Gå til innhold

Jeg har et problem med min sexualitet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjære KG, jeg har et stort problem med min sexualitet. Jeg er en 20 år gammel jente som elsker sex. Problemet mitt er at vi lever i en verden der jenter ikke skal nyte sex fritt. Jeg får stadig høre at menn ikke respekterer jenter som har "ligget rundt" og at selv om gutter liksom behandles som helter for å ligge rundt, skal jenter med respekt for seg selv gjøre det motsatte. Jeg føler at jeg må knuge min egen sexualitet nede, og at jeg ikke fritt kan gjøre som jeg vil uten å bli stemplet som en hore som ingen respekterer. Jeg skammer meg hvær gang jeg har hatt sex med noen, og selv om jeg elsker sex prøver jeg å være flink og lar det gå minst ett halvt år mellom hvær person. Har hatt sex med 7 stykker siden jeg ble sexuelt aktiv, og er utrolig redd for å "få for mange på lista". Hvorfor får sex meg til å føle meg skitten og flau? Jeg blir ulykkelig av å måtte holde min egen sexualitet tilbake, men jeg blir også svært misfornøyd med meg selv av å ha sex( en gang brøt jeg ut i gråt under akten). Hva skal man velge? Jeg føler at jeg taper uansett hva jeg velger.

Anonym poster: c032e7a364e709a9e2a414de12ee7d1c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør da som du vil selv. Blås i resten.

Anonym poster: bf7059344c10eea9e153bc7ff9cfdea3

• Liker 9
Skrevet

Du føler det slik fordi samfunnet fortsatt er ødelagt av mørkekristelige holdninger til sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du føler det slik fordi samfunnet fortsatt er ødelagt av mørkekristelige holdninger til sex.

Jeg holder mer en knapp på at TS føler det slik fordi hun er ung ennå. Når hun blir eldre lærer hun seg etter hvert å gi blaffen i de som dømmer og fordømmer og heller stole på at hun er et godt menneske samme hva.

Anonym poster: a22494b7e1c3b4babfb21994e1f87573

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Men hva vil jeg? Være en hore som følger mine egne lyster, eller en framtidig kone/mor som ulykkelig holder sin sexualitet tilbake? jeg skulle ønske jeg kunne få begge deler (slik som guttene)...

Det skremmer meg også å høre hvor lite respekt mange gutter har for jentene de har ligget med. De ler av dem og henger dem ut sammen med kompisene sine. Andre jenter er ikke noe bedre selv, baksnakker og slenger ut med hore-stempelet. Den samme tankegangen har jeg fått impregnert fra barndommen av, og den får meg til å hate meg selv.

• Liker 1
Skrevet
Men hva vil jeg? Være en hore som følger mine egne lyster, eller en framtidig kone/mor som ulykkelig holder sin sexualitet tilbake? jeg skulle ønske jeg kunne få begge deler (slik som guttene)...

Hvorfor skal du ikke kunne ha begge deler? Hvilken mann ønsker seg ikke en sprengkåt kone?

Det skremmer meg også å høre hvor lite respekt mange gutter har for jentene de har ligget med. De ler av dem og henger dem ut sammen med kompisene sine. Andre jenter er ikke noe bedre selv, baksnakker og slenger ut med hore-stempelet. Den samme tankegangen har jeg fått impregnert fra barndommen av, og den får meg til å hate meg selv.

Da må du finne deg noen gutter (eller kanskje heller menn) som ikke er så tilbakestående.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en kjæreste da vel. Og ligg unna opptatte menn. Derfor blir jenter sett ned på pga de ligger med gifte og samboende menn. Hvis de holder seg til kjæresten er det OK. Likt for menn, de mennene som ligger rundt er ikke noe å samle på de heller. Ikke lev i synd, gift deg og ha så mye sex du vil.

Anonym poster: 13ca1195ce585b06503be0ea46ac33c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en kjæreste da vel. Og ligg unna opptatte menn. Derfor blir jenter sett ned på pga de ligger med gifte og samboende menn. Hvis de holder seg til kjæresten er det OK. Likt for menn, de mennene som ligger rundt er ikke noe å samle på de heller. Ikke lev i synd, gift deg og ha så mye sex du vil.

Anonym poster: 13ca1195ce585b06503be0ea46ac33c3

For det er så forferdelig lett for en sexdesperat jente å finne seg en kjæreste. Jeg har ønsket en kjæreste (av sexuelle årssker) helt siden ungdomsskolen. Men aldri har jeg lyktes i å få dette. Å ha sykt lyst på sex er ingen god strategi for å få gutter på kroken har jeg skjønt. De forsvinner då fort de har fått det de vil ha. De guttene jeg har møtt har vært levende beviser på at hore/madonna-komplekset er sykt gjeldende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har besluttet at det er best å være løs. Hele livet mitt har jeg prøvd å holde igjen på sex, men jeg har aldri fått type av den grunn. Neste gang jeg finner en jeg liker skal jeg pule ham på dagen uten å bry meg om hva han måtte tro/si. Har han et problem med det skal jeg finne en ny og gi ham samme prosedyre.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Da jeg var rundt 12 år, sa min mor noe til meg som har fulgt meg til dags dato og formet min seksualmoral:

Alice, menn vil at kvinner skal være tilgjengelige for dem og ligge med hvem som helst, hvordan som helst og når som helst. Men de vil gifte seg med en kvinne som er jomfru og aldri har tenkt seksuelle tanker før bryllupsnatta.

Du velger selv om du vil spille dette spillet.

