er det noe å diskutere da hvis han har en så god rutine og er så flink? Da har han ikke noe her inne å gjøre da, for alt funker jo. Anyway, TS som du skriver i slutten av første posten, trening, diet og slikt er jo bra uansett, så kjør på med det. Siden denne tråden virker som et samlings sted for PUA og de som heller i den retningen så burde jo det være en selvfølge, ihvertfall hvis du vil ha større sjangse for suksess. Man trenger ikke se så bra ut for å dra damer, men ser man bra ut så øker betraktlig både antall og ikke minst reduserer det arbeidet for å få de, og i tilfeller kan det bli de som sjekker deg opp =) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå