Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

No more mr nice guy. Jeg er full, men det spiller faen ingen rolle.

Jeg var på vei hjem tidligere i kveld, men møtte på en gjeng som skulle ut på byen. Jeg bestemte meg for å joine dem, virka som en kul gjeng. Hun ene hang over meg og de virka greie alle sammen. Hun som hang over meg snakka om å dra hjem til meg på nachspiel etterpå. Jeg regna med at det var bare bullshit og forventa ingenting, verken sex eller at vi skulle gifte oss. Var laidback, samtidig viste jeg passe mye interesse.

Så fort vi hadde kommet oss inn på utestedet bare stakk hun, kunne ikke brydd seg mindre. De andre så jeg heller ikke mye til. Jeg passet på å holde meg på litt avstand og snakka med andre, for å ikke virke som en stakkarslig needy taper. Samtidig sørget jeg for å møte på henne "tilfeldig" ved jevne melomrom, på vei til baren eller lignende. Men hun ga fullstendig faen, var plutselig en annen dame.

Er ikke første gangen dette skjer. Fra å klenge seg på meg til ingenting. Jeg kan ikke fatte at jeg skal ha spilt kortene mine feil heller.

Nå kommer jeg til å sørge for å være bedre forberedt. Jeg kommer til å jobbe med kosthold, trening, stil og holdning/væremåte for å bli den mest attraktive meg som jeg kan bli. Så skal jeg faen meg play'e, lyve og utnytte de jeg kan. Jeg er drittlei. Jeg har droppa damer tidligere fordi jeg bare har vært interessert i sex, mens de ser etter et forhold, men nå bryr jeg meg faen ikke lenger. Game is on. Til helvete med dere.

Anonym poster: 5a3f903566a2161997fe88e338bf040c

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner liker ikke usikre menn. Kvinner ønsker dominante, maskuline, selvsikre menn.

Så lenge du er redd for hva hun tenker om deg er du ikke mann nok for henne.

Gi blaffen i hva hun tenker, føler og vil. Tenk på deg selv og bare deg selv og hun vil elske deg.

Anonym poster: 56328144d41093893bdd0a57169f0ade

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner liker ikke usikre menn. Kvinner ønsker dominante, maskuline, selvsikre menn.

Gi blaffen i hva hun tenker, føler og vil. Tenk på deg selv og bare deg selv og hun vil elske deg.

Hva faen er det du snakker om? Jeg var heller for selvsikker. Dama var dritfin, men jeg behandla henne som om hun var average.

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Enig.

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Hva faen er det du snakker om? Jeg var heller for selvsikker. Dama var dritfin, men jeg behandla henne som om hun var average.

Hu var adlri interessert i deg. Skjønner du ikke at du ble playa som kavaler til hun fant seg noe bedre. Eventuelt hadde hun deg som back up. Get over it. Og fullfør planene din a.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Cut the PUA-crap og gro deg en hyggelig og avslappet personlighet. Vips skal du se damene gidder å bruke mer tid sammen med deg.

Anonym poster: 68d55a084d81d9430689bc49bf78240c

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Sitat slettet, mod.

Er dog enig i at folk på byen sier mye piss og man skal ikke tro alt man hører når man er ute på byen og snakker med folk. Selv om de påstår at de vil ha forhold etc. Lies upon lies upon lies upon lies.

Anonym poster: 0996c072b156e43998f4955a84b365eb

Endret av Sulosi
  • Liker 1
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet (endret)

Sitat slettet, mod.

Du går på byen for å komme hjem sippende på kvinneguiden og kjefter på folk fordi du er en amatør. Jeg sitter passivt og skriver en tråd kvelden før, og vips har jeg to sex tilbud allerede i dag gjennom forumet. men greit, ignorer rådene mine og sutre mer.

Endret av Sulosi
  • Liker 4
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Er jo en del av gamet å takle avvisning. Hvorfor fokuserer du slik på en jente? Om hun er slik finner du en annen..

Har opplevd det samme, men life goes on. Jeg har ikke tenkt å gå super player mode fordi jeg ikke takler damenes oppførsel.

Endret av .-L-.
  • Liker 5
Gjest Jon Are
Skrevet

Du virker veldig umoden. Blir så flau over å være mann når jeg leser innlegg fra sånne som deg og en eller annen som kaller seg noe med krøll her inne. Du framstår som en sutrekopp fordi dama ikke hadde interesse for deg. En umoden og usikker sjel som skriker etter å bli sett. Tydeligvis blir du ikke sett, og må derfor forandre deg til en ufølsom drittsekk. Totalt uvitende om at du i tilegg til å ødelegge de damene du mot formodning skulle få,også etterhvert mister respekten for deg selv.

Når noen ikke er interessert i deg, går du videre. Du blir ikke en drittsekk av den grunn. Det er fryktelig barnslig for ikke å snakke om dumt.

Med hilsen fra:

Jon Are

AnonymBruker
Skrevet

Er jo en del av gamet å takle avvisning. Hvorfor fokuserer du slik på en jente? Om hun er slik finner du en annen..

Har opplevd det samme, men life goes on. Jeg har ikke tenkt å gå super player mode fordi jeg ikke takler damenes oppførsel.