Endret av Alice123
  • Liker 10
Skrevet

prøv å finn deg en kjæreste da, du høres da koslig ut, bruk kondom og tenk på eg elv og ha det bra så lenge du kan, det kommer en tid da du angrer på det du ikke gjorde

AnonymBruker
Skrevet

To tips; Ligg med hvem du vil, lær deg å skrive "seksualitet".

Anonym poster: 7403356c0ad4fa99f10389581b9cf928

Skrevet

er du her idag eller har du sovnet

Skrevet (endret)

Kjære KG, jeg har et stort problem med min sexualitet seksualitet. Jeg er en 20 år gammel jente som elsker sex. Problemet mitt er at vi lever i en verden der jenter ikke skal nyte sex fritt. Jeg får stadig høre at menn ikke respekterer jenter som har "ligget lagt rundt" og at selv om gutter liksom behandles som helter for å ligge rundt, skal jenter med respekt for seg selv gjøre det motsatte. Jeg føler at jeg må knuge min egen sexualitet nede, og at jeg ikke fritt kan gjøre som jeg vil uten å bli stemplet som en hore som ingen respekterer. Jeg skammer meg hvær hver gang jeg har hatt sex med noen, og selv om jeg elsker sex, prøver jeg å være flink, og lar det gå minst ett et halvt år mellom hvær hver person. Har hatt sex med 7 stykker siden jeg ble sexuelt seksuelt aktiv, og er utrolig redd for å "få for mange på lista". Hvorfor får sex meg til å føle meg skitten og flau? Jeg blir ulykkelig av å måtte holde min egen sexualitet seksualitet tilbake, men jeg blir også svært misfornøyd med meg selv av å ha sex (en gang brøt jeg ut i gråt under akten). Hva skal man velge? Jeg føler at jeg taper uansett hva jeg velger.

You're welcome. =)

Og for øvrig synes jeg du skal velge det som får deg til å føle deg bra. Hvis ingen av delene får deg til å føle deg bra, må du nok bare jobbe litt med tankegangen din. =) Det er ingenting galt i å ha sex. Bare å kose seg, men husk å beskytte deg (også mot kjønnssykdommer).

Endret av Antheia
  • Liker 2
Skrevet

helt enig det viktigste r å ha det bra

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får stadig høre at menn ikke respekterer jenter som har "ligget lagt rundt"

Her blander du transitivt og intransitivt verb, rettingen er feil.

Anonym poster: 43f08277365688d0575ff5ee98322c49

• Liker 8
Skrevet

Kjære KG, jeg har et stort problem med min sexualitet. Jeg er en 20 år gammel jente som elsker sex. Problemet mitt er at vi lever i en verden der jenter ikke skal nyte sex fritt. Jeg får stadig høre at menn ikke respekterer jenter som har "ligget rundt" og at selv om gutter liksom behandles som helter for å ligge rundt, skal jenter med respekt for seg selv gjøre det motsatte. Jeg føler at jeg må knuge min egen sexualitet nede, og at jeg ikke fritt kan gjøre som jeg vil uten å bli stemplet som en hore som ingen respekterer. Jeg skammer meg hvær gang jeg har hatt sex med noen, og selv om jeg elsker sex prøver jeg å være flink og lar det gå minst ett halvt år mellom hvær person. Har hatt sex med 7 stykker siden jeg ble sexuelt aktiv, og er utrolig redd for å "få for mange på lista". Hvorfor får sex meg til å føle meg skitten og flau? Jeg blir ulykkelig av å måtte holde min egen sexualitet tilbake, men jeg blir også svært misfornøyd med meg selv av å ha sex( en gang brøt jeg ut i gråt under akten). Hva skal man velge? Jeg føler at jeg taper uansett hva jeg velger.

Finn deg en mann og elske, - da kan du ha uendelige med sex. Hvorfor bytte partner hele tiden? De mennene du har sex med merker sikkert at du er mer hypp på å finne en ny en å ha sex med enn å finne en mann å ha sex med. Siden du bytter sexpartnere så ofte er det andre ting du bytter like ofte,- sånn som vennegjenger og arbeidsplasser og bosteder?

Skrevet

You're welcome. =)

Og for øvrig synes jeg du skal velge det som får deg til å føle deg bra. Hvis ingen av delene får deg til å føle deg bra, må du nok bare jobbe litt med tankegangen din. =) Det er ingenting galt i å ha sex. Bare å kose seg, men husk å beskytte deg (også mot kjønnssykdommer).

Jeg vil tro at det er galt å ligge med så mange at man ikke kan vedkjenne seg allesammen. Hva om man var på en fest og alle syv var der, - skal man da gå rundt overlegen og late som man ikke kjenner dem? Være hovmodig og se en annen vei og behandle mennene med den aller største likegyldighet og forakt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er den andre oppfatter meg som og ikke den jeg sier at jeg selv er.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da jeg var rundt 12 år, sa min mor noe til meg som har fulgt meg til dags dato og formet min seksualmoral:

Alice, menn vil at kvinner skal være tilgjengelige for dem og ligge med hvem som helst, hvordan som helst og når som helst. Men de vil gifte seg med en kvinne som er jomfru og aldri har tenkt seksuelle tanker før bryllupsnatta.

Du velger selv om du vil spille dette spillet.

Pfft, "menn". Jeg kjenner mange menn som ikke tenker slik. Det har nok mye med miljø å gjøre, og ikke så usannsynlig også intellektuell kapital. De reflekterende, fornuftige mennene jeg kjenner passer ikke inn i din mors beskrivelse, og for min del er det ihvertfall disse som er aktuelle som romantiske interesser. De andre hadde jeg ikke rørt.

Endret av Cosette
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...