Gå til innhold

Submissive mannfolk, er det ikke bare turnoff?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dominant mann og har aldri vært ute for en kvinne som vil at jeg skal være submissiv.

Tenner kvinner på submissive menn i det hele tatt, eller tenner de bare på det fordi mannen tenner på det?

Anonym poster: d8c80a17fb92f813b8712e3f923ee529

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er unaturlig. Så enkelt. Det er like unaturlig som en katt som er redd for mus. Det finnes, men det er unaturlig.

Anonym poster: 6fcabe35b4774518a0e31d32123e8078

• Liker 5
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er unaturlig. Så enkelt. Det er like unaturlig som en katt som er redd for mus. Det finnes, men det er unaturlig.

Hva er det som gjør det unaturlig mener du?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør det unaturlig mener du?

Katten er større enn musen. Katten har jagerinnstinkt mot mus. Hvis katten er redd mus så er det noe som er riv ruskende galt med katten. Det er ikke slik katter skal være av natur.

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Katten er større enn musen. Katten har jagerinnstinkt mot mus. Hvis katten er redd mus så er det noe som er riv ruskende galt med katten. Det er ikke slik katter skal være av natur.

Det var ikke katten og musen jeg snakket om :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke katten og musen jeg snakket om :)

Ikke jeg heller.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

En mann som er kun sub er turn off for meg ja, men jeg liker switch.

Anonym poster: 7a1d04c6c8d259a4ad1e46443ab02a08

Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke jeg heller.

Da blir du nesten nødt til å utdype for meg, for redsel har ingenting med dette å gjøre, og da ser jeg ikke helt hvordan katt/mus overføres til mann/kvinne.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da blir du nesten nødt til å utdype for meg, for redsel har ingenting med dette å gjøre, og da ser jeg ikke helt hvordan katt/mus overføres til mann/kvinne.

Jakten. Kvinner liker å dolle seg opp, stelle seg, gjøre seg pen og vakker for å bli jaktet på. En mann som ikke jakter, en mann som har mistet sin dominante rolle er ikke lenger "normal". Noe er skjedd med han. Noe som gjør at han ikke fungerer som han skal lenger.

Kvinner jakter ikke. Og menn doller seg ikke, steller seg ikke for å bli jaktet på.

• Liker 3
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Come on!! Når skal det gå av moten å spille trassig til andre går lei for å få fortsette å late som om kvinner kan gjøre som menn. Du skjønte poenget hans. Men jada, for tradisjonens skyld kan vi vel bare lukke øynene å late som om du har et poeng å fortsette dette never ending rollespillet dagens kvinner ikke ser ut til å ville avslutte.

• Liker 5
Skrevet

Tenner kvinner på submissive menn i det hele tatt, eller tenner de bare på det fordi mannen tenner på det?

Jeg tenner veldig på submissive menn. Dominante menn er derimot fullstendig avtennende, det funker ikke for meg i det hele tatt.

• Liker 3
Skrevet

Jakten. Kvinner liker å dolle seg opp, stelle seg, gjøre seg pen og vakker for å bli jaktet på. En mann som ikke jakter, en mann som har mistet sin dominante rolle er ikke lenger "normal". Noe er skjedd med han. Noe som gjør at han ikke fungerer som han skal lenger.

Kvinner jakter ikke. Og menn doller seg ikke, steller seg ikke for å bli jaktet på.

Prøv. Kanskje du ville likt å være så tiltrekkende og sexy at damer får lyst til å jakte på deg.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Prøv. Kanskje du ville likt å være så tiltrekkende og sexy at damer får lyst til å jakte på deg.

Det er menn ved å være maskuline, dominerende. Når mannen blir passiv, underdanig, medgjørlig, så mister han all sin maskulinitet og med det også sin attraksjon hos kvinnen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner veldig på submissive menn. Dominante menn er derimot fullstendig avtennende, det funker ikke for meg i det hele tatt.

Ok, men hva tenner du på ved submissive menn?

Anonym poster: d8c80a17fb92f813b8712e3f923ee529

Skrevet

Det er menn ved å være maskuline, dominerende. Når mannen blir passiv, underdanig, medgjørlig, så mister han all sin maskulinitet og med det også sin attraksjon hos kvinnen.

Hva legger du i å være maskulin og dominerende? En mann kan være både sexy, tiltrekkende og maskulin uten å være dominerende.

• Liker 7
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Hva legger du i å være maskulin og dominerende? En mann kan være både sexy, tiltrekkende og maskulin uten å være dominerende.

Så du ser i grunn bare etter overfladiske trekk i mennene dine. En personlihet er på langt nær så viktig, han skal bare nikke. Et pent skall, som er avplukket alt av maskuline trekk og egenskaper. Er bare menn som ikke vet sitt eget beste som går med på den leken, så til opplysning er ikke en kvinne dominant bare fordi hun har funnet seg en tøffel å dominere.

• Liker 2
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Denne kommentaren er ikke engang glup. Hvilken mann vil naturlig sitte å speile å pynte på seg uten å ha bli påvirket fra feminine impulser. Poenget ditt drukner i at han må fåreta seg et umandig og lite maskulint valg i forkant.

• Liker 1
Skrevet

Så du ser i grunn bare etter overfladiske trekk i mennene dine. En personlihet er på langt nær så viktig, han skal bare nikke. Et pent skall, som er avplukket alt av maskuline trekk og egenskaper.

Hvor har jeg skrevet det? :)

Er bare menn som ikke vet sitt eget beste som går med på den leken, så til opplysning er ikke en kvinne dominant bare fordi hun har funnet seg en tøffel å dominere.

Med den logikken er vel ingen heterofile menn dominante heller ettersom kvinner er 'naturlig underdanige' og dermed tøfler?

Denne kommentaren er ikke engang glup. Hvilken mann vil naturlig sitte å speile å pynte på seg uten å ha bli påvirket fra feminine impulser. Poenget ditt drukner i at han må fåreta seg et umandig og lite maskulint valg i forkant.

Tja, har hannløver manke og påfuglhanner pene fjær fordi de er påvirket av feminine impulser? Hanner skal være jålete - det er helt naturlig. ;)

• Liker 6
Skrevet

Himmel og hav … Kalkunkrøll, kan du ikke gjøre det ordentlig slutt med dama di og slutte å plage oss?

• Liker 8
Gjest Lille-pus
Skrevet

Come on!! Når skal det gå av moten å spille trassig til andre går lei for å få fortsette å late som om kvinner kan gjøre som menn. Du skjønte poenget hans. Men jada, for tradisjonens skyld kan vi vel bare lukke øynene å late som om du har et poeng å fortsette dette never ending rollespillet dagens kvinner ikke ser ut til å ville avslutte.

Så du ser i grunn bare etter overfladiske trekk i mennene dine. En personlihet er på langt nær så viktig, han skal bare nikke. Et pent skall, som er avplukket alt av maskuline trekk og egenskaper. Er bare menn som ikke vet sitt eget beste som går med på den leken, så til opplysning er ikke en kvinne dominant bare fordi hun har funnet seg en tøffel å dominere.

Jøss ! Er det møte i foreningen for antagelser basert på feilaktige fordommer ? :skratte:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...