Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en dustete tråd, no offence til de fleste inne her men er jo et dårlig utgangspunkt for en diskusjon det TS skriver.

Vis respekt og du får respekt tilbake, både her inne, måten du skriver på og ikke minst men viktigst av alt vi damer respekt. Hvis du ikke gir ei dame respekten hun fortjener og behandler henne som noe annet enn det hun er så er det selvforskyldt. Er ikke rart du mista ei dame som var "way out of your leauge" når du holder på slikt, er jo sånne folk som meg plukker som jordbær. Folk som prøver seg med vas de har lest og lært av andre, så kommer jeg inn og viser respekt og behandler henne riktig. Hvem tror du hun liker og blir med hjem da? Derfor jeg ikke går ut på byen for det blir for dumt. Har flere ganger gått bort til et bord med gjerne 2 damer og 2-3 menn som er ute sammen som jeg har sett at gutta er av tøffe typen som behandler damene som mindreverdige og ikke erkjenner hvor fine og kjekke de er. Når jeg da har baller nok til å gå bort og trosse "tøffingene" for å be ei av damene ut på dansegulvet. Da er det som regel game over for kompisene, for da får hun plutselig en behandling en prinsesse verdig, noe hun fortjener. Bare et eksempel. Men setter pris på alle som la opp damer for meg på byen siden jeg slapp å jobbe noe særlig for å bli kjent med jenter og få de bort fra "gutter".

Så for min del og en del andre så er vel boka "The Game" og alt det "pickup artist" en gave til oss, da flertallet eliminerer seg selv fra sjekke bildet og de er som regel veldig lette å få øye på hvis man slapper av og kikker litt rundt seg på hva som skjer. Og har hørt mer og mer kvinner si det samme, at det er enda enklere å vite hva folk vil nå, for ja, jenter hev seg kjapt rundt og leste boka de og, så ikke tro dere er så smarte :P

EDIT : Jeg er kansje litt dritsekk jeg og, for jeg tar aldri med meg damer hjem fra byen og har aldri sex for første gang med noen i alkohol påvirket tilstand. Så ingen ONS vas på denne karen. Men hvis damene er genuint interessert så får de nummeret og en oppfordring til å ta kontakt hvis de husker det etter de blir edru og de ikke ble med noen randoms hjem.

Dumt å uttale seg om kunnskap og teori som du ikke aner noe om. Virker som at du først og fremst baserer deg på The Game, hvis du i det hele tatt har lest den. Jeg nevnte forresten at jeg ikke leser sjekkebøker/PUA-bøker.

Interessant at du snakker om hva du har hørt fra damer. Hvis du virkelig tror at de vet eller vil/kan fortelle deg hva de vil ha, ja da...

Jeg kan ganske sikkert forbedre sjansene min ved å gjøre noen små justeringer, men alt i alt gjorde jeg som jeg skulle. Om jeg mistet henne fordi hun traff på noen hun kjente fra før, fordi jeg ikke var kjekk nok eller hva det var aner jeg ikke, men fremgangsmåten min var i det store og det hele ganske "riktig".

Anonym poster: 5a3f903566a2161997fe88e338bf040c

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg kan ganske sikkert forbedre sjansene min ved å gjøre noen små justeringer, men alt i alt gjorde jeg som jeg skulle. Om jeg mistet henne fordi hun traff på noen hun kjente fra før, fordi jeg ikke var kjekk nok eller hva det var aner jeg ikke, men fremgangsmåten min var i det store og det hele ganske "riktig".

Du er med på at du ikke skal late som om du har det gøy sant? Da blir jo det helt feil.. Ellers er jo det en greie å vite når slaget er tapt, og når man skal gå videre..

• Liker 1
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

For en dustete tråd, no offence til de fleste inne her men er jo et dårlig utgangspunkt for en diskusjon det TS skriver.

Vis respekt og du får respekt tilbake, både her inne, måten du skriver på og ikke minst men viktigst av alt vi damer respekt. Hvis du ikke gir ei dame respekten hun fortjener og behandler henne som noe annet enn det hun er så er det selvforskyldt. Er ikke rart du mista ei dame som var "way out of your leauge" når du holder på slikt, er jo sånne folk som meg plukker som jordbær. Folk som prøver seg med vas de har lest og lært av andre, så kommer jeg inn og viser respekt og behandler henne riktig. Hvem tror du hun liker og blir med hjem da? Derfor jeg ikke går ut på byen for det blir for dumt. Har flere ganger gått bort til et bord med gjerne 2 damer og 2-3 menn som er ute sammen som jeg har sett at gutta er av tøffe typen som behandler damene som mindreverdige og ikke erkjenner hvor fine og kjekke de er. Når jeg da har baller nok til å gå bort og trosse "tøffingene" for å be ei av damene ut på dansegulvet. Da er det som regel game over for kompisene, for da får hun plutselig en behandling en prinsesse verdig, noe hun fortjener. Bare et eksempel. Men setter pris på alle som la opp damer for meg på byen siden jeg slapp å jobbe noe særlig for å bli kjent med jenter og få de bort fra "gutter".

Så for min del og en del andre så er vel boka "The Game" og alt det "pickup artist" en gave til oss, da flertallet eliminerer seg selv fra sjekke bildet og de er som regel veldig lette å få øye på hvis man slapper av og kikker litt rundt seg på hva som skjer. Og har hørt mer og mer kvinner si det samme, at det er enda enklere å vite hva folk vil nå, for ja, jenter hev seg kjapt rundt og leste boka de og, så ikke tro dere er så smarte :P

EDIT : Jeg er kansje litt dritsekk jeg og, for jeg tar aldri med meg damer hjem fra byen og har aldri sex for første gang med noen i alkohol påvirket tilstand. Så ingen ONS vas på denne karen. Men hvis damene er genuint interessert så får de nummeret og en oppfordring til å ta kontakt hvis de husker det etter de blir edru og de ikke ble med noen randoms hjem.

Haha sorry, men det her virker jo nærmest som reklamasjon for seg selv, med noen påtatte slengbemerkninger i retning PUA-er basert på folks kunnskapsløshet og antagelser. Det eneste feilen ts gjør er å ha for klokketro på opplegget sitt og antar at en rekke av de han kommer til å prøve seg på ikke er håpløse tilfeller med diverse issues eller kresenhet som gjør all verdens tillært attraksjonsskapning overlødig og bortkastet.

AnonymBruker
Skrevet

Hør her TS... Det er ikke alle jenter som faller for spill. Mange jenter vil at mannen ska vise at de er interessert. Dersom du lata som om du hadde det gøy, ikke tok initiativ til å være med henne, sa at du likte henne og bekrefta at du ville ha henne med på nach, ike viste genuin interesse for henne som person, forstår jeg godt at hun bare stakk. Vi jenter er ikke alle like dumme, og går fem på av disse spillene dere mannfolk skal spille hele tiden. Vi liker ekte følelser og interesse! Hvis du liker ei jente, så SI DET! Ikke gå rundt og lek!

Jeg er så drittlei av disse spillene, og jeg ser tvers gjennom dere. Jeg gidder ikke sånt. Jeg vil ha en mann som viser at han er interessert! Viser han det ikke og leker, da dropper jeg ham og leter videre etter noen som er oppriktige. Hva er så farlig med å faktisk si at ei jente er kul og at du liker henne? Javel, det er fare for avvisning, men det må man bare takle. Da er det bare å børste av støvet og prøve videre.

Anonym poster: e17ec0d9054cae8c7f00e71bb6df8f06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert denne dama visste at hun var dritfin. Kanskje hun trodde du ikke likte henne, siden du viste en litt likegyldig holdning. Kanskje hun til og med ble litt såret av det, og dermed overså deg etterpå. Jeg vet at jeg selv i hvert fall kan bli ganske såret dersom en gutt flørter med meg og så viser meg en likegyldig holdning. I et par slike tilfeller har jeg bare dratt hjem av skuffelse.

Anonym poster: 49e43bd26968f96f4723fc53c1887238

Skrevet

Herregud, slutt med de spillgreiene. Det er bare kleint og kunstig. Hva hendte med å være seg selv og bli sammen med noen man har god kjemi med? Eller er målet å nedlegge så mange som mulig?

Og at noen viser interesse på vei til et utested for deretter å ikke vise interesse lenger tror jeg ikke du skal ta så tungt.

Skrevet (endret)

Den dagen dere PUA-gutter kan vokse opp, få litt ro og selvtillit, da blir dere interessante. Spill, aggresjon og masse PUA-crap imponerer ingen - kanskje bortsett fra andre likesinnede guttunger og bimboer på byen med skjørt kortere enn IQen.

Endret av Tabris
Skrevet

masse PUA-crap imponerer ingen

Korrekt, det eneste som teller er utseendet og reell dominanse.

AnonymBruker
Skrevet

Riktig på hvilken måte? Alle damer fungerer ikke helt likt, så du kan ikke gjøre noe "riktig" som garantert funker.

Du kan diskutere dette opp og i mente men du virker fremdeles som en liten sytpeis med vondt i stoltheten. Get over it!

Anonym poster: 68d55a084d81d9430689bc49bf78240c

AnonymBruker
Skrevet

Den dagen dere PUA-gutter kan vokse opp, få litt ro og selvtillit, da blir dere interessante. Spill, aggresjon og masse PUA-crap imponerer ingen - kanskje bortsett fra andre likesinnede guttunger og bimboer på byen med skjørt kortere enn IQen.

Er lenge siden jeg konkluderte med at din kunnskap om dette er tilnærmet lik null.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Har du brent deg på en slik en elsn? Forstår ikke hvorfor du er så imot at menn lærer seg å ikke være sjenert med det motsatte kjønn.

AnonymBruker
Skrevet

Du legger frem situasjonen og får tilbakemelding, noe som fører at du går i strupen på alle som ikke deler ditt verdensbilde. Du virker helt desorientert og sosialt tilbakestående i dine svar, og er ikke åpen for å vedgå at du gjorde feil. Nei, for du gjorde jo alt riktig og mot alle odds så funka det ikke, så da er det noe feil med alle damer og nå er det endelig tid for å ta hevn. Du ber alle lese igjennom ditt førsteinnlegg. Jeg tror det er du som bør lese igjennom alle svarene på ny.

Anonym poster: 3bbe3d48b93dcb4e0b7458a8a98c0574

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du legger frem situasjonen og får tilbakemelding, noe som fører at du går i strupen på alle som ikke deler ditt verdensbilde. Du virker helt desorientert og sosialt tilbakestående i dine svar, og er ikke åpen for å vedgå at du gjorde feil. Nei, for du gjorde jo alt riktig og mot alle odds så funka det ikke, så da er det noe feil med alle damer og nå er det endelig tid for å ta hevn. Du ber alle lese igjennom ditt førsteinnlegg. Jeg tror det er du som bør lese igjennom alle svarene på ny.

Anonym poster: 3bbe3d48b93dcb4e0b7458a8a98c0574

Jeg har først og fremst vært krass mot de som bare har skumlest første innlegget eller ikke vet noe om pick up.

Skrevet

Har du brent deg på en slik en elsn? Forstår ikke hvorfor du er så imot at menn lærer seg å ikke være sjenert med det motsatte kjønn.

Nei, det har jeg ikke. Og du legger ord i munnen på meg, jeg har aldri sagt noe om at jeg er mot at menn lærer å ikke være sjenert med det motsatte kjønn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det heter å være ute på byen! Ikke situasjonen å kreve folks troskap på liksom.

Det overrasker meg stadig hvor sakte folk lærer hvordan dynamikken er der ute. Det er jungelens lov som gjelder. Dette lærer man da ganske tidlig.

Shit happens!

Endret av Cordelia
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Nei, det har jeg ikke. Og du legger ord i munnen på meg, jeg har aldri sagt noe om at jeg er mot at menn lærer å ikke være sjenert med det motsatte kjønn.

Det er jo det du faktisk gjør med det du skriver.