Jeg fokuserte på henne fordi hun var jævlig fin og sånn som hun hang på meg så det ut som at jeg hadde en sjanse.

Men jeg er såpass rutinert at jeg ikke klenger på henne hele kvelden, derfor jeg sørga for å henge med andre randoms jeg traff på samtidig som jeg sørga for å holde meg i nærheten. Både så jeg kunne komme i snakk med henne igjen og fordi hun skulle se at jeg hadde det kult med andre og ikke trengte henne.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg fokuserte på henne fordi hun var jævlig fin og sånn som hun hang på meg så det ut som at jeg hadde en sjanse.

Men jeg er såpass rutinert at jeg ikke klenger på henne hele kvelden, derfor jeg sørga for å henge med andre randoms jeg traff på samtidig som jeg sørga for å holde meg i nærheten. Både så jeg kunne komme i snakk med henne igjen og fordi hun skulle se at jeg hadde det kult med andre og ikke trengte henne.

Joda, alt etter boken, men det er ikke alltid det går heller. Er alltid en viss % randomness i dette. Kanskje hun ville treffe en eller annen på byn eller noe slikt. Må ikke bli emosjonelt investert for fort, da går det ikke bra.

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Så fordi hun flørta med deg på vors så betyr det at hun må henge på deg hele kvelden/bli med deg hjem? Jaha, å menn sier at kvinner er klengete. Siden du går ut på byen så betyr det det at du er 18+,det skulle man virkelig ikke trodd etter innlegget ditt. Ikke at jeg egentlig skjønner problemet, dette var vel en helt random jente? Skal det ikke mer til for å knekke deg enn at en random jente går fra deg på et utested? Du må jobbe med deg selv.

Ang dette at du "gjør alt etter boka" med å late som om du har det gøy uten henne. Hvorfor i h gidder dere det? Nei,jeg får ikke mer lyst på deg fordi du flørter med venninna mi. Hvordan det i deres hodet er logisk er jo en annen diskusjon

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Så fordi hun flørta med deg på vors så betyr det at hun må henge på deg hele kvelden/bli med deg hjem? Jaha, å menn sier at kvinner er klengete. Siden du går ut på byen så betyr det det at du er 18+,det skulle man virkelig ikke trodd etter innlegget ditt. Ikke at jeg egentlig skjønner problemet, dette var vel en helt random jente? Skal det ikke mer til for å knekke deg enn at en random jente går fra deg på et utested? Du må jobbe med deg selv.

Ang dette at du "gjør alt etter boka" med å late som om du har det gøy uten henne. Hvorfor i h gidder dere det? Nei,jeg får ikke mer lyst på deg fordi du flørter med venninna mi. Hvordan det i deres hodet er logisk er jo en annen diskusjon

Er selvfølgelig er attraktivt med en fyr som står og har det artig, enn en som står i et hjørnet for seg selv og stirrer i bakken.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Så fordi hun flørta med deg på vors så betyr det at hun må henge på deg hele kvelden/bli med deg hjem? Jaha, å menn sier at kvinner er klengete.

Oh, my god, du kan umulig ha svart i riktig tråd?

1) jeg har aldri vært på vors med dem, jeg kjenner dem ikke engang. Men jeg har møtt henne ute før og brukte det. Fortsatt alt etter boka (jeg leser ikke sjekkebøker, så det trenger ikke å bli noe tema).

2) hva skrev jeg i avsnitt nr to?

3) hva skrev jeg i resten av innlegget, eller resten av tråden for den saks skyld?

:murvegg:

Endret av Sulosi
spekulasjoner
  • Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Er selvfølgelig er attraktivt med en fyr som står og har det artig, enn en som står i et hjørnet for seg selv og stirrer i bakken.

Joda,men det er attraktivt med en fyr som flørter med meg,å ikke med alle andre utenom meg for å få meg sjalu. Resultatet blir som oftest motsatt av det du prøvde på

AnonymBruker
Skrevet

Nei,jeg får ikke mer lyst på deg fordi du flørter med venninna mi. Hvordan det i deres hodet er logisk er jo en annen diskusjon

Jeg snakka med andre gutter/menn (key), men også et par andre damer. Kom tilbake når du har forstått the basics.

Gjest Chloè
Skrevet (endret)

Oh, my god, du kan umulig ha svart i riktig tråd?

1) jeg har aldri vært på vors med dem, jeg kjenner dem ikke engang. Men jeg har møtt henne ute før og brukte det. Fortsatt alt etter boka (jeg leser ikke sjekkebøker, så det trenger ikke å bli noe tema).

2) hva skrev jeg i avsnitt nr to?

3) hva skrev jeg i resten av innlegget, eller resten av tråden for den saks skyld?

:murvegg:

Du høres fryktelig sjarmerende ut,lurer på hvorfor hun takka nei.

Ja,en random jente. Du syter fordi du trodde det skulle bli noe på deg,men det ble det ikke. Hun kan vel gjøre hva faen hun vil og med hvem hun vil. Voks opp

Endret av Sulosi
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Joda,men det er attraktivt med en fyr som flørter med meg,å ikke med alle andre utenom meg for å få meg sjalu. Resultatet blir som oftest motsatt av det du prøvde på

Men det er ikke attraktivt at han klenger på deg og er in your face hele kvelden. Så da må man skape attraksjon mellom etappene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...