Endret av .-L-.
Skrevet

Hva faen er det du snakker om? Jeg var heller for selvsikker. Dama var dritfin, men jeg behandla henne som om hun var average.

kanskje det var det du gjorde galt da? tenkte for mye over hvordan du skulle fremstå for henne, istedet for å gi henne oppmerksomhet, flørte, og ha det gøy sammen.. ?

AnonymBruker
Skrevet

No more mr nice guy. Jeg er full, men det spiller faen ingen rolle.

Jeg var på vei hjem tidligere i kveld, men møtte på en gjeng som skulle ut på byen. Jeg bestemte meg for å joine dem, virka som en kul gjeng. Hun ene hang over meg og de virka greie alle sammen. Hun som hang over meg snakka om å dra hjem til meg på nachspiel etterpå. Jeg regna med at det var bare bullshit og forventa ingenting, verken sex eller at vi skulle gifte oss. Var laidback, samtidig viste jeg passe mye interesse.

Så fort vi hadde kommet oss inn på utestedet bare stakk hun, kunne ikke brydd seg mindre. De andre så jeg heller ikke mye til. Jeg passet på å holde meg på litt avstand og snakka med andre, for å ikke virke som en stakkarslig needy taper. Samtidig sørget jeg for å møte på henne "tilfeldig" ved jevne melomrom, på vei til baren eller lignende. Men hun ga fullstendig faen, var plutselig en annen dame.

Er ikke første gangen dette skjer. Fra å klenge seg på meg til ingenting. Jeg kan ikke fatte at jeg skal ha spilt kortene mine feil heller.

Nå kommer jeg til å sørge for å være bedre forberedt. Jeg kommer til å jobbe med kosthold, trening, stil og holdning/væremåte for å bli den mest attraktive meg som jeg kan bli. Så skal jeg faen meg play'e, lyve og utnytte de jeg kan. Jeg er drittlei. Jeg har droppa damer tidligere fordi jeg bare har vært interessert i sex, mens de ser etter et forhold, men nå bryr jeg meg faen ikke lenger. Game is on. Til helvete med dere.

Meget bra holdning. De fleste jenter idag på byen er egoistiske og tenker kun utseende ute på byen. Kropp og stil som David Gandy, pluss en kul og hyggelig personlighet mot de som fortjener det så er game over for de fleste jenter.

Anonym poster: 46b7d48466a189c2d60ebb8b3cd68a18

Skrevet

Jeg lurer på hva du mener med å vise dama respekt. Du sier implisitt at grunnen til at mange menn feiler er at de ikke viser respekt. Hadde det vært så enkelt at alt man trengte å gjøre for å få seg dame var å vise respekt så hadde det ikke vært så mange tråder fra frustrerte menn som ikke lykkes på damefronten. Så hva legger du i å vise en dame respekt?

Når det gjelder TS førsteinnlegg så forstår jeg frustrasjonen. Det er en akseptert sannhet at det eneste menn vil er å komme i trusen på damene og at mange menn sier å gjør hva som helst for å komme der. Men jeg opplever at det finnes et tilsvarende behov hos mange damer som ikke blir uglesett på samme måte og som kan være årsaken til begrepet luremus. Mange menn opplever at damer flørter og får menn til å tro at hun er interessert i dem uten at hun egentlig vil noe mer. Mannen flørter tilbake og dermed får hun det hun egentlig vil ha, nemlig bekreftelse på at hun er attraktiv. Når hun så har fått denne bekreftelsen eller flørtingen blir for heftig, avslutter hun kurtisen. Det kan virke uskyldig i seg selv, men mange menn føler seg utnyttet, på samme måte som en kvinne som har sex med en mann som har vært veldig oppmerksom og når han har fått sitt så ønsker han ikke mer kontakt.

Det er det jeg tror frustrerte TS i denne situasjonen. Han følte at jenten bygget opp en emosjonell kontakt mellom de to med kun den hensikt å få dekket sitt eget emosjonelle behov for å føle seg attraktiv. Når hun hadde fått dekket sitt behov gav hun TS en kald skulder og TS følte seg ført bak lyset. Det er et form for bedrag fordi man øker sin egen lykkefølelse på bekostning av en annens. Mange (noen/en del) kvinner spiller dette spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...